|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Wat heb je gedaan Pablo?  |
|
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
Koffie met veel suiker en geklopte melk voor drakev
Waarom Pablo? |
|
DragonX Oudgediende
Dank je BV  *neemt slok* Lekker  |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
BV doe mij maar een ijsthee of een theetje met 3 suiker  en pablo leeft u uit  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Ik ben niet een half uur te vroeg gekomen omdat ik wel eens een minuut te laat was  |
|
DragonX Oudgediende
Oh, sjonge jonge, dat heb ik zo vaak niet gedaan  , zo erg is het niet  |
|
BadVibes Erelid
oh, dus nu mag je morgen nog een keer om 8 uur melden?( en zo ja, welke school zit je?)
Chimera, Een glaasje heet water met 3 klontjes en een doos vol smaakjesthee.
|
|
Pablo
Oudgediende
|
Nee, ik mag me inmiddels al minstens een week lang elke dag om 8 uur melden  ik zit op UniC  |
|
chimera Erelid
haha dat is zow.. triest van de concierge, ik moest ook een keer om 8 uur komen, ben nooit geweest.. zeiden ze het ook, heb noooit wat te horen gekregen @BV: OEW doe maar groene thee dat is wel lekker |
|
Pablo
Oudgediende
|
Mjah zoiets verwacht ik ook  ze hadden eerst verteld dat ze dan je ouders gaan bellen, nou van mij mogen ze  "Hallo, we bellen omdat uw kind zich niet om 8 uur op school geeft gemeld." "Ow, waarom moest hij dat dan?" "Nou hij was namelijk ooit eens een héle minuut te laat gekomen." *tudu tudu tudu* |
|
chimera Erelid
hahahah  |
|
DragonX Oudgediende
Bij mijn school is het pas genaaid, als je op tijd in de rij staat om je te melden, maar het is al 8 uur geweest als jij aan de beurt bent, ben je te laat om je te melden  |
|
BadVibes Erelid
wat triest wat triest.. Hoe komen ze erbij om zo streng te zijn? Of hebben jullie (of klasgenoten) dat nodig? |
|
DragonX Oudgediende
Heb je het tegen mij BV?  |
|
BadVibes Erelid
Eeeeh wel drakev.. ja.
|
|
Pablo
Oudgediende
|
Eerst kon je gewoon altijd te laat komen zonder gedoe, maar als je op zo'n chaotische school van die regeltjes gaat invoeren krijg je dat dus  |
|
DragonX Oudgediende
Ik weet niet waarom ze dat doen BV, ik weet het ook niet van mn klasgenoten want die melden zich nooit  , maar ik vind het klinkklare onzin  , soms zit er niet eens iemand om je op te schrijven als je je hebt gemeld, dus dan moet je wachten, en dan ben je weer te laat om je te melden  |
|
chimera Erelid
ag voor sommige personen is het benodigt maar helaas wrden de goeie ook gepakt soms als die af ent oe 1 minuutje te laat komt zoals... hier voor  *Ja ben je naam ff kwijt* |
|
DragonX Oudgediende
Mijn hele school is een zooitje geworden, roosterwijzigingen worden te laat doorgegeven, nu wat minder. Informatie wordt achtergehouden (ja, echt waar, waarom weet ik niet) en ophokuren, jeetje ik voel me net een crimineel  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
hee, i kzit op school, over 10 minuten pauze  |
|
DragonX Oudgediende
Leuk he, pauze  Edit: Ik kom later weer terug, ik ga zo naar school, toetsweek  , dus tot later  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
drakev: jap, kan niet wachten   ofzo.. daarna natuurkunde, studieles, nederlands, studieuur en scheikunde, wooehoee  |
|
DragonX Oudgediende
Ik ben om 12.35 uit  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
chimera Erelid
ik zit ook op school mag nu lekker in pix firewalls kutte  zooo saaaai  maar tog intressant |
|