Kijk |
nietmeer
|
Chim het eerste dus;) Hoi Muse  en Hugo  Quote botterzeiler: @taz, maar ben ik dat dan?  je bent hel lief, maar niet voor het ijsje  Dat heeft ook gevoel   |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
nee, als bleach personage  . Jij kijkt ook Bleach neem ik aan Hugo  |
|
nietmeer
|
ik heb nui ook weer minder tijd hoor  maar ik moest naar huis, en om dan nog 7 kilometer te gaan fietsen voor een half uurtje vind ik te erg eigenlijk  |
|
nietmeer
|
Quote Tazmanian Devil: Quote botterzeiler: taz, maar ben ik dat dan?  je bent hel lief, maar niet voor het ijsje  Dat heeft ook gevoel   sinds wanner, en wat maakt het uit of spons of ik hem opeet?  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@chimera; nóg meer geld uitgeven?  ik vond deze al duur genoeg  |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
@ taz heey  @ drakev1 bleach, naruto, one piece, death note, soul eater en zo kan ik nog wel ff door gaan;) |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Hoi Taz! leuk dat iemand me opmerkt  |
|
DragonX Oudgediende
Ik kijk dat ook bijna allemaal, hugo  Alleen op het moment, One Piece en Bleach, Naruto kijk ik niet meer  |
|
Delenn
Oudgediende
zo  volgens mij komt mn buurman zometeen mn kamer in  het klinkt alsof hij een gat in de muur aan het maken is  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
hallo allemaal  @Delenn: Is ie zijn dartbord aan het verhangen? |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
@Hugo: damn ik probeerde bleach naruto, soul eater, d-gray man, shaman king te volgen maar toen raakte ik overzicht kwijt... nu alleen bleach en naruto als anime en serie supernatural  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
nevermind ik ga maar lunchen  |
|
DragonX Oudgediende
lol @ Delenn, net engels luistertoets gehad  , het luistergedeelte was van slechte kwaliteit, dus ik heb de eerste paar vragen niet kunnen verstaan @chimera, probeer ns one piece te kijken, tis echt leuk  |
|
nietmeer
|
Muse ja ik zie alles hoor  Maar niet altijd groet ik iedereen omdat het soms net even te snel gaat  @Botter dat maakt ook niks uit, maar zij vroeg speciaal om wat te eten;) vandaar  |
|
chimera Erelid
doeii muse eet smakelijk en drake hoopelijk is de rest wel goed  |
|
hugo456 Senior lid
 WMRindex: 115 OTindex: 1.326
|
@chimera, volg ook asu no yoichi, sword of uruk, heb ook series zoals code geass enzo gekeken  heb er veel die maar 13 afleveringen hebben enzo  |
|
DragonX Oudgediende
Ja, dat hoop ik wel. Waarom kunnen ze bij luisteropdrachten of toetsen iets interessants laten zien, i.p.v olijfolie of linnen  |
|
chimera Erelid
degene die maar bepaald aantal episodes hebben, download ik 1x  voor mijn anime list kijk op mijn hyves chimera-nl.hyves.nl |
|
Delenn
Oudgediende
stef; denk het niet, aan de andere kant van de muur zit de babykamer, een dartbord daar lijkt me niet handig  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Tuurlijk wel, dan kan dat kind ook oefenen  |
|
nietmeer
|
Ik ga denk ik maar even een filmpje kijken  Tot vanmiddag allen  (Oh wacht het is al middag  Lekker snugger  ) Nou in dat geval tot laterzzz    |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ik ga even eten  Tot later  |
|
SkewtuR
Oudgediende
 WMRindex: 3.645 OTindex: 3.447 S |
Filmze en eetze.  |
|