Nu Online |
nietmeer
|
Nu online -- Roselien, Peter Willemse, Tistochwat, heraux en nog 37 anderen. |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Nu online -- Roselien, Peter Willemse, Tistochwat en nog 35 anderen De nachtploeg  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Nu online -- Roselien, Peter Willemse, Tistochwat en nog 20 anderen. Ja, de drie musketiers  |
|
Wilco
Oudgediende
 WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
Nu online -- Wilc0, Sjllll, Kapiteiniglo, Kpuc, Regie, Toys, Voogeltje, Belgarath en nog 67 anderen. |
|
nietmeer
|
Nu online -- Sorcerer, sjatter, Giovanni, Bob_de_Barbaar, Jersan, Joep2, soapie, Sapper, Crash, Athropos, rens_dekker_92, pietjevlip en nog 306 anderen. |
|
nietmeer
|
Nu online -- biekje, Henise, BekiekUtMoar, Layda, Amanra, deekayblue, Sapper, Hierow, Kahlan, lolo, Hank, gekke-ger en nog 348 anderen. |
|
Roselien Erelid
|
Nu online -- jacodenni, Crash, Peppie, G.Ast, biekje, Redduggy, Regie, static07, Sto , Enkie, Dennis Beekman, Erwo, RonHunter, VeniVidiVici, positivily, Atoomp, Jannick, backscaper, pepijn999, gothic, Relpa, botte bijl, pietjevlip, Reema Sawwan, Dark Blue, Jatser, Sjaak en nog 471 anderen. Ik sta er zelf niet tussen???  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@Roselien: Nu online -- schimmelteen, yakkiba, Pluppel, sanjay, Hierow, Tomboy1, Dark Blue, Kpuc, pfft, Dewi, Sjaak, Roselien, jacodenni, Crash, Peppie, G.Ast, Redduggy, Regie, static07, Sto , Enkie, Dennis Beekman, Erwo, RonHunter, VeniVidiVici, positivily, Atoomp, Jannick, backscaper, pepijn999, gothic, Relpa, botte bijl en nog 429 anderen. Bij mij sta je er wel tussen  |
|
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
Nu online -- Wilc0, Enkie, ninjos, RonHunter, Ivo87, McDuff, Poeki, ronmij, Navarra, heb ik, BasG, pietjevlip, wazzaa, NGFProductions, David van Harmelen, gothic, Dwightjelee, Relpa, Reema Sawwan, Giovanni, botte bijl, noodles, owkiekertje, schimmelteen, yakkiba, Pluppel, sanjay, Hierow, Tomboy1, Dark Blue, Kpuc, pfft, Dewi, Sjaak, jacodenni, Crash, Peppie, G.Ast, Redduggy, Regie en nog 423 anderen.
dat het in die paar minuten na mijn voorganger zo kan veranderen.... |
|
nietmeer
|
Nu online -- knappeknul, snuisje, Jersan, positiefJ, RonHee, StOnIE, conget, Tontje, sjatter, Useric, gekke-ger, Misha, Mmore en nog 313 anderen. |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Nu online -- Z0C-, my-angel, Knoestgait, Atoomp, Reda, DyingMuppet, RonHee, Thommy, schimmelteen, Caramel, Eenzaam man, Deniz, Freakje, Peppie, Claire, ToM_xlr, thijsman en nog 295 anderen. als de kat van huis is  |
|
nietmeer
|
Nu online -- Jasmina, Ciryon, gothic, chichi, Blend, Heuster, Ikke, Jarinka, l1dert, Urlax, positivily, Hans. Steen, DarkCaliber, 2pacShakur, stormzoeker, Tistochwat, Olivetti, DJ LJ, Jersan, sjatter, Giovanni, Kamaratsky, ikky, KotkaMroku, markusw, Silver1ce, Enkie, Da-ni-el, maarty, alweerdood, Pluppel, Kpuc, botte bijl, Little Queen, gwcbakker, Erik Jan, Puck en nog 314 anderen. lekker druk  |
|
Jasmina Erelid
 WMRindex: 155 OTindex: 3.188
|
Nu online -- alweerdood, Thymon, my-angel, Tistochwat, Itchy, botte bijl, Chris1, John L., rommel, pietjevlip, RonHunter, Mats, Hans. Steen, Jasmina, DJ LJ, maarty, positivily, Ciryon, gothic, Zuwe, Reimer, ikky, Goodgirl, Loek, remy, sjatter, stormzoeker, jacodenni, wazzaa, Jersan, Silver1ce, Olivetti, da_ghost, Enkie, thijsman, David van Harmelen, Da-ni-el, Magic001 en nog 354 anderen. |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
Nu online -- De Paus, Layda en nog 31 anderen. |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Nu online -- ToM_xlr en nog 32 anderen. ik voel me eenzaam |
|
Roselien Erelid
|
Nu online -- Wilc0, Roselien, Relpa, RonHee en nog 28 anderen. Tussen 3 mannen stoer he?  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Roos  , jij bent de beste vrouw in het gezelschap. |
|
Roselien Erelid
|
Je maakt me verlegen Ik ken hier nog veel meer lieve vrouwen echt waar  |
|
Roselien Erelid
|
Dubbel  Ja hoor een ban Welk lief modje haalt deze ff weg? |
|
nietmeer
|
Quote Roselien: Ik ken hier nog veel meer lieve vrouwen echt waar  JA!  |
|
nietmeer
|
Nu online -- Voogeltje, Misha, Elke, Roselien, BasG, IceCream en nog 65 anderen. pfoe weing |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Nu online -- MoRi, Andreesie, Wezz, stormzoeker, Kamaratsky, DenkNa, Atoomp, Regie, Roselien, Olivetti, Kpuc, Haroldje, Genesis en nog 98 anderen. |
|
nietmeer
|
Nu online -- Okumaatje, De Dikke Viking, Mmore, Skater, Jannick, Naaoomii, Aranarth, RonHunter, Lolz0r, Enkie, Gitte, Misha, DyingMuppet, remy, Uncle John, AerO, Little Queen, Jersan, NGFProductions, gothic, Petrus, noshit4u, Hans. Steen, Luna, pietjevlip en nog 218 anderen. |
|
Roselien Erelid
|
Nu online -- Roselien, Wilc0 en nog 26 anderen. Lief he?  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Nu online -- ikky, Kpuc en nog 30 anderen.  Gezellie  |
|