|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@ Luna, leuk zeg  Hmm jammer dat t niet doorgaat dit jaar  Ik ging vandaag ook niet omdat ik echt geen zin heb na twee dagen achter elkaar een keer tot 3 uur ofzo ben opgebleven en daarna om half zeven wakker worden en de dag erna tot half vijf/vijf uur opgebleven en om 9 uur wakker geworden  Vandaag even rustig aan  Morgen weer en maandag en dinsdag komt sander hier carnavallen  @ Bogarde, ja ik voelde me op mijn gemak, en dan ga ik dat soort dingen doen  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik heb niemand om mee te carnavallen...ik ben triest ook,zeg  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Jaaa, maandag/dinsdag, mijn maagdelijke carnaval  |
|
Luna
Moderator
Piemel, succes dan maar  |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ik ga niet carnavallen, dus bij mij is het altijd maagdelijk  Naomi en ik hebben een zwaar dronken iemand gezien!  in de bus, dat was zoo grappig  |
|
my-angel
Oudgediende
Vertel dan @Luna, dankje wel lieve tiet  ` |
|
Luna
Moderator
Naomi, hoe meer mensen des te gezelliger   |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Andreas, ja ze kon niet eens meer lopen  Je zou maar zo dronken zijn dat je naar huis moet worden getild, hahaa ik zou me dan echt nergens durven te vertonen. Gister was ik alleen aangeschoten en dat is voor mij echt wel genoeg, zolang ik het me nog kan herinneren  |
|
Bogarde Erelid
 WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Luna, wil je a.u.b. niet meer zeggen dat je triest bent?  Je bent hartstikke waardevol, meid. Triest zijn die personen die zich gedragen als tuig en jij behoort daar vanzelfsprekend niet bij. Naomi, ah, op die manier. Zeer prettig dus. Zingen kan een mens helemaal opvrolijken.  |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Naomi: na dit zou je je ook n9et durven vertonen als jij dat was link |
|
Bogarde Erelid
My-angel, wat bedoel je met 'lieve tiet'? |
|
my-angel
Oudgediende
@Naomi, was laatst toen ik zondags naar huis ging, met de tram naar huis, nou, daar zat een man in, die was zo vies, en stonk echt erg naar Alcohol, en die ging staan, liep 1 meter, en sloeg keihard achterover op de vloer, gevolg: Een bloedend hoofd... Die man was zo dronken, kwam volgens mij alcohol uit zijn wond  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Andreas, ja, die ruis moet dus weg  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Bogarde, ja echt wel  Alleen al met lachen kan een ander ook gaan lachen en dat is leuk!  Laatst een docent van me ook  Ik liep (glim)lachend op de gang en hij werd dr helemaal vrolijk van  Zei dat ik dr stralend en lachend uit zag enzo  |
|
my-angel
Oudgediende
@Bogarde, was van de laatste bowling dat ik er was, Luna noemde mij Piemel, verzin ik steeds wat anders terug  |
|
Luna
Moderator
Nou, ik kreeg te horen dat je tot Piemel was omgedoopt, dus ik nam dat over  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Andreesie: @Naomi: na dit zou je je ook n9et durven vertonen als jij dat was link Nasty! @ Angel, net als die man die we een paar maanden geleden zagen in de tram maar dan een tikkie erger?  |
|
my-angel
Oudgediende
|
|
my-angel
Oudgediende
@Naomi, nog een heel stuk erger  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Jannick: Andreas, ja, die ruis moet dus weg  ooooh zo... nee weet ik niet  |
|
Bogarde Erelid
Jeps Naomi, klopt helemaal. Sander zegt denk ik ook vaak ( correct if it's wrong what i say ) dat je het zonnetje in huis bent.  Luna zegt dan ook gewoon dat je piemel bent, my-angel.  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Angel, ja wat???  Ik had niks gezegd toch  @ Angel, hmm stom is dat he.. @ Bogarde, jaa dat mag ie best wat vaker zeggen  Al kan ik ook wel eens chagrijnig zijn hoor  Maar ik denk dat iedereen wel eens van die dagen heeft  |
|
my-angel
Oudgediende
@Bogarde, vergis je niet  Ze kan soms een echte zeurmiep zijn, maar over het algemeen is ze een echte schat @Naomi, jij noemde mij piemel  |
|