|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Hij is ook webmaster hoor MC  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Traevel: jij verveelt niet zo snel hoor  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Nou en? Ik vind Kokje een leukere naam!  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
De balletjes van de koningin  |
|
Caster Oudgediende
|
Ik houd het op PWmr   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Kpuc: De balletjes van de koningin  *zucht* |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Kpuc: De balletjes van de koningin  Volgens mij vindt je dat wel 'n leuk nummer, of niet dan? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik draai er nog wel een pondje extra dan Kpuc.  |
|
M-Cyclone Oudgediende
@ Kpuc, Zeg dat alsjeblieft niet!  Mijn zusje is daar ook al zo mee bezig.  |
|
Bogarde Erelid
 WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Trouwen met een Italiaanse vrouw, dat wil toch iedere man? ( die hetero is natuurlijk )  Forza Italia  |
|
Caster Oudgediende
|
Een pond koninginne-ballen  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote M-Cyclone: @ Kpuc, Zeg dat alsjeblieft niet!  Mijn zusje is daar ook al zo mee bezig.  Die houdt wel van ballen? @Bogarde, italiaanse vrouwen zijn over het algemeen oer-lelijk, uitzonderingen daargelaten. |
|
M-Cyclone Oudgediende
@ Bogarde  Ze zijn alleen wat playerig aangelegd.  Maar Zweedsen kunnen er ook mee door hoor  |
|
Caster Oudgediende
|
CNC, niet  Als ze jong zijn niet  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik heb 14 balletjes uit één pond lamsgehakt kunnen draaien.  |
|
Caster Oudgediende
|
35 gram per balletje, wel redelijk PWmr   |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
De Balletjes Van De Koningin!En daar zijn de balletjes van oranje weer hoor, jaja lalala lalala lalajampadada lalala lalala lalajampadada
De Koningin werd jarig en ze zei nou potverdrie ik wil dit jaar geen feest met weer paté en Franse brie ik wil ook wel is wat anders dan altijd dat chique spul ik wil gewoon een vette bek en niet die flauwe kul toen heeft ze in de keuken zelf de koekenpan gepakt en draaide eigenhandig van die balletjes gehakt ze zong er vrolijk bij en die balletjes zijn van mij
De warme balletjes van de Koningin die gaan er wel in, wel in, wel in die gaan er wel in, wel in, wel in de warme balletjes van de Koningin daar loopt het water in je mond van en het vet van langs je kin
De gasten arriveerden één voor één en stuk voor stuk en wenste hare majesteit van harte en geluk de glazen met je champagne gingen rond als ieder jaar maar nergens iets te eten zelfs geen toastje kaviaar en toen kwam de Koningin naar binnen met een grote schaal en riep ik warme balletjes genoeg voor allemaal en de gasten gingen staan en zongen toen spontaan
De warme balletjes van de Koningin die gaan er wel in, wel in, wel in die gaan er wel in, wel in, wel in de warme balletjes van de Koningin daar loopt het water in je mond van en het vet van langs je kin
Het feest was op zijn hoogtepunt toen klonk er plots een gil de balletjes bleken op te zijn dus iedereen werd stil maar de Koningin stond rustig op en deed haar schortje voor en vroeg “mag ik er even langs, mag ik er even door” ik ga weer naar de keuken toe er is niks aan de hand en ga weer nieuwe ballen draaien voor het vaderland en binnen drie kwartier had iedereen weer plezier
Met de warme balletjes van de Koningin die gaan er wel in, wel in, wel in die gaan er wel in, wel in, wel in de warme balletjes van de Koningin en daar loopt het water in je mond van en het vet van langs je kin
Hiep hiep hoera! … en voor de Koningin! |
|
M-Cyclone Oudgediende
Caster rekent het even uit.  |
|
Bogarde Erelid
 WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Over het algemeen Cee? Mwha, in Venetië zijn ze in ieder geval heel mooi. Italiaanse vrouwen hebben dat sierlijke, vurige en dat mooie gevoel wat ze je geven als ze je diep in de ogen aankijken of gewoon aankijken.  Dan voel je je bijna vereerd.  Zweedse vrouwen zijn ook wel redelijk, maar halen het niet bij Italiaanse. |
|
Caster Oudgediende
|
Ja ik heb een rekenmachine in de taakbalk staan MC  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Caster: CNC, niet  Als ze jong zijn niet  Wat definieer jij als zijnde jong? meisjes van 12? Ik heb toentertijd rondgewandeld in een klas vol met italiaanse vrouwen, stuk of 30, en geen enkele voldeed aan de classificatie "mooi". En als je dan op straat kijkt dan is er ook niet veel aan @Bogarde, Niks van gemerkte daar in Venetië. t stinkt daar wel behoorlijk |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Het had 31 gram per balletje moeten zijn, dan had ik er 16 stuks gehad.  |
|
Caster Oudgediende
|
CNC, ehm.. nee  Ik ben geen pedo  Zie reactie van Bogarde  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Caster: CNC, ehm.. nee  Ik ben geen pedo  Zie reactie van Bogarde  ben je er zelf ooit wel eens geweest  |
|