Kijk |
JendePen Actief lid WMRindex: 27 OTindex: 191
|
succes Arya  ik ga er even tussenuit |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
hoi  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
tot ziens jendepen  en dank je wel  berniew straks nog even nederlands doen, een betoog schrijven en dan ben ik voor vandaag al weer klaar  erg lekker hoor  en dan thuis wat gaan leren voor wiskunde en engels. wiskunde is deze periode wel moeilijk, en voor engels ken ik de woorden nog niet. voor de rest maak ik me niet al te veel zorgen. |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Doei Jen  Hoi andreesie @Arya: ai  niet fijn  |
|
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
Rustig aan arya en zorgen dat je voldoende rustpauzes neemt om je hersenen even te ontspannen. Goed en gezond eten en drinken en op tijd naar bed!
(ja, ik ben moeder) |
|
Arya Oudgediende
|
hee andreesie!   berniew vorig jaar was het erger hoor  ik heb deze periode bijna geen toetsen in deze week. dus een lekker relaxed weekje over het algemeen bekeken  al denk ik er wel aan de ionen voor scheikunde nog eens grondig door te nemen. |
|
Arya Oudgediende
|
BV ik ben over het algemeen een bijzonder lui persoon tenzij ik iets leuk vind, dus de rustpauzes komen wel goed  en ik ga ook weer eens lekker sporten in de sportschool, dus dat is ook een lekkere afleiding. daar tussendoor ga ik nog een paar kleine dingetjes bijstuderen  |
|
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
 Goed zo! |
|
Andreesie
Oudgediende
|
schijt hooikoorts  kan mezelf niet goed verstaan, druipneus, niezen.. |
|
Arya Oudgediende
|
hooikoorts? arme dreesel  |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Ik ga maar eens.. Nog even toetsstof doornemen en dan de toetsen gaan verpesten  Doeidoei!   |
|
|
heeft andreesie in een hooiberg gelegen?  @Arya: het klinkt niet rustig  |
|
Arya Oudgediende
|
Veel succes met jou toetsen zo sushi!  berniew vind je?  betoog vandaag.. dan wiskunde, engels en scheikunde leren... wiskunde heeft de hoogste prioroteit, want dat heb ik morgen. de rest zie kik nog wel |
|
Andreesie
Oudgediende
|
berniew: zucht nee  |
|
|
succes sushi @Arya: ja, het klinkt best druk hoor  |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
hey allemaal heb ff pauze van mijn revalidatie  |
|
Arya Oudgediende
|
ik kan ook na het betoog niks uit gaan voeren  maar dan ga ik me ook zo vervelen  en ik ga kijken of ik misschien deze week nog naar utrecht kan om een staf op te halen  alleen jammer dat nightwolf nog geen wapen heeft, anders hadden we lekker kunnen vechten  |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
|
|
Andreesie
Oudgediende
|
ik ga lekker FCOIM doen  |
|
Arya Oudgediende
|
@Anime-LoverLARP wapens. die zijn gemaakt van schuimrubber en latex met een kern van ( vaak ) glasvezel  dan kun je er op los meppen zonder dat je je tegenstander erg verwond. ik heb van gisteren alleen wat blauwe plekken  |
|
|
Ik moet / ga ff werken  want ik moet mn aandacht er ff bijhouden. Succes met je hooikoorts andreesie. Hopelijk is t snel over  Succes met je toetsen en leren enzo (en met vechten  ), arya  Succes met je revalidatie, al  Bai bai    |
|
Arya Oudgediende
|
|
|
|
Arya gaat een biografie schrijven?  grapje  |
|
nietmeer
|