|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
|
|
Spons Erelid
 WMRindex: 392 OTindex: 6.433 T S |
en volgens mij heet het hier cafe, en niet whaaaggfgfggurerrtjggrt anime dinges. |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Quote Spons: en volgens mij heet het hier cafe, en niet whaaaggfgfggurerrtjggrt anime dinges. In dit cafe kan je toch over allerlei dingen praten? Waarom niet over animé?  |
|
Anime-Lover Erelid
|
@drake: ik heb gewoon gevangen doormiddel van een cheat apparratje  ik kreeg de item en kon gewoon gaan vangen  |
|
JendePen Actief lid WMRindex: 27 OTindex: 191
|
doe mij maar Heroes, niet echt realistisch maar wel spannend  |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
@ AL: HACKER  mag niet  @ Drake:  |
|
Spons Erelid
Quote drakev1: Quote Spons: en volgens mij heet het hier cafe, en niet whaaaggfgfggurerrtjggrt anime dinges. In dit cafe kan je toch over allerlei dingen praten? Waarom niet over animé?  omdat er topics zijn die hiervoor geboren zijn.. kunnen jullie lekker met zn alle praten over anime zonder dat andere die t geen reet intresseert ermee lastig vallen. Daarom! |
|
DragonX Oudgediende
AL en chimera we kunnen beter niet over anime hier praten, het wordt hier blijkbaar niet gewaardeerd  |
|
chimera Erelid
nee indd  |
|
chimera Erelid
denk: *in een cafe kan je tog ook niet op iemand afstappen en zeggen van verander van onderwerp omdat...??? of zie ik dat verkeerd???* |
|
Anime-Lover Erelid
|
slaat nergens op  |
|
DragonX Oudgediende
Quote Spons: Quote drakev1: Quote Spons: en volgens mij heet het hier cafe, en niet whaaaggfgfggurerrtjggrt anime dinges. In dit cafe kan je toch over allerlei dingen praten? Waarom niet over animé?  omdat er topics zijn die hiervoor geboren zijn.. kunnen jullie lekker met zn alle praten over anime zonder dat andere die t geen reet intresseert ermee lastig vallen. Daarom! Waar wil jij over praten dan?  |
|
Anime-Lover Erelid
|
Quote chimera: @ AL: HACKER  mag niet  @ Drake:  ik ben geen hacker dat apparratje was te koop in een game store  |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Quote chimera: denk: *in een cafe kan je tog ook niet op iemand afstappen en zeggen van verander van onderwerp omdat...??? of zie ik dat verkeerd???* Goed gezien. |
|
Spons Erelid
Politiek, wereldvrede, lammetjes en Johnny Depp. Quote: Waar wil jij over praten dan?  dat klonk echt alsof je nergens anders over kan praten dan anime. |
|
chimera Erelid
Quote Anime-Lover: ik ben geen hacker dat apparratje was te koop in een game store  OOW dan is het goed  dan mag het  al zijn die dingen alsnog illegaal  |
|
chimera Erelid
Quote Spons: Johnny Depp. waarom nou weer hij ??  |
|
Anime-Lover Erelid
|
Quote chimera: Quote Anime-Lover: ik ben geen hacker dat apparratje was te koop in een game store  OOW dan is het goed  dan mag het  al zijn die dingen alsnog illegaal  niet echt hoor  |
|
DragonX Oudgediende
Quote Spons: Politiek, wereldvrede, lammetjes en Johnny Depp. Quote: Waar wil jij over praten dan?  dat klonk echt alsof je nergens anders over kan praten dan anime. Ik wilde alleen jouw mening horen  Wat als Johnny Depp en lammetjes me geen reet kan schelen en dat je me daarmee lastigvalt?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
*hoort iets leuks* lammetjes  |
|