maar |
nietmeer
|
@Arya: Ok   Een mooi sluipschuttergeweer is veeeeel beter dan een zwaard of een boog  |
|
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
Quote Vailan: @Kameleon: Nee hè, begin je weer te huilen? Nee vailan hij begint heus niet te huilen! *geeft kameleon een zakdoekje om zijn neus te snuiten* |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
wat is beter? Is beter effectiviteit, is beter hoe het er uit ziet? Is beter soms hoe goed je er mee om kan gaan? |
|
BadVibes Erelid
beter is soms niet slechter Muse |
|
nietmeer
|
@MuseMatt: Het is modern  het is zeer effectief  ik bedoel, als er drie lui met zwaarden op je afkomen is het beng, beng beng, en ze liggen plat  En ik denk dat een Snipergeweer veel makkelijker te hanteren is dan een zwaard of zoiets  maar dat is slechts mijn visie, daar kunnen we nog tienduizend jaar over doordiscussiëren  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Ik prefereer toch nog steeds een wapen dat je zelf kunt hanteren  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
maar dan is je doel ook moorden  en Arya's doel was LARPen  |
|
Arya Oudgediende
|
inderdaad  en een eerlijk gevecht. ik vind geweren achterbaks. |
|
nietmeer
|
@MuseMatt: Bij LARPen heb je inderdaad gewoon zwaarden nodig  Maar in een serieuze situatie heb ik toch liever het sluipschuttergeweer |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
in een serieuze situatie hoop ik niet op het slagveld aanwezig te zijn... anders zou ik wel het leger in zijn gegaan |
|
nietmeer
|
@MuseMatt: Daar heb je absoluut gelijk in  En hoe groot is de kans nou dat je zwaardvechters tegenkomt tegenwoordig  , lui die helemaal bepakt zijn en zo |
|
Arya Oudgediende
|
ik ben het voor 100% met musematt eens |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
*high fives Arya* |
|
nietmeer
|
Toch lijkt het me wel eens leuk om te LARPen  maar ik denk dat ik na tien seconden al 'dood' ben  |
|
BadVibes Erelid
Kan je ze niet gewoon wegbeledigen? |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ik ga naar huis  |
|
nietmeer
|
@BadVibes: Dan worden ze denk ik alleen maar agressiever  |
|
BadVibes Erelid
 andreesie! groeten thuis! Vailan.. LEUK! |
|
nietmeer
|
@BadVibes: Als het van die supergetrainde zwaardvechters zijn, en ze worden agressief, is dat helemaal niet leuk  |
|
Arya Oudgediende
|
*high fives musematt*
vailan van mij mag je best eens, alleen ik heb geen reservewapen. en boog tegen staf lijkt me niet al te handig |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Doei Drezel  Ik ga even snel boodschapjes doen  |
|
nietmeer
|
@Arya: Als ik een wapen moet kiezen, ga ik voor het boogschieten  dat komt tenminste nog wat in de buurt van sluipschuttergeweren  |
|
BadVibes Erelid
Vailan, ik heb jaaaaren geleden verkering gehad met zo'n martial arts gast. Onwijs lachen, want als je die maar voldoende beledigde werd hij kwaad en niet meer zo trefzeker...  Ik heb wel eens gewonnen... blote handen, van een hele boze zwarte bander weet ik hoeveelste dan... |
|
nietmeer
|
@BadVibes: Ik heb laast een artikel gelezen op WMR over een kickbokser, die flinke ruzie had met zijn vrouw en haar via een gerichte klap een gescheurde lever/milt of zo had bezorgd, waaraan ze overleed  Dus niet iedereen is zo  Maar goed, dat wat jij hebt meegemaakt is wel grappig inderdaad  |
|
Arya Oudgediende
|
alleen een larp boog schiet lastiger dan een normale boog  |
|