|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Nog 12 dagen!  @ Es, Welke sport doe jij dan?  |
|
nietmeer
|
hoi Es  |
|
Bogarde Erelid
 WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Hehe Traevel.  M-Cyclone, weet je, Sulejmani gaat denk ik gepaard onder de druk van het prijskaartje van hem. 16 miljoen. Een loden last ligt er op die gozer. Dat hij talent heeft, staat buiten kijf, maar nu nog het er het beste van dat talent uithalen. Aan sommige baltouches kan je zien dat die gozer een partij talent in zich heeft. Hij verliest nog te vaak de bal. Maar Suarez speelt na de winterstop ook als een krant, dus wat dat betreft is het één pot nat. Maar, Sulejmani gaat er aankomen.  |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
|
|
Bogarde Erelid
Hij bedoelt echte sporten.  |
|
es-de-fles Erelid
|
Bogarde  |
|
M-Cyclone Oudgediende
Ach, geef hem wat tijd toch?  @ Es, ook leuk  |
|
Bogarde Erelid
Es, was maar een grapje he.   Ik dacht dat je dat wel door had.  M-Cyclone, ja, maar ik vrees dat het onder een andere coach allang gebeurd was.  In de zin dat Sulejmani zijn grote talent allang had laten zien.  |
|
es-de-fles Erelid
|
|
|
Bogarde Erelid
C'est très bon essie.  Hiphop leuker dan voetbal? Daar valt over te discuteren.  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Oneee, ik hou al niet van hiphop, maar het is veeeeeeel beter dan voetbal  |
|
M-Cyclone Oudgediende
@ Es, Ik doe karate hoor.  Geen voetbal. @ Bogarde, Met als, als, komen we er niet. We moeten proberen het beste uit Mickey te halen. |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
geen van beide is leuk  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
sjonge wat een ingewikkelde printer hebben wij  k heb 10 minuten lopen zoeken naar de plek waar het papier er in moest (was op zeidie  )  dus...tis zo'n printer die ook kan kopiéren en scannen enzo, dus ik keek eerst op de scanplaats  toen daaronder  (zit ook een vak  moest ik dichtdoen gaf het schermpje aan  toen aan de zijkant, allemaal ingewikkelde vakjes, maar geen papiervak  toen onder het uitwerpbakje, ook niet  bleek uiteindelijk onder het uitwerpbakje een bak te zitten en als je dié dan weer openmaakte kwam je bij de papierbak  tgg  |
|
Bogarde Erelid
M-Cyclone, met als doen we idd niet veel. Feit is wel dat niet alleen Sulejmani slecht speelt van Ajax. Maar nu we het over Sulejmani hebben, voor welke postitie denk jij dat hij het meest geschikt is. Waar hij dan ook het meest rendement-vol is, bij een bepaalde situatie? |
|
M-Cyclone Oudgediende
@ Bogarde, Mmmm moeilijk te zeggen. Ik denk zelf als Linker aanvaller... |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Delenn, welke heb je?  Dat hebben wij ook  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
mijn ouders hebben de afzuigkap uitgezet omdat ik keltische muziek op zette  |
|
Delenn
Oudgediende
andreas? @Puck: geen idee  zal ik ff gaan kijken? |
|
Bogarde Erelid
Ik denk dat ook M-Cyclone, al deed hij het tegen Utrecht soms wel goed centraal. Als Cvitanich terug is, dan Sulejmani naar links en hopelijk haalt Bassie Sulejmani dan niet vroegtijdig naar de kant. Die gozer heeft heel veel vertrouwen nodig. Het ontbreekt hem daaraan en heel veel minuten moeten hem gegeven worden. Leonardo ideale invaller, maar de komende weken het liefst niet voor Sulejmani. Laat hem staan en Ajax zal absoluut steeds beter gaan spelen. Sulejmani die links zijn acties maakt en echt dartelt langs de zijlijn. Cvitanich die zijn voorzetten inkopt of tikt en die zeer goed kaatst en combineert met Sulejmani en aan de andere kant met Suarez. |
|
Delenn
Oudgediende
rent trap op rent trap weer af pff nou alweer vergeten  iets met brother PCP 585 CW ofzo  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Delenn!?!?  |
|
M-Cyclone Oudgediende
@ Bogarde, Daar wordt wat mij betreft Suarez ook beter van.  |
|
nietmeer