|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Krijgen we ook een foto Bogarde? |
|
Bogarde Erelid
 WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Check mijn vorige reactie DreamerTje.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Een foto zorgt voor bewijs, dus je zal wel moeten  |
|
DreamerTje Oudgediende
Cool  Dan ga ik daar op zitten wachten  Wanneer kan ik het zo'n beetje verwachten Bogarde? |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ik hoef geen fotos  |
|
Bogarde Erelid
Haha DreamerTje, misschien vannacht al in je dromen..... Maar ik besef me net dat je over je vriend gaat dromen natuurlijk.  Lol Andreesie.  Ach, zijn ze morgen al lang weer vergeten.  |
|
DreamerTje Oudgediende
Ja  Dat ga ik zeker doen  Maar dan wil ik alsnog wel 'n foto van jou in een string zien @Bogarde, ik vergeet niet zo heel erg snel zoiets als dit hoor |
|
Bogarde Erelid
DreamerTje,ik dacht het al. Je krijgt het ooit nog wel eens te zien hoor.  Als ik heel dronken ben, wie weet.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: Ja  Dat ga ik zeker doen  Maar dan wil ik alsnog wel 'n foto van jou in een string zien Wel in een blog zetten he |
|
DreamerTje Oudgediende
Wanneer dan?  |
|
Bogarde Erelid
Kan ik nu nog niet zeggen.  Lul ik me daar toch mooi uit, vind ik zelf.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Bogarde: Kan ik nu nog niet zeggen.  Lul ik me daar toch mooi uit, vind ik zelf.  Als je het aan Dreamer laat zien, laat je het aan ons allemaal zien he. dat begrijp je wel  |
|
Bogarde Erelid
Hehe Cee. Ik bespreek wel wat met haar, zodat ze het toch niet aan anderen laat zien.  Of lukt dat bij haar niet?  |
|
DreamerTje Oudgediende
Ik kan heel goed dingen geheim houden hoor  Dus binnen nu en een week een link naar die foto met jou in een string in mijn mail |
|
Bogarde Erelid
Ah, van bronnen op ( ik geloof WMR ) heb ik vernomen dat DreamerTje en geheim houden niet zo goed samen past.  Moet dan een vergissing zijn.  Lol DreamerTje, maar wie is dan diegene die mij dronken gaat voeren, zodat ik geen weet heb van verschillende dingen en dat ik ook in staat ben om een string aan te trekken?   |
|
DreamerTje Oudgediende
Hoezo dat?  Van wie heb je dat nou weer gehoord?  Volgens mij verzin je dat gewoon ter plekke om maar geen foto te maken met jou in 'n string Oh, een vriend van mij woont in België  Ik kan wel 'n keer langs komen hoor  |
|
Bogarde Erelid
Ik geloof van ene Cee-N-Cee.   |
|
DreamerTje Oudgediende
Van Cee-N-Cee?  Daar geloof ik geen drol van  |
|
Bogarde Erelid
Ah, dan heb ik op deze pagina verkeerd gelezen.   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Bogarde: Ik geloof van ene Cee-N-Cee.   Dreamer kan heel goed geheimen bewaren hoor :/ |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Bogarde: Ik geloof van ene Cee-N-Cee.   Dreamer kan heel goed geheimen bewaren hoor :/ Dat dacht ik ook ja |
|
Bogarde Erelid
Zo goed dat iedereen het weet toch, Cee?  Quote: Als je het aan Dreamer laat zien, laat je het aan ons allemaal zien he. dat begrijp je wel En natuurlijk begreep ik het.   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Bogarde, dat is niet zozeer dat dreamer geen geheimen kan houden, als wel dat het in algemeen WMR belang is dat jij die foto aan ons allen laat zien, en derhalve is het zo dat als jij deze foto aan een enkel, willekeurig, WMR lid laat zien, je deze per automatisch ook aan alle anderen moet laten zien. |
|
Bogarde Erelid
Hehe, in het algemeen WMR-belang.  Dan duurt dat toch echt nog heel lang.  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Och, dan gewoon in een PB'tje sturen  |
|