Nu Online |
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Waar ben ik nou  Ik ben ook online  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
ja meis maar je moet even op F5 drukken  |
|
Waarder Senior lid WMRindex: 207 OTindex: 79 Wnplts: Heerhugowa
|
Nu ben ik van de boot gevallen
Nu online -- Kpuc, Aine, heraux, -peter-, puppy en nog 30 anderen |
|
puppy Erelid
|
Quote heraux: ja meis maar je moet even op F5 drukken  Ik moest net wel 4 keer op F5 drukken en toen was ik er pas weer |
|
heraux Oudgediende
Quote Nu online:
Voogeltje, verwendy, Blend, Kpuc, thijsse, Maggi, Sjaak, Hoskeu, Slicky, Liz87, Tovenaar, heraux, de Mexicaan, Xavier, lanira_mommy, OfficeMan, kuntakinta, marijn181188, waatmaarraar, darksnow en nog 142 anderen.
En natuurlijk zit ergens here jesus mee te kijken... die is al jaren stil vernoot. |
|
heraux Oudgediende
Quote Nu online:
Xavier, Hoskeu, Liz87, Blend, Chris, Marietje, Reema Sawwan, marijn181188, michaeI, waatmaarraar, Guus_Pot, Stan, Slicky, markuana, Pauly, Waarder, Braakvis en nog 182 anderen zitten allemaal aan de koffie en lezen WMR.
|
|
heraux Oudgediende
Quote Nu online:
Stardust, Rob!, Kpuc, jacodenni, Tovenaar, Ikje, Hoskeu, matizzl, Lisanne, Otto, karoltjuh, Guus_Pot, Poncke, newfy, Gijs, Wiellemien, Syd-Barrett, boneless, John Grapjas, oplk, Loempia, chica, Reema Sawwan, Xavier, Lambesis, lanira_mommy, Everzwijn, Raelix en nog 191 anderen die het niet kunnen laten
|
|
nietmeer
|
Heraux verveelt zich vandaag.  |
|
heraux Oudgediende
Wat doe jij zo vroeg op? *snarl* |
|
nietmeer
|
uh.. Naar school gaan.  'k had alleen m'n pc aangezet, en ja, dan laadt m'n browser ook WMR weer even in.  |
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
Nu online -- sheep, Andreesie, Kpuc, Emmatjuh, Dniworrom, mindworks, LessienElensar, Maggi, Elanthiel, Reema Sawwan, Anacho, my-angel, de Mexicaan, Theemonster, Blend, VeniVidiVici, Stardust, oplk, dolphinity, bansheeben, Lananq, Reimer, -jessica- en nog 249 anderen. |
|
Reimer
Erelid
 WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
Quote mindworks: Nu online -- sheep Jannick dus..   |
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
We stijgen  Nu online -- Reimer, rens_dekker_92, Carlo1978, my-angel, Dniworrom, Don072, cyphex, mindworks, petjeaf, Gabadubo, LessienElensar, Sorcerer, Riboo, eskimo, karoltjuh, coelieroelie, Reema Sawwan, Tovenaar, Rob!, de Mexicaan, Jboog, Theemonster, Lananq, MCLN, Motten, Blaman, smurfje, Spunq, GJudge, !MelvinoS!, joost_vd, Loempia, so-what, Hoi..., Tukka, mier en nog 281 anderen die echt niet weten wat ze met hun tijd moeten doen |
|
puppy Erelid
|
Nu online -- Jannick, LessienElensar, Ralph, mapje, Stardust, michaeI, Twaggy, ElrohirElensar, puppy, Slicky, Everzwijn, Lotje, Hoskeu, John Grapjas, cor1717hvj en nog 266 anderen. Zie ik het nu goed? Is Twaggy online?  |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Ik alleen volgens mij |
|
heraux Oudgediende
Quote Nu online:
De Reus, de Mexicaan, Marcx009, WWWiebe, eskimo, DragonP, John Grapjas, Jeroentk, Lananq, ajv73, RonHunter, Theemonster, supernoek, uncleben, ElrohirElensar, idsje, macfreak, franki, heraux, Irripirr, Silence, artep, foxyliz, dragonfireking, LessienElensar, Kpuc en nog 82 anderen die gebruik maken van werkende computers
Quote na het posten van vorige:
Nu online - teqnofreak, Voogeltje, Everzwijn, De Reus, de Mexicaan, Marcx009, WWWiebe, eskimo, DragonP, John Grapjas, Jeroentk, Lananq, ajv73, RonHunter, Theemonster, supernoek, uncleben, ElrohirElensar, idsje, macfreak, franki, heraux, Irripirr, Silence, artep, foxyliz, dragonfireking, LessienElensar en nog 91 anderen die op eens zin hebben om ook online te zijn
|
|
heraux Oudgediende
Quote Nu online:
heraux, Bloem, RonHunter, nicoo, laurenscleyman, smartjan, ERic, my-angel, boss, alweerdood, Irripirr, VeniVidiVici, Confessor, blauwe aap, Lananq, daydreamer, Kpuc en nog 150 anderen die bij deze IKEA winkelen...
|
|
Dniworrom 3e plek SL 2006
 WMRindex: 1.313 OTindex: 607 S |
Reimer, Raelix, ozzymenlow, Henze, artep, my-angel, Bootie, DaWur, Poncke, laurenscleyman, Dniworrom, henkiee, Muts, VeniVidiVici, DragonP, Paupertje , RonHunter, alweerdood, Lananq, jetze |
|
heraux Oudgediende
Quote Nu online:
supernoek, RonHunter, daydreamer, heraux, Blend, DragonP, Elthian, idsje, Raelix, Lananq, Kpuc, dragonfireking, melinda1984, Poncke, eskimo, !MelvinoS!, Muts, apie, my-angel, ikkuh, Kimmeley, laurenscleyman, Dniworrom, Blooner, alweerdood, berrey en nog 145 tcp klanten
|
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Poncke, DeeDeeDJ, LessienElensar, enclave en nog 14 die een belspel bij SBS6 zitten te kijken.  |
|
nietmeer
|
ik ook |
|
heraux Oudgediende
Quote Nu online:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kpuc, bonk, heraux, Sjaak, Ikje, Hans. Steen en nog 26 anderen die zich hebben verschanst in hun computer bunker ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- - - - goede morgen allemaal - - - - |
|
heraux Oudgediende
Quote Nu online:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kimmeley, Anthon, Kpuc, bonk, heraux, Sjaak, Ikje en nog 25 anderen waarvan 5 meer dan net ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
Quote: Nu online -- Muts, Twaggy en nog 21 anderen. tadaaaa! |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
ik altijd  |
|