|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ben ik weer  |
|
Bogarde Erelid
 WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Welcome back Andreesie.  |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
Hoi  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
leven is duur  |
|
Bogarde Erelid
Mee eens Andreesie. Maar ja, wat kunnen we er aan doen?  |
|
Andries Louw Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 202 Wnplts: Sneek S |
3 jaar lid alweer  , ik behoor toe tot de oude garde, tot de eerste 500 leden. Er zijn er niet veel hier die dat kunnen zeggen  . |
|
Andreesie
Oudgediende
|
gaan we weer met de oude garde... ik ben ruim 2 jaar lid en al die tijd actief, kunnen ook niet veel zeggen.. nou en @Bogarde: goedkopere mogelijkheden vinden?  |
|
Bogarde Erelid
Ik behoor liever tot de jongere garde.  Andreesie, maar als het leven duur IS, dan kan je het denk ik moeilijk goedkoper maken. Immers, het leven IS duur en dan zou je dus het leven moeten 'veranderen'. Maar misschien als we goed gaan zoeken naar goedkopere mogelijkheden, dat het leven dan ook echt goedkoper wordt.  |
|
nietmeer
|
@ Bogarde..precies  Wie gaat er dit jaar trouwens naar Sensation White of Black?  Ik en een paar vrienden plannen erop dit jaar  |
|
Bogarde Erelid
Vena, ik behoor nog meer tot de jongere garde dan jou.  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Bogarde: jij behoort tot de bo garde  ik zoek een beetje goedkope dreadzetters, maar die zijn moeilijk te vinden..1 |
|
Bogarde Erelid
Lol Andreesie.  Ah, op die manier. Misschien als je nog meer zoekt, dat je dan wel tot een goedekope dreadzetter komt.  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ja, heb eindelijk een mail gekregen van het dutch dreads forum, dus hopelijk vind ik nu eindelijk wat  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote Andries Louw: 3 jaar lid alweer  , ik behoor toe tot de oude garde, tot de eerste 500 leden. Er zijn er niet veel hier die dat kunnen zeggen  .  De meeste kunnen zeggen dat ze actief zijn.  Dit is de eerste keer in anderhalf jaar dat ik je zie.  Hai allemaal    |
|
Bogarde Erelid
Echt heel veel succes met de zoektocht naar een goede dreadzetter.  Ook goedenmiddag WMR-kok.  Eerlijk gezegd had ik Andries-Louw ook nog nooit hier gezien. Tenminste, niet in de tijd dat ik lid ben.  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Bogarde: het heeft in 1 keer gewerkt  ik heb een goeie kandidaat, in utrecht, best te doen met de trein  Quote WMR-kok:
Dit is de eerste keer in anderhalf jaar dat ik je zie. Ik heb hem wel vaker gezien in de anderhalf jaar, maar dan ook maar 2 keer, ofzo, echt geweldig voor 3 jaar lid hoor... |
|
Bogarde Erelid
C'est très très bon Andreesie. Utrecht is voor jou idd heel goed te doen. Als je 3 jaar lid bent en je meld je ipc alleen maar aan om het aanmelden, heeft het naar mijn mening niet zo veel zin. Maar ja, wie ben ik?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Wat is een dreadzetter???  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik ken Andries Louw wel  Jullie toch ook wel zeker  |
|
Bogarde Erelid
Google is your best friend.  Een dreadzetter vinden Als het goed is, ben je van plan minimaal een paar jaar met je echte dreads rond te lopen. Laat je keuze niet vallen op de kapper die om hoek zit, vanwege de locatie. Reis gerust 100 km verder als daar iemand zit waarvan jij denkt dat hij/zij het goed kan. Vraag een aantal kappers (of kijk op hun websites): of ze ervaring hebben met jouw haarsoort (een kapper die alleen ervaring heeft met kroeshaar, kun je beter geen dreads laten zetten in steil haar. Dit omdat een aantal technieken voor kroeshaar niet werken in steil haar. De toupeertechniek en knooptechniek die voor steil haar wordt gebruikt, werken wel op kroeshaar) welke techniek ze gebruiken wat ze je voor het onderhoud adviseren: lekker veel Murray's wax er in smeren? De kapper die dit zegt, loopt toch tamelijk achter in zijn kennis. Sowieso bevordert wax het dreadproces niet, maar houdt het slechts de pluis in toom en voorkomt het dat je dreads te droog worden. Daarbij is bijenwas nog de beste keus, wat Murrays maar voor 10% is, en niet 100% zoals op het potje staat. Hoeveel ervaring ze hebben en of je foto's kunt bekijken. Laat je niet verleiden door de foto's die na een jaar, 2 jaar of nog langer na het zetten zijn genomen: het is voor het grootste deel afhankelijk van wat en hoeveel de persoon er zelf aan heeft gedaan hoe ze uiteindelijk worden. |
|
Luna
Moderator
Andreas, hij is toch ook van de oude garde  Dat mag je toch best zeggen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Als hij nou nog een beetje actiever zou zijn wel ja.  |
|
Bogarde Erelid
|
|
Luna
Moderator
Actief zijn heeft er niks mee te maken. Sommige mensen hebben nog een leven naast WMR,hoor  Bijvoorbeeld Ikke is ook veel minder actief of Tim-KUn...maar dat maakt hun niet minder  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Bogarde: klopt, 'maar' 13,80 dus dat scheelt ook nog een hoop  prijs valt best mee, 15 euro per uur all inclusive als het goed is, n het kost 4 - 7 uur @Luna: dat klopt, maar er was laatst een hele discussie die uitliep op ruzie over oude en nieuwe garde |
|