Cafe-koelkast 56 |
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Credit-crisis, niemand wilt nog geld uitgeven. |
|
SkewtuR
Oudgediende
 WMRindex: 3.645 OTindex: 3.447 S |
@Kokkie: Vertel dat maar aan de barman van afgelopen avond die gelooft daar niks van  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Maar ik moet mijn prognoses bijstellen wat betreft de crisis.  Ik dacht pas aan juli volgend jaar het dieptepunt, maar het lijkt erop dat we het dieptepunt net gepasseerd zijn.   Maar zelfs ik merk veel van de crisis.   Ze hadden het net over de WAO.  In Oktober valt de beslissing.  Als de leeftijd verhoogd wordt, worden we weer genaaid.  Eerst heb ik volledig aan de Vut mogen meebetalen, en straks moet ik ook nog eens tot mijn 67 jaar blijven werken.  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
zo, benk weer.. lang telefoontje gehad  |
|
SkewtuR
Oudgediende
50 cent per minuut? :x |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
ik werd opgebeld  bestuurszaken |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Je bedoelt 1,50 euro per minuut SkewtruR.   Sms:  25 cent per verzonden bericht. 150 eurocent per ontvangen bericht. twee ontvangen berichten per verzonden bericht.   Een berichtje versturen kost je dus 3,25 euro  |
|
SkewtuR
Oudgediende
Goh dat noem ik nog eens inflatie! lol |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Dat noem ik dus oplichting.  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Ik ga maar es douchen!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Oja, nog iets.  Fictieve profielen. Fysieke afspraken niet mogelijk.  Douche ze MuseMatt *boink*  |
|
SkewtuR
Oudgediende
laterz Musematt! |
|
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
zeg je dat tegen mij WMR?
Enneh, je hebt deels gelijk met de crisis. Een aantal bedrijven investeren nu JUIST in opleidingen omdat ze het rustig hebben en hun medewerkers klaar willen hebben staan voor als het werk weer begint.
Maar ik ben ook al wat opdrachten verloren omdat de budgetten bevroren werden... Da's dan minder leuk voor me.
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 Een fictief voorbeeld.  *ontvangen bericht* Ik ben heet, wil je mij bevredigen.  Het enige wat je bevredigd is de bankrekening van die persoon.  |
|
BadVibes Erelid
 OH! en jij krijgt dat soort berichten?! Hmmm, dan meld ik me waarschijnlijk bij andere sites aan dan jij Kokkie!  |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
ben i kweer  ff terug komend op die fles whisky  om het achterover te slaan en te wennen aan alcohol... ownee lukt niet lig ik nog knock out ook hier dat mag niet he  |
|
SkewtuR
Oudgediende
lol chimera...ik kijk net naar buiten en stond een auto voor het stoplicht ik denk nou die wil ik ook niet ziet er net uit als een lijkenwagen...ik kijk nog eens...was het er een duh ikke... das whisky op de ochtend voor je  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik niet BadVibes, maar als je snachts naar de nederlandstalige omroepen kijkt zoals RTL4, RTL5, RTL7, SBS6, Veronica, RTL8 en Net5. Zie je die reclame.  |
|
BadVibes Erelid
chimera, laat toch liggen die fles en zoek de lolligheid in je eigen lijf!
Zit er echt! |
|
SkewtuR
Oudgediende
@Kokkie: Daarom heb ik satteliet, nooit last van die onzin.  |
|
chimera Erelid
haha BV dat weet ik hoo  ik drink t ook niet alleen witte wodka jus op zn tijd... enige wat ik lus  en skewtur.. dat is gewoon te grappig  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
chimera Erelid
comedie central vind ik niets tegenwoordig  alleen South park, Family guy & Scrubs vind ik wat |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
chimera Erelid
die zit neit int pakket  we hebben alleen het sport pakket  |
|