Ben Benieuwd |
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Toen was ik nog 13 ofzo  Was best wel goed Jullie zijn gewoon van die gamesverslaafden  Vreselijk! |
|
nietmeer
|
@ CNC ik ben nogal duf, ik ga dadelijk ook maar is douchen en daarna lekker maffen  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ben ik weer  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
|
|
nietmeer
|
Doei allemaal ik ga slapie slapie doen   |
|
nietmeer
|
truste schoonheden en dreamertje  |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Ok ik heb wat leuks te vertellen.  Mijn favoriete band is dus Opeth, ik heb alle cd's en dvd's en ze zijn gaaf. Ik zou dus met vrienden naar lowlands gaan en die kaarten hebben we al weken geleden binnen. En nu blijkt dus dat Opeth naar Lowlands komt, misschien bestaat god toch wel  |
|
DreamerTje Oudgediende
Slaap lekker Banaal @C&C, wellus  Ik heb trouwens Bogarde al eventjes niet meer gezien  Zou hij bang zijn geworden denk je?  |
|
nietmeer
|
waarvan moethij bang zijn, ik bedoel ik vond hem altijd een beetje een engert (ja dat zeg ik) |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Een beetje een obsessie met die tennisdinges van 'm  |
|
DreamerTje Oudgediende
Hij moet nog een foto maken van zichzelf in string |
|
nietmeer
|
Quote DreamerTje: Hij moet nog een foto maken van zichzelf in string iew. dat wil ik alleen bij vrouwen zien |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
bweh, moeh. ik ga maar vroeg slapen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Banaal: Quote DreamerTje: Hij moet nog een foto maken van zichzelf in string iew. dat wil ik alleen bij vrouwen zien Waarom, je zag t toch ook regelmatig bij Steve-o?  |
|
DreamerTje Oudgediende
Hahaha |
|
nietmeer
|
@ CNC maar dat compenseerde ik weer door heel veel (half)naakte vrouwen op internet te zien |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Quote Whiteley: ok word ik genegeerd  ? I rest my case. Ik ga slapen  Ik probeer het morgen nog wel een keer  Welterusten alvast   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Trusten White  Trusten Dreamer     Quote Banaal: @ CNC maar dat compenseerde ik weer door heel veel (half)naakte vrouwen op internet te zien Dumpert staat er tenslotte vol mee. Fapfapfap... |
|
nietmeer
|
Quote Banaal: @ CNC maar dat compenseerde ik weer door heel veel (half)naakte vrouwen op internet te zien dag moppie  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Banaal: @ CNC maar dat compenseerde ik weer door heel veel (half)naakte vrouwen op internet te zien Zet jij de halfnaakte vrouwen op het internet? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Banaal: Quote Banaal: @ CNC maar dat compenseerde ik weer door heel veel (half)naakte vrouwen op internet te zien dag moppie  Jij kwoot jezelf? Duzz.... @Mmore, fapfapfap. |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
nietmeer
|
oeps, verkeerde quote. moest eigenlijk die van dreamertje zijn  Sapperdefap! |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022