|
nietmeer
|
Waarom zijn de  en de  smileys groter dan de rest?  |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
ziggo.... ja wat is er slecht aan.. ja soms heb je wel eens van die dagen dat je internet traag is maarja .... dat is bij iedereen |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@MuseMatt: dat is juist handig  zo hadden we 4 maanden gratis tv  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Ik zat eerst bij KPN *Grrrrrrr*. Die hebben een jaar lang lopen kloten. Dan weer geen internet, dan weer geen telefoon, dan weer beide niet. Abonnement opgezegd en nog bleven ze geld van mijn rekening afschrijven na beëindiging van het contract.  En ik heb heel veel moeite moeten doen om dat terug te krijgen.  |
|
chimera Erelid
geloof i kzo  t gaat alleen maar nee omt geld |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Peter, bedankt voor de tip. Ik stap dus ook over vanaf KPN naar Telfort. Zal dus wel een grote t*ringzooi worden  |
|
nietmeer
|
Gaat er nou iemand mijn vraag beantwoorden?  |
|
chimera Erelid
vind niemand ziggo wat dan  ik mijn chef naar ziggo gelult  |
|
Kameleon Oudgediende
Vailan, omdat die ego hebben?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ondeskundig personeel op de helpdesk van KPN, en ze bleven maar beweren dat hun spullen goed waren. Maar na een half jaar gaven ze toe dat hun modem niet goed was. Maar ik kreeg geen vervanging.  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@ ziggo chimera: vraag kpuc  |
|
Kameleon Oudgediende
Peter, had je je modem in bruikleen? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Kpuc kan Ziggo wel schieten. De modem was van KPN Freupke. |
|
nietmeer
|
Quote Freupke: Vailan, omdat die ego hebben?  Ongetwijfeld  |
|
Kameleon Oudgediende
Peter, als je je modem gratis kreeg enzo, dan heb je dus recht erop dat zij hem vervangen zolang als je klant bent  Vailan, gaaf hè?  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote WMR-kok:  Kpuc kan Ziggo wel schieten. Heeft ie dat nog niet gedaan dan? |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Andreesie: Quote WMR-kok:  Kpuc kan Ziggo wel schieten. Heeft ie dat nog niet gedaan dan? Kpuc = lui  |
|
nietmeer
|
Freupke: wat zou de echte reden zijn?  Van die emoticons dan hè  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Dat deden ze dus niet Freupke. Van mij mag KPN afbranden, failliet gaan, gebombardeerd worden, vliegtuig op vallen, ect...  |
|
Kameleon Oudgediende
Peter, dat ben ik met je eens  @ Peter, bij mij ook niet, maar ze moesten wel, deden ze nog niet, overgestapt  @ Vailan, geen idee  Vraag maar aan Voogel  |
|
Ailurus
Erelid
 WMRindex: 77 OTindex: 3.132 S |
Zo even een klaagblog geschreven, ben ik daar ook weer van af.  ik hoor net dat m'n telescoop is bezorgd bij m'n ouders, daar ga ik het weekend is even goed mee aan de slag  |
|
chimera Erelid
nou kpuc leg eens uit  ik ben pro ziggo  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 De reden dat de emoticons niet gelijk van grootte zijn komt omdat ze ze niet aangepast hebben. Je kan ze met gemak allemaal even groot maken.  |
|
Kameleon Oudgediende
Ailurus, ik heb gelezen  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote WMR-kok:  Dat deden ze dus niet Freupke. Van mij mag KPN afbranden, failliet gaan, gebombardeerd worden, vliegtuig op vallen, ect...  effe wachten totdat ik een andere router heb, die kan ik aansluiten op de glasvezel en dán mag je dat doen  |
|