|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Dus ik heb van armoei vannacht maar wat soep gemaakt.  |
|
Fallout Oudgediende
 WMRindex: 1.234 OTindex: 15.282
|
spinnetje spinnetje aan de wand wie is het bangst ??  |
|
Bogarde Erelid
 WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Hehe WMR-kok.  Wie vindt zichzelf/haarzelf eigenlijk knap?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Fallout: spinnetje spinnetje aan de wand wie is het bangst ??   Begint te meppen met een krant.  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik echt niet   |
|
nietmeer
|
@Bogarde: hm... beetje aardige vent?  (je hebt hopelijk wel je portemonnee nog? Je weet nooit, met die Gouwenezen  ) (Wat ben ik toch weer vriendelijk voor mezelf  ) EDIT: @Bogarde (laatste vraag): nope... |
|
Fallout Oudgediende
|
ik drukt ze meestal dood met mijn duim maar dan krijg je een lelijke vlek op de muur   |
|
Luna
Moderator
Ieeeeee  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Luna: Ik niet echt   fix  |
|
Bogarde Erelid
Ja, maar Muaddhib, ik heb nog niet gezegd dat het een Gouwenees was. Ik geloof dat het iemand uit de V.S. was. Heel vreemd, want hij had wel een wat Randstad-achtig accent.  Mijn portemonnee verloren.  Al mijn pasjes.  |
|
Fallout Oudgediende
|
oke luna ik stop ermee  je reactie doet me denken aan mijn internaat  |
|
Luna
Moderator
Andreas, dat zegt hetzelfde  |
|
Bogarde Erelid
Jullie zijn dus eigenlijk allemaal niet knap. Ocharme mensen toch.  Maar ik geloof dat ik nog niet had gezegd dat het over uiterlijk knap ging, wat jullie wel denken.  Ik heb het over innerlijk en uiterlijk. Dus het totaal plaatje.  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Luna: ja, maar bij mijne wordt aangegeven dat je het niet helemaal niet bent  |
|
nietmeer
|
@Bogarde: Jammer van je portemonnee. Hm... wel bijzonder trouwens, een Amerikaan met een randstedelijk accent  En dan wordt het plaatje al wat beter @Fallout: yugh... Ik vang ze meestal, en zet ze dan buiten  |
|
Luna
Moderator
Bijna helemaal dan  Nja, ik vind heel veel mensen mooi, maar ik vind maar weinig mensen knap  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Bogarde: Mijn portemonnee verloren.  Al mijn pasjes.  Je bedoelt gestolen. |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Bogarde: Wie vindt zichzelf/haarzelf eigenlijk knap?  Ik vond vanmiddag mijn haar wel leuk zitten Maar volgens mij vinden heel veel mensen zich zelf niet knap. Dit komt door 'n misvormd beeld wat de media laat zien. Modellen, foto's die bewerkt zijn. Mensen gaan zich daarmee vergelijken en vinden zich al snel minder dan de rest.. Wees maar blij met hoe je bent  Iedereen is uniek |
|
Fallout Oudgediende
|
 ik zat de dames op mijn internaat ook altijd te pesten plagen met dooie spinnen  |
|
Bogarde Erelid
Opzich was dat uiteindelijk niet zo heel vreemd Muaddhib.  Immers, die Amerikaan was al een paar jaar bevriend met iemand uit Gouda. Nee, ik ben hem verloren. Of mijn portemonne dan uiteindelijk gestolen is, weet ik niet.  Nee hoor, die gozer naast me was een bekende.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Bogarde: Wie vindt zichzelf/haarzelf eigenlijk knap?  Quote Luna: Ik echt niet    Je onderwaardeerd jezelf Luna.  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Luna ziet er leuk uit  Ik wou dat ik haar haar had |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Luna ziet er heel leuk uit.  |
|
Luna
Moderator
Ander onderwerp,ander onderwerp   |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Bogarde: Wie vindt zichzelf/haarzelf eigenlijk knap?  ik vind mezelf niet knap maar ik kan ook slechtere mensen bedenken ;P luna's ahar is inderdaad erg leuk  |
|