|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Zet drumsolo in. Lijkt op Sometimes You Can't Make It On Your Own. Wie zingt er mee  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
|
|
Jannick
Oudgediende
Dat klinkt heeel erg verkeerd..  |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Even allemaal naar mijn topic jongens op oftopic![/color] |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Jannick: Dat klinkt heeel erg verkeerd..  IDD;)  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Liz87: Quote Jannick: Dat klinkt heeel erg verkeerd..  IDD;)   |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Jannick: Quote Liz87: Quote Jannick: Dat klinkt heeel erg verkeerd..  IDD;)    |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik voel me ***
Mag ik 'n Bitter Lemon? |
|
Liz87 Erelid
|
1 bitter lemon voor ikke |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Quote jannick: Maakt niet uit, voel me alleen. Dan moet je niet achter je computer blijven zitten. Je bent zelf verantwoordelijk voor je sociale leven. Dus sta op en loopt uwe nieuwe toekomst te gemoet... |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Poncke: Quote jannick: Maakt niet uit, voel me alleen. Dan moet je niet achter je computer blijven zitten. Je bent zelf verantwoordelijk voor je sociale leven. Dus sta op en loopt uwe nieuwe toekomst te gemoet... Niet voor iedereen is dat zo makkelijk |
|
nietmeer
|
hoi allemaal
|
|
Thommy Erelid
|
Hi Hans! Hoe gaat alles? |
|
Thommy Erelid
|
Wisten jullie dat Jannick het oudste lid is in de zin van aanmelden bij WMR  |
|
nietmeer
|
Quote Thom: Hi Hans! Hoe gaat alles? alles goed de melk van onze koe staat in de koeling dus je kan melk mee naar huis nemen. wil je alstublieft even een duveltje inschenken ik kan er niet bij met de kar  |
|
Thommy Erelid
|
*Tapt Duvel voor Hans*
-------------------------------------- En met oudste lid bedoel ik natuurlijk nog die actief is.. |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Poncke: Quote jannick: Maakt niet uit, voel me alleen. Dan moet je niet achter je computer blijven zitten. Je bent zelf verantwoordelijk voor je sociale leven. Dus sta op en loopt uwe nieuwe toekomst te gemoet... Niet zo makkelijk.. |
|
Reema Sawwan Erelid
 WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
Heey mensen, alles goed???...
Ik wil tequila... Een hele fles A.U.B..... |
|
Ikke
Oudgediende
Mag ik nog 'n bitter lemon?
*gaat weer verder met alleen zijn* |
|
Poncke Erelid
Maar je moet moeilijke dingen ook niet uit de weg gaan. Je moet ze juist zien als een uitdaging. Je moet niet iets zien als een probleem. Bekijk het leven positief. Je glas is halfvol. Ik ben klasgenootjes verloren, ooms en tantes, collegas, vrienden en mijn geliefde buurman allemaal gestorven in ongelukken, aan ziektes, hartaanvallen en zelfmoord. Al mijn opas en omas zijn weg. De liefde van mijn leven heeft me 13 jaar geleden psychisch beschadigd door het uit te maken. Maar ik heb nooit bij de pakken neer gezeten. Iedere keer weer opstaan en doorgaan. Ik heb vele mooie dingen gezien in het leven. De halve wereld rond gereist. Ik heb 1,5 jaar in bosnie gezeten voor me werk. Maar je moet het leven omarmen. Er is altijd wel iemand die het moeilijker heeft dan jij. Je moet jezelf niet zielig vinden daar wordt je depressief van. Je moet je sterke kanten zien en wat voor fijne vent je bent. Dat bedoel ik met sta op en loop je nieuwe toekomst tegemoet. Ook al is het zo moeilijk als je niks doet dan zal er ook niks veranderen. JE moet keuzes maken. Je krijgt geen spijt van de dingen die je doet, je krijgt spijt van de dingen die je niet gedaan hebt... |
|
Reema Sawwan Erelid
|
@ poncke, heel inspirerend allemaal, maar hoort dat niet op de VDS???  |
|
Ikke
Oudgediende
@Poncke: je hebt helemaal gelijk, maar 't wil maar niet doordringen om een of andere reden |
|
Reema Sawwan Erelid
|
@ Ikke, Voel je je eenzaam??? Ik weet hoe het voelt... Ik voel me ook eenzaam nu me schatje niet online is...  |
|
Poncke Erelid
Quote Reema Sawwan: @ poncke, heel inspirerend allemaal, maar hoort dat niet op de VDS???  Nou beste Reema, iemand hier geeft aan dat ie zich allen voelt en ik wil hem een hart onder de riem steken. Mag dat van je? Of moet ik toestemming vragen  |
|