Nu Online |
nietmeer
|
Quote submarine: Nu online -- PW, Hawk, Tazmanian Devil en nog 10 anderen. Je was jezelf vergeten!!! |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Nu online -- Peter Willemse, Tazmanian Devil en nog 7 anderen. |
|
nietmeer
|
Nu online-- Tazmanian Devil en nog 5 anderen. |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Quote Tazmanian Devil: Nu online-- Tazmanian Devil en nog 5 anderen. Ben je al op of moet je nog naar bed?  |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
Nu online -- Layda, Jatser, TeunSr, Monique, Belethox, NL_DLS, sjatter, Whico, Voogeltje, David van Harmelen, PSomnium, SchapenKop, Trudie, benny1974 en nog 230 anderen. |
|
nietmeer
|
Nu online -- kraai, Kpuc, Claire, OfficeMan, Lieuwe, Kevertje, jackgrave, JerX, Grouse, Jersan, Dennis Beekman, ElGuppo, SchapenKop, Lockon, Enkie, Sapper, sjatter, static07 en nog 304 anderen. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Nu online -- sjatter, amenmalek, Drafoon, Jersan, RonHee, ajax_4ever, Mammie, ledi, oplk, Pimmeh, OfficeMan, Peter Willemse, spasje, botte bijl, kuntakinta, DreamerTje, Madarian, schaduwprins, yakkiba, alcari, FeddeVW, wmr lezer, pietjevlip, hootemetoot, VeniVidiVici, Voogeltje, CloudFF, Fino, Jannick, War10ck, Sjaak en nog 427 anderen. |
|
Layda Erelid
ik mis iemand  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Nu online -- Python, Henli, Puck, drTarr, Little Queen, Andreesie, Skam, Kpuc, Giovanni, Smiley, Hawk, bill, HamerFall, Eaglelord, Peter Willemse, Jannick, GJudge, oplk, amw87, Kofi, jacodenni, remy, RonHunter, Janeway, Theemonster, markusw, DreamerTje, ronmij, Pilcrepus, stff, Jan-Willem, Cris, sjatter, Giorgio, l1dert, Migi, my-angel, thijsman, Myne en nog 338 anderen. |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Nu online -- jacodenni, Chrikke, Enkie, Fenata, Xperiment, Jannick, botte bijl, Incarania, Theemonster, apekop, Tank0, Mozared, Nimmerzat, Giorgio, Kpuc, MADmama, Olivetti, Smiley, malcheus, HugoBob, Michiel-Volley, Dromin, RonHunter, ronmij, Psymon, Thrillseeker343, Andreesie, Thetakman, sjatter, maxwelldewitte, Little Queen en nog 283 anderen. redelijk veel voor deze tijd  |
|
Smiley Senior lid WMRindex: 18 OTindex: 351 Wnplts: @t Home
|
Nu online -- Lennard, Dark Blue, vinnoww, Smiley, Poeki, Lennie, Henise, TeunSr, Zuwe, gwen2012, EnookJeroen, ToriHino en nog 75 anderen. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Nu online -- tiadrin, Andreesie, Myena, evikoen1, sjlover95, rhadinio, thomasqui, MoRi, Layda, Bosaap, malcheus, Kevertje, SchapenKop, Itchy, JerX, PollekePret, CrazyM, stormzoeker, Peter Willemse, Izumi, TerrorJaap en nog 262 anderen. |
|
nietmeer
|
Nu online -- Kpuc, Loek, Monique, coyote, Lieuwe, vimmie, WillemStyle, Orang, Belethox, CrazyM, Bramd, Peter Willemse, Hierow, my-angel, stormzoeker, Kevertje, rickzegveld, Jess, finkers, ledi, rc_ersilia, Fragtallica, bartman, Jersan en nog 349 anderen. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Nu online -- Peter Willemse en nog 5 anderen.  Volgens mij is het weekend.  Ze liggen nog allemaal op hun nest.  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Nu online -- Peter Willemse, Andreesie, RonHee, TeunSr en nog 60 anderen. rustig  |
|
amw87 Junior lid WMRindex: 15 OTindex: 2
|
amw87, jacodenni, Hans. Steen, my-angel, Kakkerlak, Peter Willemse, Cootje68, stompje, Timmyhawky, Kpuc, Andreesie, handige harry, Asperitas, waliterrr en nog 88 anderen.
hmm weet niet of dat veel is, ik moet zeggen dat ik het wel erg vroeg vind deze ochtend;) |
|
Andreesie
Oudgediende
|
veel?  dat is een diepte record bijna  hoogste record was 1100 bezoekers  |
|
amw87 Junior lid WMRindex: 15 OTindex: 2
|
ik zeg ook niet dat het veel is ik vroeg het me af  zo lang ben ik hier namelijk nog niet;) |
|
Smiley Senior lid WMRindex: 18 OTindex: 351 Wnplts: @t Home
|
Nu online -- Smiley, Lennard, Ikke, Pater429, Peter Willemse, SchapenKop, PW en nog 29 anderen. |
|
nietmeer
|
Nu online -- Hagdos, Andreesie, job36, Kpuc, Hans. Steen, Bianca-Cairo, Smedtn, theleipo, stompje, Arya, benny1974, ZwaanME, Acrobaat, ledi, Jersan en nog 89 anderen. |
|
stompje Senior lid WMRindex: 135 OTindex: 280 Wnplts: Niet lutje S |
Nu online -- Jersan, Hagdos, Andreesie, job36, Kpuc, Hans. Steen, Bianca-Cairo, Smedtn, theleipo, stompje, Arya, benny1974, ZwaanME en nog 890 anderen. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Nu online -- Bianca-Cairo, Kpuc, Steve-O, sindjab, Nando, Skam, RonHunter, Puck, Peter Willemse, P33rd, my-angel, Ikke, Giovanni, positivily, Henli, thijsman, ZwaanME, jolien hanssens, DreamerTje, Jinxed en nog 201 anderen. |
|
Layda Erelid
Nu online -- Giovanni, Layda, Theemonster, Enkie, Skam, Andreesie, Henli, Redduggy, Hans. Steen, spasje, jurnag12, Smedtn, WillemStyle, robinv, my-angel, nickdhnick, Fenata, Pater429, Raaabin, Naaoomii, Ikke, Speed, HiroTino, Jannick, Rubenn, rubinho, Loek, Relpa, flappiekonijn, PollekePret, Kpuc, HugoBob, Speetje, ledi, Wilc0, l1dert, Little Queen, jacodenni, Selwyn, ToriHino, -REL-, Extranion, docterm, Susie1983, sjatter en nog 272 anderen. |
|
Redirect
Erelid
 WMRindex: 1.114 OTindex: 431
|
Nu online -- Redirect, EnookJeroen, RonHee en nog 28 anderen. erg weinig. (misschien dat het ligt aan het tijdstip  ) |
|
nietmeer
|
Nu online -- Kristel, benny1974 en nog 9 anderen
ik ben net thuis, cafe vogelvlucht is leeg, ik ga slapen. |
|