|
Bogarde Erelid
 WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Arg, ziek worden is altijd klote.   Teveel gezoend met je meisje?  Nee, maar beterschap gewenst voor jou.  Wat is het hier ontzettend stil.  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
dat kan toch niet te veel? |
|
Bogarde Erelid
Nee, was maar een grapje. Bij te veel aan zoenen heb je wel kans op Pfeifer toch? |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
nee, dat ligt niet aan de hoeveelheid; als een van de twee het draagt dan kan je het krijgen. |
|
Bogarde Erelid
|
|
ser
Senior lid
 WMRindex: 4 OTindex: 434 S |
he mensen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Bogarde: Ah, op die manier. Maar hoe krijg je die rotellende dan? Mijn zus heeft er een jaar niet door kunnen werken.    Pfeifer is een virusinfectie, overgedragen door mensenlijke sappen, zoals kwijl. Door bijv te zoenen met een drager van het virus, kan je zelf ook geïnfecteerd raken. |
|
ser
Senior lid
|
|
Bogarde Erelid
Thanks voor de informatie Cee.  Ser, maar je gaat straks toch wel slapen?  Trouwens, over dat uitgaan: bedoel je bij de bowling van 3 mei? |
|
ser
Senior lid
Pfeifer,nog nooit gehad  |
|
Bogarde Erelid
Wees maar blij ser.  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Pfeifer, heb het blijkbaar ooit al eens gehad, want toen Naomi er wéér last van had volgens de doktoren, heb ik er nooit geen last van gehad, geen een van de symptomen  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik heb ook nog nooit pfeiffer gehad, al zou ik wel denken dat ik er elke dag last van heb  Ik ben zo vaak moe |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
ik dacht altijd dat je het maar 1x kon krijgen, pfeiffer? |
|
Bogarde Erelid
Ah, ok my-angel. Ik zou zeggen DreamerTje: ga naar de dokter om je te laten onderzoeken op Pfeifer.  |
|
ser
Senior lid
|
|
my-angel
Oudgediende
@Muse, dacht ik eerst ook. Blijkbaar zijn er net iets andere varianten OID. Ik weet het niet  Naomi zei dat de dokter had gezegd dat zij het had. En ze had het al eens gehad. Dus het zal wel. |
|
Bogarde Erelid
Normaal gezien in Utrecht. Dat is eigenlijk de vaste plaats. Eigenlijk zou het idd ook eens op andere plekken ( bv. Eindhoven ) gehouden moeten worden.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote my-angel: Pfeifer, heb het blijkbaar ooit al eens gehad, want toen Naomi er wéér last van had volgens de doktoren, heb ik er nooit geen last van gehad, geen een van de symptomen  Dat is onzin My-Angel, als je weerstand goed is hoef je geen Pfeiffer te krijgen, ook al heb je contact met een drager. |
|
Bogarde Erelid
De meningen zijn dus nogal verschillend.  |
|
my-angel
Oudgediende
@Cee, ik had op dat moment een gruwelijk slechte weerstand. Weet het niet zeker, maar meen ook zoiets te herinneren, dat ik eerder pfeifer heb gehad. Ik dacht gekregen van mijn nicht toen. |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
fficial&client=firefox-a" target="_blank" rel="nofollow">Informatie Pfeiffer  Zoek zelf maar op |
|
ser
Senior lid
@Bogarde,ga om 23:30 slapen morgen de rest  |
|
Bogarde Erelid
Iig is het heel vervelend.  Ah, op die manier ser. Maar, zoals ik zei, de bowlingen worden standaard in Utrecht gehouden. In het Mitland-hotel. In Eindhoven uitgaan, dan zal het wel in Eindhoven gehouden moeten worden.  |
|
my-angel
Oudgediende
@Bogarde, daar zijn we het over eens  Zijn heel veel vervelende dingen op deze wereld. |
|