|
Spons Erelid
 WMRindex: 392 OTindex: 6.433 T S |
Quote Jannick: @Spons, je buren die bezig waren met ochtendseks?  Er schoot trouwens een opmerking door mijn hoofd.. iets dat jy niet mn buurman bent.. en nu maak ik m toch en moet ik heel snel mn mond dicht gaan houden. * Rent gillend weg * * Rent weer terug, pakt cola en rent weer gillend weg * |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 O owwwww eigenaren Pirate-bay staan voor de rechter.  Over drie weken is de uitspraak.  |
|
Ailurus
Erelid
 WMRindex: 77 OTindex: 3.132 S |
@Kok, bedankt, smaakte goed  Las het ook net, ben benieuwd hoe het afloopt. Waarschijnlijk goed, maar als het slecht afloopt, kunnen ze de bewijzen ook tegen andere torrent-zoek-machines gebruiken  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Piratebay mag niet weg  En ik ga, doei  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
spons  (voor de 2e keer al  over de cola dit keer  ) |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Delenn
Oudgediende
ik zou ze aanklagen PW  ik kwam er vandaag achter waar lunatic vandaan komt  |
|
Ailurus
Erelid
Doei Jannick  Met welke klacht zitten ze er eigenlijk? Aanzetten tot illegaal verspreiden van digitale bestanden waar copyright op zit (hmm dubbelop die zin volges mij  )? Downloaden mag hier in NL, uploaden niet. Hoorde laatst dat het in Canada allebei legaal zou zijn  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Elke torrentsite laat je al automatisch uploaden.  |
|
Spons Erelid
Quote Delenn: spons  (voor de 2e keer al  over de cola dit keer  ) Hihi, soms ben ik zo grappig.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Het gaat om de copyrights, ze zouden daardoor miljarden mislopen. |
|
Ailurus
Erelid
@Delenn, lunatic? Het woord, de film (al was dat zoiets als loenatik geloof ik  ), wat anders? |
|
Spons Erelid
Quote WMR-kok: Het gaat om de copyrights, ze zouden daardoor miljarden mislopen. Dat gevoel heb ik al jaren.. datk miljarden misloop. * zucht. * |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Ailurus
Erelid
Mja de inderdaad belachelijk hoge prijzen  Ik koop zelfden nog een film, maar een CD nog zeker wel hoor. Vaak zelfs nadat ik een onbekende CD heb gedownload en hm zo goed vind, dat ik hm wil hebben  Bij de TU hier is wel eens een klacht binnengekomen van Universal, Panasonic e.a. dat er te veel werd gedownload, dat konden ze blijkbaar herleiden  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Delenn
Oudgediende
Quote Ailurus: @Delenn, lunatic? Het woord, de film (al was dat zoiets als loenatik geloof ik  ), wat anders? het woord  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ik ga plat, de woede uit zich in akelig moe zijn  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Delenn
Oudgediende
luna=maan tic=ziek maanziekte. vroegere benaming van epilepsie (of bezetenheid).  |
|
Ailurus
Erelid
 Ah grappig, zo leer je nog es wat op WMR  Ik zoek al een tijd een betaalbaar etymologisch woordenboek van 't Nederlands, maar da's niet goed te vinden  |
|
Spons Erelid
Quote Ailurus:  Ah grappig, zo leer je nog es wat op WMR  Wijsheid kent geen tijd. |
|
Fallout Oudgediende
 WMRindex: 1.234 OTindex: 15.282
|
Quote WMR-kok:  Elke torrentsite laat je al automatisch uploaden.  met een of andere programma kun je het voorkomen  maar welke weet ik niet meer  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ben ik weer @Fallout: met transmission kan je uploaden blokken  alleen voor linux |
|
Fallout Oudgediende
 WMRindex: 1.234 OTindex: 15.282
|
|
|