|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
@Blend: niet tijd voor een andere huisje dan??? of misschien is hij eruit te jagen |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
mac Over een maand ben ik weg daar, dat zing ik nog wel uit  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
waar ga je dan heen? als je weggaat uit westzaan? |
|
macfreak Erelid
Quote Blend: mac Over een maand ben ik weg daar, dat zing ik nog wel uit  o dat valt nog wel mee... ik zal zolang nog met je meeleven... dat soort gezeur hebben we ook bij ons in de pauze... iemand wil binnen in de hal roken waar wij zitten (nee niet in de kantine) |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
hoii iedereen  |
|
Blend
Oud Moderator
@TheEThuis wonen weer  Lekker bij pappie en mammie  Een maand of 4-5, want daarna wil ik naar Australië voor een jaar Ben daar nu mee bezig om uit te zoeken hoe en wat, weet er nog niet zo veel over  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Heeeeey mier  |
|
Theetje
Oudgediende
vanavond op tv: dirty dancing 2  en loser een komedie over een nerd die verliefd is op een meisje, wat weer verliefd is op een leraar... ooow en dat meisje werd in een topless bar als bijbaantje |
|
ikky
Oudgediende
|
@TheE, hmm dat word voor mij geen film kijken vanavond, vind het allebei niet geweldig  |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Hallo mier |
|
Theetje
Oudgediende
dirty dancing is leuk, heb ik al 3 keer gezien ofzo.. Van die loser vraag ik het me af, missien ff langs zappen... |
|
macfreak Erelid
Quote Theemonster: vanavond op tv: dirty dancing 2  en loser een komedie over een nerd die verliefd is op een meisje, wat weer verliefd is op een leraar... ooow en dat meisje werd in een topless bar als bijbaantje voor de rest zie ik niks op tv  niet dat ik tijd heb op tv te kijken ofzo... ik heb het al druk genoeg met huiswerk, msn en WMR |
|
Mier Oudgediende
@ thee die heb ik al gezien wel een mooie film ik heb eht over dirty dancing 2 hoor  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Mier Oudgediende
jaa en ik ga NCIS kijken |
|
Blend
Oud Moderator
Ik ga vanavond ff een paar mailtjes sturen en msnen, voor je het weet id de avond weer voorbij  Probeer vandaag wat eerder te slapen dan de afgelopen dagen. Zat zelf te denke aan half 11, maar ik ben bang dat ik dat nobele streven niet ga halen  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
ben ik weer |
|
macfreak Erelid
|
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
doei macdinges  |
|
ikky
Oudgediende
|
doeii macfreak!! @Blend, dat lukt je vast wel   |
|
Mier Oudgediende
@ blend na wie ga je mailtjes sturen dan? |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Blend: Probeer vandaag wat eerder te slapen dan de afgelopen dagen. Zat zelf te denke aan half 11, maar ik ben bang dat ik dat nobele streven niet ga halen  dat denk je al een aantal avonden toch? lukt je vast ooit wel een keerjte   |
|
Theetje
Oudgediende
blegh, moet me verdiepen in verzekeringen van mijn ouders.. moet dat zelf gaan betalen vanaf mijn 18e  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@ blend gaat je wel lukken hoor altijd geloven in een ander  |
|
Mier Oudgediende
@ blend denk maar ana mij dan val je wel in slaap  denk ik  |
|