|
Wiellemien Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 2.025
|
@Mier Kun je als Bijna-Sociaal Pedagogisch Werker mensen die op een vrije vrijdagmiddag naar een WMR-schermpje zitten te kijken nog van wijze woorden voorzien? |
|
Sjuvel Senior lid WMRindex: 6 OTindex: 390 Wnplts: Oudega (sm S |
@ Heraux 770 is oud, maar voor mijn woonplaats lekker niet.. die bestaat al minstens 1200 jaar. (da's de eerste vermelding) |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
@Mier"ik zit op de noorderpoort en doe de spw opleiding niveau 3" Dus je wilt iets met kinderen gaan doen? |
|
Wiellemien Erelid
|
@heraux Ik heb in een ver verleden een Hbo-opleiding gedaan in het centrum in een oud klooster, is nu geen school meer, maar staat er al heel lang ja. Maar ook dat verandert in moderne appartementjes. |
|
Wiellemien Erelid
|
De naam Sittard is afgeleid van Siter, van het Oudhoogduitse sξte, hoogte of berghelling, en de plaats lag dan ook op een hoogte. Dit gebied was gunstig gelegen tussen de Geleenbeek en de Roode Beek. De nederzetting is ontstaan in de Karolingische tijd, tussen 700 en 1000. |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ heraux ja maar eerst ga ik als ik niveau 3 halen en daarna 1 jaar versneld niveau 4 doen. maar gaat later wel in een kinderdagverblijf werken |
|
Wiellemien Erelid
|
Theemonster Wonen je opa en oma toevallig in de buurt van het stadspark? |
|
heraux Oudgediende
Quote mier: @ heraux ja maar eerst ga ik als ik niveau 3 halen en daarna 1 jaar versneld niveau 4 doen. maar gaat later wel in een kinderdagverblijf werken heb je een kaartje een webstekje doe je ook kinderoppas extra-muraal leasen, huren, lenen? |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Hoi,  ik ben terug van de dokter  Eindelijk kan mijn weekend echt beginnen |
|
Mier Oudgediende
@ heraux
nee heb geen kaartje nee en geen webstekje nee geen kinderoppas af en pas ik op me eerst 2 neefjes nu 3 neefjes en 1 nichtje en je kan me niet leasen huren of lenen
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Wiellemien: Theemonster Wonen je opa en oma toevallig in de buurt van het stadspark? bij een basisschool, iets met in de molen ofzo.... |
|
Theetje
Oudgediende
Quote ikky: Hoi,  ik ben terug van de dokter  Eindelijk kan mijn weekend echt beginnen hoe was het? |
|
heraux Oudgediende
@Mier: das jammer.. Wil je een kaartje,stekje, extra-murale zorgverlening voor kleine knirspeltjes.. |
|
ikky
Oudgediende
|
@TheE, ging wel.. Zie blog..  |
|
Theetje
Oudgediende
ik lees het net, rot doketers.. |
|
Mier Oudgediende
@ heraux nee hoor hoef ik niet |
|
ikky
Oudgediende
|
@TheE, inderdaad  Maar ben blij dat ze me niet naar het ziekenhuis heeft gestuurd, daar had ze het eerst wel over aan de telefoon  |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Maar zit me euro teken ????
alt ctrl e werkt niet meer |
|
Poncke Erelid
aaaahhh ctrl alt dubbel 5 |
|
Poncke Erelid
|
|
Theetje
Oudgediende
mijn euro en dollar teken zijn lossen knoppe  $$$ poncke, je rechter alt en dan 5 |
|
Poncke Erelid
Bedankt Poncke  |
|
Poncke Erelid
Bedankt theemonster, ctrl moet er ook nog bij merk ik... |
|
Theetje
Oudgediende