Kijk |
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
consequenties? zoals? |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Quote Mmore: en je hebt geen last meer van ze  Over de grond rollend van het lachen  Hey Peter  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Delenn: consequenties? zoals? Uitsluiting van de eerstvolgende vergadering indien je 2x de notulen niet hebt gelezen? of: Trakteren, altijd leuk |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Bij mij is personeelszaken ontzettend snel.  Notulen van de OR-vergadering hangen er meestal pas na een maandje of drie na de vergadering op het bord.   Ze behoren tien dagen na de OR-vergadering op het bord te hangen.  En soms verschijnen de notulen helemaal niet.  |
|
Delenn
Oudgediende
ik ben geen voorzitter CNC, dat kan ik niet doen. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Leg het dan voor aan de voorzitter, je hebt toch een stem Delenn? Het is ook in het belang van de voorzitter dat de vergadering in goede banen wordt geleid en dat het niet altijd over hetzelfde gaat. |
|
Traevel Oudgediende
Delenn, als je het wilt doen dan moet je het doen en je mond houden; als je het niet wilt doen, dan hou je er gewoon mee op  |
|
Delenn
Oudgediende
hmm je hebt gelijk CNC, ik zal het er met de voorzitter over hebben  al is dat niet echt een leiderstype  wilde persé voorzitter worden en daarna zegt ze niks meer  maar goed, misschien helpt het wel  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Een schaaltje minder om te presenteren.  Bikkel gooide een schaaltje op de grond.  Het schaaltje waarop de geflambeerde oesters werden gepresenteerd.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Delenn, dan is ze niet geschikt als voorzitter. Maar goed, ik hoop dat het helpt. Is het voor een project ofzo? |
|
Delenn
Oudgediende
Nee is ze ook niet  De commissies zijn opgezet vanuit de studievereniging van de uni, het doel is activiteiten enzo organiseren. 2 jaar geleden zat ik in de ouderdagcommissie om een dag te organiseren waarop de ouders van de studenten zouden zien wat hun kinderen doen op de uni, verder heb ik in de symposiumcommissie gezeten om een symposium over een medisch onderwerp te organiseren en dit jaar zit ik in de jaarvertegenwoordiging (alle hoorcolleges, zelfstudieopdrachten en practica bespreken en verbeterpunten aan docenten doorgeven), een student-voor-patiënt-actie commissie en in de medische-carrieredag-commissie. |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Niemand kijkt op mijn blog?  Edit: Delenn, dan is het juist belangrijk om notulen te maken. Hoe kun je iets bespreken met docenten zonder enig papierwerk? |
|
Traevel Oudgediende
DreamerTjes die vragen...  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Delenn, dan is t idd wel van belang om een goeie structuur en goede vergaderingen te houden... @Dreamer, nee  |
|
Delenn
Oudgediende
ik was net aan het kijken Dreamer  |
|
Traevel Oudgediende
Probeer eens bij tijd en datum?  Wie weet heeft Vista een gekke bui, en staat het daar  |
|
DreamerTje Oudgediende
Hahaha  Opeens stromen de reacties binnen |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Het gaat bij jou sneller dan bij mij DreamerTje.  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik had me vannochtend bijna verslapen voor werk  Gelukkig had m'n iPhone zichzelf automatisch aangepast aan de datum, maar m'n wekkerradio die ging niet [op tijd] af |
|
nietmeer
|
iPhone  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Hai de_Surinamer *boink* |
|
DreamerTje Oudgediende