Nu Online |
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Nu online -- Roselien, vimmie, Henise en nog 21 anderen. Girl power  Girl power is een in het midden van de jaren '90 ontstane uitdrukking uit de Verenigde Staten voor een cultuur onder jonge vrouwen en tienermeisjes, die zich onder meer kenmerkt in een sterke zelfbewuste houding en die zich manifesteert in ambitie, assertiviteit en individualisme. De uitdrukking is vanuit Amerika naar Nederland komen overwaaien. |
|
Henise
Oudgediende
 WMRindex: 6.287 OTindex: 6.684
|
Nu online -- Henise, positivily en nog 23 anderen Nog meer Girlpower.  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Nu online -- en nog 41 anderen. Wat is dít nu weer  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Nu online -- 3,14, positivily, stormzoeker, Peter Willemse, Tistochwat, Vrolijke man, Noodel en nog 44 anderen. |
|
stormzoeker Erelid
 WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
Nu online -- stormzoeker, Henise en nog 27 anderen. Het wordt tijd om te gaan slapen  Welterusten Henise, ik laat je alleen  |
|
Henise
Oudgediende
|
Welterusten storm.  Nu online -- mafkees, Henise, stormzoeker en nog 27 anderen. Hé je bent er nog.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Nu online -- Peter Willemse en nog 18 anderen tijd dat ik naar bed ga.  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Nu online -- Wiellemien, RonHunter, MariekeJansen, DreamTheater, ledi en nog 52 anderen. |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Nu online -- Sinnedinho, RonHunter, Niva, jacodenni, biekje, Arya, antibob, gothic, Jan-Willem, Henise, Niickvl, Idsz, Crash, ronmij, ikky, deeese, Ookmooi, Relpa, kvitske, Gleadar, cletus, Senex, Andreesie, Hans. Steen, vibratus, Henze, Enkie, Theemonster, Jannick, Poeki, rooziej, Usitarie, Puck, erly, Little Queen, alcari, my-angel, ledi en nog 357 anderen. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Nu online -- Ornor, Loek, eM!nence, positivily, Gekke-Ger, Stedeling, Waaagh, finkers, hellborg, Enkie, botte bijl, Zuwe, Vrolijke man, Peter Willemse en nog 169 anderen. |
|
stormzoeker Erelid
 WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
Nu online -- stormzoeker en nog 26 anderen.Zal ik het licht maar uitdoen dan? Trusten  |
|
Henise
Oudgediende
|
Nu online -- Henise en nog 17 anderen. |
|
nietmeer
|
Nu online -- Layda, Puck, Monique, wrapneger, Usitarie, Magic001, Misha, ledi, ronmij, Jersan, Ikke, K-4U en nog 176 anderen. al wat meer  |
|
Doctor Ugs Senior lid WMRindex: 313 OTindex: 137 Wnplts: Nijmegen
|
Nu online -- KairA, Usitarie, markuana, slayergirl, nikos_css, Doctor Ugs, Seagon, Jersan, cartoonfan, Puck, ArjanDo, Samuell, Voogeltje, Theemonster, Xavier en nog 264 anderen. |
|
msndy Senior lid WMRindex: 281 OTindex: 128 Wnplts: Delft
|
Nu online -- Pieterke, KairA, pdedecker, Surfdude, sjatter, Sjaak, ArjanDo, DGYDP, Robtuner, ledi, msndy, Xavier, possible, jerico, Jersan, Wiellemien, elgoog, PINDAXROTJE, ish.65, Hierow en nog 320 anderen. |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Nu online -- Casboy, Usitarie, ronmij, ItsMe en nog 92 anderen. En waar ben ik nou  |
|
Redduggy
Erelid
 WMRindex: 1.810 OTindex: 2.818
|
Nu online -- Xavier, Zuwe, lief meisje, Silph, MoRi, Puck, Rogier, J. de Roode, Harold, Crash, Sjaak, Usitarie, Redduggy, ronmij en nog 108 anderen. Daar sta je.  |
|
nietmeer
|
Nu online -- ArjanDo, Jersan, RonHunter, bijkanguru, Weetjetal, Oog-Bal, Sjaak, Hans. Steen, Toppie_, overloop, Usitarie, Michaelink, Layda, Manoman, Xavier, DiPpO, Stoeptegel, Daedeloth, elgoog, Hierow en nog 204 anderen. |
|
|
Nu online -- MariekeJansen, Jan-Willem, nikos_css, vinnoww, hellborg, my-angel, bogyebolo, Hart, RonHunter, nickvankol, Loek, ArjanDo, Twapsie, DiPpO, Kevertje, msndy, Surfdude, Enkie, Regie, yakkiba, BZRK_WILLiam, Freakje, lolo, Koenh, Theemonster, Usitarie, positivily, Anne88, Tim-kun, Spuit 11, sjatter en nog 291 anderen. best veel  |
|
Twapsie Senior lid WMRindex: 153 OTindex: 131 Wnplts: Meppel S |
Nu online -- positivily, Usitarie, ZwaanME, flinterdun, sjatter, bert 739, MariekeJansen, Jan-Willem, nikos_css, vinnoww, hellborg, my-angel, bogyebolo, Hart, RonHunter, nickvankol, Loek, ArjanDo, Twapsie, DiPpO, Kevertje, msndy, Surfdude, Enkie, Regie, yakkiba, BZRK_WILLiam, Freakje, lolo, Koenh, Theemonster en nog 312 anderen. Hah, nog meer!  |
|
|
Nu online -- alweerdood, Sto , 007 RoadRunner, Ruby, heb ik, laurentis, Casboy, Twapsie, my-angel, ish.65, msndy, dreamyboy, jacodenni, Naaoomii, ledi, krieltje, Gabbertje™, Kumiko, Gekke-Ger, Theemonster, sjatter, Kapiteiniglo, tiadrin, Puck, wmr lezer, gothic, spoenie, nickvankol, flinterdun, Misha, Sjaak, Nizzle, Relpa, Little Queen, Henky, positivily, Freek, Xperiment, pietjevlip, Henli, Arya, Spons, Tita_NL, ekko0006, SietsiejJ en nog 346 anderen. |
|
|
ik win  |
|
Twapsie Senior lid WMRindex: 153 OTindex: 131 Wnplts: Meppel S |
Nu online -- Andreesie, Twapsie, mayonaise, Mr-DraXX, unknow, Theemonster, Blend, my-angel, fanar, heb ik, Regie, Doctor D., Naaoomii, cola-freak, RonHunter, Gekke-Ger, sjatter, Relpa, Puck, Misha, scarie5, wazzaa, alweerdood, Wezz, MXCloudFF, msndy, Pluppel, JONAtoon, Vrolijke man, Enkie, pietjevlip, Spons en nog 351 anderen. Nietus, ikke!  |
|
|
msndy: 346+48= 394
Twapsie: 531+32= 563
of ik kan niet rekenen of jij kan het niet |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
jij kan het niet?  Nu online -- Mmore, unknow, stora, jhogervorst, wmr lezer, Jatser, Dootje, JFKtje, Enkie, tornadojump, cola-freak, DreamerTje, Giovanni, Ikke, Genesis, Andreesie, poppetje duuvel, Christine71, heb ik, Nimmerzat, Naaoomii, Doctor Ugs, Little Queen, Elzevier, Poeki, Hans. Steen, benny1974, Wouwter, deeese, amenmalek, Spons, sjatter, pietjevlip, RonHunter, stormzoeker, miel, Albert, Monique, kvitske en nog 357 anderen. ik win kwa anderen  |
|