Kijk |
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Spons, Ik wil wedden dat onder Wilder's zn peroxidehoofd een neger schuilgaat. |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
|
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
CnC, welnee die zit op hem te wachten tot manlief thuiskomt; gaan ze samen lekker Lingo kijken  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Freupke, doeg kinderke @Traevel, dat zal t zijn. En hij wil em natuurlijk alleen voor hemzelf houden |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Freupke, t kan ook gewoon irritant zijn hoor.. Maar goed. |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Negeermodus blijft aan in t geval van ellenlange paginas met oh mama of hoi papa. Enne, Freupke, zolang ik merk dat er meer zich wat aan storen dan zal ik t gewoon blijven zeggen en je dan ook nog negeren  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ja, ik denk dat meerdere mensen zich er wel aan ergeren  Je kan het niet blijven negeren als iedereen er aan mee doet  |
|
Traevel Oudgediende
Ik heb dat op een gegeven moment gehad met al dat getrouw in het café  ben toen ook een tijdje weggebleven  Nu ik weer wat ouder en wijzer ben negeer ik het gewoon  |
|
Kpuc Oudgediende
Ze zien me al aankomen in de kroeg met zulk geleuter  |
|
DreamerTje Oudgediende
Jaaa, laten we eens gaan trouwen Kpuc  Wat gezellig! Zullen we maar gelijk een gezinnetje stichten?  |
|
Kpuc Oudgediende
Das goed, maar dan wel in den lijve  Kijk, dan zou t terecht zijn dat Cee me een schop met voetje geeft  |
|
DreamerTje Oudgediende
 Beetje verkeerd he |
|
Kpuc Oudgediende
Beetje boel zou ik zeggen  |
|
DreamerTje Oudgediende
Ja idd  Laten we het dan maar gewoon bij dit houden zoals het is |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Toch maar wel he  |
|
Traevel Oudgediende
Both now facing for the first time Presently and past Something that begins with M And ends in alas More than not complete disaster Even from the start What could it be... It's MatrimonyTwijfels?  |
|
Kpuc Oudgediende
Sorry voor de pretverpesting mijnerzijds maar kom op zeg, als je van diverse kanten hoort dat ze t café mijden als de pest, juist vanwege dit, dan moet ik mijn bek houden? Nooit dus  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Toch maar wel he  Jaaaa  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Kpuc: Sorry voor de pretverpesting mijnerzijds maar kom op zeg, als je van diverse kanten hoort dat ze t café mijden als de pest, juist vanwege dit, dan moet ik mijn bek houden? Nooit dus  Nee, dat doe ik dus ook niet. En dan maken ze mij voor zeikert uit. Ik neem gewoon geen blad voor mn mond als me wat irriteert. |
|
DreamerTje Oudgediende
Nee idd. Ik ook niet en ik krijg gelijk een waarschuwing van de modjes |
|
Traevel Oudgediende
Zeker niet Kpuc  De reden dat ik er nooit zoveel over zeg is omdat men a) toch niets van mij aanneemt en b) ik er denk ik nog te nieuw voor ben om zoiets af te keuren. Dus blijft voor mij over weggaan of negeren  |
|
SkewtuR
Oudgediende
 WMRindex: 3.645 OTindex: 3.447 S |
@Traevel: ik lees ongeveer iedere post, ja teveel vrije tjd, en af en toe neem ik ook iets aan, dus vooral doorgaan!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Nja, een beetje tolerantie is op zn plaats. Zoals altijd.. Maar soms gaat t ook te ver. Maar wie bepaald of iets te ver gaat of niet? Daar hebben we allemaal verschillende ideeën over |
|