|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Kindjes beter maken, aaaahwwww  |
|
nietmeer
|
43 nu  |
|
nietmeer
|
Tremo e t'amo... |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
tx  dat moet wel  met mn opleiding kan je alleen maar arts worden dus arts wordt ik sowieso, wat voor arts, that's the question  |
|
nietmeer
|
Vàilan, wat?  Delenn, chirurg?  mensen openmaken en behandelen, lijkt me best eng als beroep  |
|
nietmeer
|
Txerseu: een nummer van Andrea Bocelli...echt zo mooi  Het betekent: Ik beef en ik houd van je |
|
M-Cyclone Oudgediende
Ti amo  Een van de weinige zinnen in mijn Italiaanse vocabulair.  |
|
nietmeer
|
mooie betekenis  |
|
Delenn
Oudgediende
geen chirurg tx  veel te lang staan, veel te priegelig werk en als je wat fout doet zitten er onmiddelijk enorme gevolgen aan  (dood enzo  ). met andere artsen kan je natuurlijk ook dood gaan als die wat fout doen, maar meestal duurt dat wat langer waardoor je je fout kan inzien en weer terugdraaien en bij chirurgie heb je daar soms geen tijd voor  ik ben bang dat ik te onhandig ben voor chirurgie  hup, mn scalpel dwars door het hart  ofzo  dus nee dankje  geef mij maar een denkberoep  |
|
nietmeer
|
wat doe je dan als arts  diagnose stellen? |
|
Delenn
Oudgediende
dacht ik al vailan. tremor is latijn voor trillen  lol MC  |
|
nietmeer
|
Txer: Inderdaad  ik heb de songtekst en de Engelse vertaling ervan, dus als je het eens wil lezen  |
|
M-Cyclone Oudgediende
@ Delenn: Wordt schaker!  |
|
nietmeer
|
@Delenn: het lijkt inderdaad allemaal op elkaar  |
|
nietmeer
|
Quote: Maar als ik 's middags thuiskom is die pil weer uitgewerkt Dat hebben al mijn vriendjes vast en zeker wel gemerkt weet je hoe verkeerd dit klinkt  @Vàilan, erg aardig maar het is meer jouw muziek  |
|
Delenn
Oudgediende
Tx: patiënt "ondervragen" (klinkt enger dan het is  ), onderzoeken, diagnose stellen, behandelen, kijken hoe het daarna gaat, eventueel behandeling aanpassen/onderzoeken/verder vragen als het niet gaat zoals je wilt  behandelen kan vanalles zijn; medicijnen, rust, doorsturen naar bijv de chirurg  |
|
Delenn
Oudgediende
MC   |
|
M-Cyclone Oudgediende
@ Txerseu. Welke pil zullen ze bedoelen?  |
|
nietmeer
|
Txerseu: Inderdaad A volte il cor sinerpica In far di fantasia Tenendo ognor la mente In sua balia Sappiate che di voi oramai Del vostro viso Gia mi prese malattia Stukkie uit A Volte Il Cuore |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Oee ADHD  |
|
Delenn
Oudgediende
ADHD?  |
|
nietmeer
|
@Delenn, wat een boel nog  ga jij dat doen? @MC, hihi  ik weet het  Vàilan, vertaling?  Puck heeft het goed  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Delenn
Oudgediende
Tx: ligt eraan wat ik word;) huisarts doet dat allemaal  internist ook wel. chirurg doet veel minder 'ondervragen' en onderzoeken; dat is al gedaan. kinderarts doet dat ook allemaal. bijna alle artsen wel |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
kep wel ADD  |
|