Kijk |
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@Dreamer: rustig aan, ik kan er ook niet over mee praten  photoshop dan maar?  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Wtf  Waarom word ik geswaffeld Gelukkig maar  Voel ik mij hier niet de enige noob |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
F*ck, verander ik iemands emailadres en username, stuur ik een emailtje naar z'n nieuwe mail dat de wijzigigen zijn doorgevoerd, krijg ik een *email does not excist* berichtje terug van GMail  Hopelijk is 'ie zelf snugger genoeg om op te merken dat z'n username veranderd is  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
omg, banaal weer he @Dreamer: met zijn tweeen, zijn wij alleen  lekker noobs voor het leevuh!  |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
howdy how  |
|
nietmeer
|
@ Andreas wat nou?  *stopt leuter weer in zijn broek* |
|
DreamerTje Oudgediende
Oh god, hebben we nu een Mattie in ons midden?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
C&C is geen stom spel  Sims is een stom spel. t enige leuke aspect vond ik dat je mensen kan vermoorden. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
kan je mensen vermoorden met de sims? cool!  ik ga  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
DreamerTje Oudgediende
Sims is leuk |
|
nietmeer
|
@ CNC ik ben het met je eens, ik zorgde er altijd voor dat mijn sims zich in de fik staken ofzo. of rondjes laten zwemmen en daarna het trapje verwijderen  |
|
Mmore
Administrator
|
Het leuke van The Sims vond ik het bouwen van huizen.. Spelen zelf vond ik weinig aan, maar ik heb aardig wat uren met de editor gespeeld  |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Dat noemen ze nou 'subtiel bannen'  |
|
Whiteley Erelid
|
ok word ik genegeerd  ? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Andreesie: kan je mensen vermoorden met de sims? cool!  ik ga  Jup, huis bouwen en de bewoners laten BBQ in de woonkamer, of vuurwerk afsteken.. die doet t ook altijd goed. Een zwembad is ook altijd een gegarandeerd succes, mits je de trap bent vergeten te installeren  |
|
DreamerTje Oudgediende
Bye Andreesie   Ik vind het maken van carrière leuk  Huizen bouwen vind ik maar niks  Ik doe het meer voor het welbevinden van m'n Sim  |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Quote Whiteley: ok word ik genegeerd  ? Hoort niks, zwaait toch maar  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Dreamer, Vrouw  Ga toch leuke dingen doen, mensen afschieten bijv. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Whiteley: ok word ik genegeerd  ? Wut? Wie? Waar? Doeg eh, dingetje, eh, Oh ja, Andreesie  Oh.. How White  Edit: Yesssss. Doppelpost. Edit 2:  |
|
DreamerTje Oudgediende
Nee  Ik heb vroeger wel heel veel uren gespendeerd aan het online spelen van Black Hawk Down. Gewoon met een vast groepje  Dat was wel cool |
|
Mmore
Administrator
|
Black Hawk Down.. Nooit gespeeld |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: @Dreamer, Vrouw  Ga toch leuke dingen doen, mensen afschieten bijv.  |
|
Whiteley Erelid
|
C-n-C tijdje terug , Treavelke ook  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Mmore: Black Hawk Down.. Nooit gespeeld Ik ook niet Halo FTW en BF. En HL  Edit: Na 20 keer F5en is er nog niks gezegd. Zegt dat iets over jullie of over mij. |
|