Kijk |
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Delenn: over edits gesproken. komt er automatisch Edit Mmore; voor te staan Mmore of moet je dat zelf tikken? Automatisch. Ik klik gewoon op een knopje en dan komt het erin. Precies wat Puck zegt dus  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
en om even terug te komen op een ander ondewerp namelijk stofzuigen: mn vader stofzuigt elke zaterdag het huis, hij doet daar 6 tot 7 uur over  de hele dag die herrie  waarom zo lang? Hebben we zo'n enorm huis? nee, hij stofzuigt ook gewoon de muren  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Je moet toch gewoon [mod ] gerbuiken?  |
|
Mmore
Administrator
|
HUH  Hahaha, @Kameleon: Nee, dat maakt alleen de tekst rood en klein  |
|
Delenn
Oudgediende
ja de mod code ken ik wel  maar ik bedoelde dus wat Mmore en Puck zeggen  ok bedankt voor de info Mmore  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Maar als ik dan [mod]Edit DreamerTje: [/ mod] typ, dan komt er toch dezelfde tekst te staan als bij jullie? |
|
Kameleon Oudgediende
Ehm.. Delenn, ik heb de foto's van deze dag allang op mijn blog  Ik dacht dat je die wilde zien  @ Dreamer, zonder spaties, dus [/mod] |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
En de spinnenwebben op het plafond laat ie gewoon zitten?  |
|
Delenn
Oudgediende
die hebben we gelukkig niet Puck  @Kameleon; dat snapt dreamer ook wel maar als ze dat doet wordt het klein en rood en dat mag niet  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ja, dat weet ik  Maar dan krijg je dezelfde tekst  Is niet de bedoeling  |
|
nietmeer
|
Ik weet die code lekker wel  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote DreamerTje: Maar als ik dan [mod]Edit DreamerTje: [/ mod] typ, dan komt er toch dezelfde tekst te staan als bij jullie? Probeer maar is uit, Hier  |
|
nietmeer
|
@Mmore ik weet de echte code wel  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote: Edit Mmore: Overtreding v.d. regels, reactie gewijzigd. Wat heb ik nu weer gedaan? Edit Mmore: Quote tags gebruikt. |
|
Delenn
Oudgediende
Het vliezig labyrint bestaat uit; ductus semicirculares, utriculus, sacculus, ductus choclearis, saccus endolymfaticus. Het benige labyrint bestaat uit; canales semicirculares, vestibulum, cochlea. juist  het enige wat ik ken is de cochlea |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
 iedereen, ben ik weer |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Delenn, gefeliciteerd   |
|
nietmeer
|
@Mmore Gemeen, mijn reactie verwijderd  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
Mmore
Administrator
|
Quote de_Surinamer: Gemeen, mijn reactie verwijderd  Gebruik van de mod tags in de reguliere fora is niet toegestaan volgens de WMR-regels.  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Delenn: en om even terug te komen op een ander ondewerp namelijk stofzuigen: mn vader stofzuigt elke zaterdag het huis, hij doet daar 6 tot 7 uur over  de hele dag die herrie  waarom zo lang? Hebben we zo'n enorm huis? nee, hij stofzuigt ook gewoon de muren  Mijn ex kon daar ook altijd zo lang over doen. Eerst zette hij alle stoelen enzo op tafel  En de bank ging van de muur en dan deed hij er echt uren over, elk hoekje werd gedaan en op zijn knieen enzo  Ik wilde altijd snel stofzuigen en naar het strand  |
|
Delenn
Oudgediende
er is wel meer niet toegestaan wat jij gewoon doet Mmore @Luna; is dat mannen-eigen ofzo?   |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Als jullie nou gewoon allemaal lief doen dan hoeven jullie ook niet te mopperen als een modje z'n werk doet  |
|
Mmore
Administrator
|
Als ik stofzuig ben ik 2 minuten bezig  Puck  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Ik heb een Blackberry  |
|