|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Anime kijken? Dat hoef ik toch niet eens te zeggen dat ik dat ga doen? AL, ik ben teleurgesteld  , hoe kan je aan de bisschop twijfelen  |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
ik?twijfelen?  nooit ik maakte maar een geintje  ik weet dat jij dat zo wie zo gaat doen  |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
kijk dit is mijn weekend al Quote Chimera: ik heb zondag pas weekend... naja ook niet echt...
ff zien vandaag school + werk, morgen werk + verjaardag, zondag ook verjaardag, maandag werk + mijn verjaardag...
daar gaat mijn weekend verders ga ik Hikago No Go af kijken  50 afleveringen  en dan nog eens tuk of 7 anime's downloaden en kijken... als het lukt en feest vieren en noem maar op  |
|
DragonX Oudgediende
31 mrt is Bleach 213 en 29 mrt is One Piece 394, dus 1 of 2 dagen daarna is de subbed version uit  , dus veel te doen, en ik wil soul eater kijken  , dus, druk, druk, druk |
|
chimera Erelid
soul eter damn waar zijn ze  |
|
DragonX Oudgediende
Hoezo waar zijn ze?  |
|
Anime-Lover Erelid
|
dit weekend ga ik zowiezo yumeria afkijken en daarna ga ik beginnen aan Higurashi no Naku Koro Ni beginnen schijnbaar is dit ook een goeie want in mijn boek zeggen veel mensen goeie dingen erover |
|
chimera Erelid
hahah AL als het wat is zeg het even  en Dragon welke aflevering ?  |
|
DragonX Oudgediende
Oh AL, ik had nog op google gekeken voor gaia zero, maar hij bestaat niet  , heb je me wel de goede titel gegeven? @chimeraVan Soul Eater? |
|
chimera Erelid
ja dragon van soul eater  Dragon anders kijk je even op animenfo |
|
Anime-Lover Erelid
|
oh ja de naam is Ga-Rei @chimera het is een goeie anime een aanrader volgens 20 personen hier in mijn boek  |
|
DragonX Oudgediende
Soul Eater ga ik episode 1 kijken, beginnen bij het begin he en bedankt AL, ik ga het dit weekend wel ff checken  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Kunnen we het ergens anders over hebben?  Ik voel mij buitengesloten  |
|
Anime-Lover Erelid
|
is goed waar wil je over hebben Ka?Muziek?  |
|
DragonX Oudgediende
Ja Kam, er zijn hier ook wat oudere mensen he, br*ggertje  , grapje  |
|
Kameleon Oudgediende
Dragon, je blijft hangen in bepaalde dingen  Oudere mensen, dus jullie zijn al bejaard?  Muziek  Maaar dan gaat het vast over artiesten die ik niet ken XD |
|
DragonX Oudgediende
Uhh, r.k.m y ken y? ken je die  Nee Kam, oudere mensen betekent niet bejaard, maar dat betekent een leeftijd boven de jouwe, maar niet zo ver  |
|
Kameleon Oudgediende
Dragon,  Ik snap het niet en ken die nie  |
|
Anime-Lover Erelid
|
nee die ken ik niet   ken je kotoko of Mami Kawada? |
|
DragonX Oudgediende
oh, wat dacht je van de Josti Band  |
|
Anime-Lover Erelid
|
nee  |
|
Kameleon Oudgediende
AL,  Nee  @ Dragon, ja die ken ik wel  Mijn broertje luistert ernaar  Nog 5 minuten, dan moet ik naar school  |
|
DragonX Oudgediende
Wie luistert er nou naar de josti's  , zeg je broertje dat ie niet weet wat ie zn familie aandoet  , grapje Edit: ik moet nu weg, dus tot later  |
|
Anime-Lover Erelid
|
ik denk dat ik zo als enige hierzo ben in het cafe  want Ka en dragon moeten zo gaan  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|