hr
jaargang -23 - laatste artikel 18-4 08:00 - 74412 artikelen - nu online 39 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Kunst - Muziek - Film - Tekeningen & andere culturele uitspattingen


1 [2]

Je ervaring met Elvis

20-08-08 06:51:37 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Geen ervaring, wel een aanvaring 8O

pietje, hoe durf je dat te zeggen... geen ervaring? Echt wel: Ervaring zat 8)

20-08-08 16:12:14 - Quote! - @Igor
Igor
Erelid


WMRindex: 724
OTindex: 2.483
S
Andreas Cornelis (Dries) van Kuijk, alias Colonel (Tom) Parker : "Hij was exclusief manager van Elvis vanaf 1955 tot aan diens dood in 1977. Van Kuijk is zijn hele leven zwijgzaam over zijn Nederlandse achtergrond geweest." (< Klik) ... Dries van Kuijk, alias Colonel Tom Parker (Breda, 26 juni 1909 – Las Vegas, V.S., 21 januari 1997), overleed in 1997 aan een beroerte in Las Vegas. Hij is dus 97 [!] 8O geworden ...

24-08-08 00:39:42 - Quote! - @De Paus
De Paus
Oudgediende


WMRindex: 13.485
OTindex: 19.454
S
Als Paus (a) zijnde bracht ik op een keer een herderlijk bezoek _O_ aan Memphis Tennessee, de stad waar Elvis een belangrijk deel van zijn leven heeft doorgebracht en waar hij ook begraven ligt.
Veel mensen daar in de buurt denken dat Elvis nog steeds leeft, zij menen zelfs dat ze hem onlangs nog gezien hebben. Ja, en in mijn witte outfit lijk ik ook wel een beetje op Elvis. Als hij nog geleefd zou hebben zou hij ook alweer 31 jaar ouder zijn geworden natuurlijk. Nou, om een lang verhaal kort te maken: bij mijn aankomst op het vliegveld riepen de mensen luid: ELVIS, ELVIS. Ik moest ze teleurstellen, ik vertelde dat ik niet Elvis was, maar slechts de Paus (a). Toen werd ik in een limousine naar mijn hotel gebracht. Goed dat je weer terug bent, Elvis, zei de chauffeur. Weer moest ik de man teleurstellen: nee, ik ben niet Elvis, ik ben de Paus (a). Goed, ik check in bij mijn hotel en die mevrouw aan de balie zegt: Ja, er is een mooie kamer gereserveerd op naam van De Paus (a). Maar zij knipoogde naar mij en zei: ik weet heus wel dat jij het bent, Elvis. Nee, mevrouw, ik ben niet Elvis, ik ben de Paus (a).
Ik kom op mijn kamer en daar liggen twee prachtige jonge meiden :P spiernaakt op mijn bed op mij te wachten. O, Elvis, neem ons, neem ons.
Ach, toen ging ik maar met mijn heupen zwaaien en ik zong: Are you lonesome tonight?

25-08-08 19:18:23 - Quote! - @Luna
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Ik noem mijn goudvis Elvis :D

26-08-08 03:07:48 - Quote! - @Igor
Igor
Erelid


WMRindex: 724
OTindex: 2.483
S
8) Elvis 24K Gold & Colorized Collection (18-Piece) ... "This newly designed coin collection features rare archival images from Elvis’ career on 18 legal-tender U.S. Kennedy Half Dollars that have been richly layered in 24 karat Gold and colorized by The Morgan Mint." Bron : Morganmint.com.

Wat een troep ! :ja

26-08-08 09:15:13 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Quote Luna:
Ik noem mijn goudvis Elvis :D

Ik zou hem Leo noemen. Dat is leuk op het naambordje:
"Hier woont L. Vis 8)"

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven