Ben Benieuwd |
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
t klinkt niet alsof ze een baby aan het maken zijn Dragon   *ziet Pablo op de top zitten  * |
|
nietmeer
|
Huilen Delenn, huilen!  |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Geen wonder dat je je verveelt, daar schijnt het eenzaam te zijn  |
|
Ailurus
Erelid
 WMRindex: 77 OTindex: 3.132 S |
 Delenn, zoals je misschien weet woon 'k in een gezellig studentenhuis in Eindhoven. Het schijnt dat mijn voorgangers het leven van de buren nogal zuur hebben gemaakt, want ze klagen nu om het minste of geringste geluid. Ze (eigenlijk alleen de vrouw) gaan dan hysterisch schreeuwen, op onze muren slaan (en niet subtiel, als ze beneden op de muur slaan, kunnen we het hier op zolder horen  ), etc. Nou zijn wij echt wel redelijk, en hebben we een afspraak gemaakt, maar daar houdt dat mens zich niet aan. Het is iemand die NOOIT lacht, diverse malen briefjes heeft gestuurd in de trend van "willen jullie je koelkast 's nachts uitzetten, want wij hebben last van de trillingen" en dat soort ongein  Ik verzin het echt niet  Het is waar  |
|
Delenn
Oudgediende
*huilt heeeel hard*     wheeeee!!! WHEEEEEEE!!! raaaare mensen ailurus  |
|
nietmeer
|
Ailurus, in welk sutdentenhuis woon je weet of er misschien binnenkort plaatsten vrijkomen in je huisje  *Vangt de tranen van Delenn op in een flesje en gaat ze verkopen op ebay* |
|
Ailurus
Erelid
 Delenn niet huilen *Gaat bij Delenn zitten en troost haar  * Banaal, nee waarschijnlijk niet. We hebben net een hele reeks verhuizingen gehad. |
|
Delenn
Oudgediende
Hey you! Don't watch that, watch this! This is the heavy heavy monster sound!! The nuttiest sound around! So if you've come in off the street! And you're begining to feel the heat! Well listen buster, you better start to move your feet! to the rockinest rocksteady beat of MADNESS!! One.. Step.. BEYOND!! Tadaadaaaaa!! tadadadaadaaaa!  |
|
Delenn
Oudgediende
Ailurus   Quote Banaal: *Vangt de tranen van Delenn op in een flesje en gaat ze verkopen op ebay*  *eist 60% van de opbrengst* |
|
nietmeer
|
@ Ailurus jammer, want ik ben opzoek naar een dak boven mijn hoofd, aangezien mijn ouders gaan verhuizen naar een gat in gelderland  Delenn je kan 30% krijgen |
|
Ailurus
Erelid
Ziet mijn oog daar een dubbelpost  Hmm ben benieuwd wanneer we weer onze lieve buurvrouw zien  de laatste keer heeft ze 3 minuten onze bel ingedrukt gehouden omdat ik aan 't drummen was (op m'n elektronische drumstel, met koptelefoon op). Achja, langzamerhand is het alleen maar grappig. |
|
nietmeer
|
@ Ailurus waar in ehv woon je eigenlijk? |
|
Delenn
Oudgediende
@Ailurus: zit die de hele dag met een glas tegen de muur om íéts op te vangen ofzo?  @banaal; lager dan 50% ga ik niet  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Zo, ben d'r weer.. moest ff in't fantasy topic een verhaal breien  |
|
Traevel Oudgediende
 Middag Peter  |
|
Ailurus
Erelid
@Banaal, net boven de ring in 't zuiden, Gestelsestraat  Wat wil je voor die tranen hebben? Misschien hebben ze wel helende krachten @Delenn, mja zo'n idee hebben we ook. We hebben nog een theorie gehad dat ze totaal willekeurig op de muur bonsen, omdat we zelf hebben getest wat er van mijn drummen te horen is, en dat is in het fietspoortje wat TUSSEN ons en de buren zit, al nihil  Het fietstunneltje heeft wel een dak, daarboven is zeg maar de 1e verdieping van de buren. Maar ik zit op de begane grond. |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Delenn
Oudgediende
ik mik loreland  |
|
Ailurus
Erelid
@Delenn, Aaah de trauma's. Dat was een creepy programma  Ha Kok  Hmm tsja, het zou kunnen. |
|
WMR-kok
Oudgediende
**Nieuwflits**  Dikke mensen zijn emotionele eters.  Daar klopt dus geen barst van.   *Duikt gelijk koelkast in* |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
@Delenn: Lekker naar Madness aan't luisteren?  |
|
Traevel Oudgediende
|
|
Delenn
Oudgediende
Muse; nee t kwam net ineens in mn op, ik ga het zo maar eens opzoeken, lol liedjes @Ailurus; o gelukkig je kent het  Stef zegt "ja het komt wel bekend voor maar ik ken het niet echt"  hoe kan dat?  wij keken dat altijd op school en thuis ook nog eens. zo eng die karbonkel   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Dat staat net in de scrollbalk van RTL7 Traevel.  |
|