Ben Benieuwd |
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Of is het bij 50.000 posts  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Maar waarom moeten de avatars groter dan?  Zou je dat niet beter kunnen doen vanaf 10.000? |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
oe, een printscreen met een post van mij wordt door "HET TEAM" besproken  *voelt zich belangrijk  * |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
|
|
Delenn
Oudgediende
@CNC: !  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Delenn, meestal is het een slecht teken als 'het team' een post van je bespreekt  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
@DreamerTje: Ik brak je been met een baksteen  Je zakte door je lemen dak heen Met een natte zeem strak om je zak heen Ik zette een setje slappe slippers in de kast @DreamerTje: Omdat anders mijn avatars nooit passen  Ja, puur eigenbelang  Overigens is 100x100 wel dé avatar standaard op het www @Delenn: |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Ik zou nog een tussenstap bijmaken Mmore.  Ééntje van 75x75 px.  En die voor 25.000+ posts gebruiken.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Delenn: CNC: !  ¡¿ |
|
Mmore
Administrator
|
Maar nadeel is dat verschillede grootte avatars niet goed staat  Maarja  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Mmore, Butje staat ook nog ergens op mn blog, uit 2007  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Mmore: @DreamerTje: Ik brak je been met een baksteen  Je zakte door je lemen dak heen Met een natte zeem strak om je zak heen Ik zette een setje slappe slippers in de kast  En ik wapperde met m'n wangen omdat er geen hele banaan in past |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
@Mmore, nu zijn ze toch ook al verschillend  |
|
Delenn
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Delenn: CNC: !  ¡¿ nou wordt het ingewikkeld   Quote pietjevlip: Delenn, meestal is het een slecht teken als 'het team' een post van je bespreekt  meestal ja, niet altijd dus  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Cee-N-Cee: @Mmore, Butje staat ook nog ergens op mn blog, uit 2007  Ik denk altijd aan Leiden als 'ie zegt: Quote: Maar als we wandelen gaan we meestal iets te ver En dan krijgen we aan de stok met een kakker met een Rrr Meteen moet ik matten met die mattie met die matje  Laatste Moderator Meeting gebruikte ik het woord "Hoor" en in eens begint iedereen me uit te lachen omdat ik HooRrrr zei  Onbewust  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Mmore: Ik denk altijd aan Leiden als 'ie zegt: Quote: Maar als we wandelen gaan we meestal iets te ver En dan krijgen we aan de stok met een kakker met een Rrr Meteen moet ik matten met die mattie met die matje  Waarom dacht ik bij dat stuk ook gelijk aan jou?  |
|
Delenn
Oudgediende
ik ben in de war  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
beter dat dan WhoooRree  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote DreamerTje: Quote Mmore: Ik denk altijd aan Leiden als 'ie zegt: Quote: Maar als we wandelen gaan we meestal iets te ver En dan krijgen we aan de stok met een kakker met een Rrr Meteen moet ik matten met die mattie met die matje  Waarom dacht ik bij dat stuk ook gelijk aan jou?  Omdat ik uit Leiden kom en LeidenaRen de R niet noRmaal kunnen uitspReken, en ik blijkbaaR ook niet  Nog zoiets, 3 weken in de taxi was ik met een taxi-chauffeur aan 't praten, zegt ze in eens: kom je uit Leiden? Ik: Ja, hoe wist U dat? Zij: Je accent  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Goedenavond  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Delenn: ik ben in de war  Dan moet je jezelf ontwarren |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
hooRrray?  |
|
DreamerTje Oudgediende
Als ik met jou aan het bellen ben praat je ook altijd met de Rrr Maar goed, jij zit dus drie weken in een taxi? |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
|
|