hr
jaargang -23 - laatste artikel 29-3 08:00 - 74301 artikelen - nu online 27 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Kunst - Muziek - Film - Tekeningen & andere culturele uitspattingen


[1]

geniale vicieuze culturele uitspatting

13-04-08 19:50:41 - Quote! - @nlvmark
nlvmark
Senior lid

WMRindex: 92
OTindex: 144
Wnplts: Grootegast
hier het geschreven verhaal over mijn eigen vicieuze cirkelsİtm
cirkel van gesteldheid van fun

afbeelding

links is stom rechts leuk
als iets stom is staaat het dus links.. maar iets stoms wat heel vaak herhaald wordt.. wordt gewoon heel grappig.. bijvoorbeeld iemand die 4 keer achterelkaar keihard op zijn bek gaat zo'n iemand lach je uit want dat is grappig xD

maar ook andersom..
een leuk grapje is als je het 10x gehoord hebt echt niet meeer leuk.... dus hoort het bij stom...
zo kun je zeggen dat alles leuk en stom is.. maar dat die "gesteldheid(leuk en stom dus)"afhangt van de dosering/hoeveelheid waarin je daarmee te maken krijgt..
dus...

nu de volgende cirkel
cirkovolutie theorieİ:xd:
afbeelding

de cirkel stelt de tijd voor.. begin=begin der tijden
eind=eind der tijden
een grote vraag van veel mensen is: wie heeft God gemaakt dan..
hiermee kan ik het soort van uitleggen
(ik kan niet echt zeggen dat ik er in geloof maar ik vind het geloofwaardiger dan evolutiezooi)
aan het begin maakte God dus de wereld.. en toen ging dus alles dood of naar de hemel ana het einde der tijden.. maar je kunt het ook bekijken dat toen iemand een wezen heeft geschapen(God) en dan toen pas de aarde verging. toen was alleen God er nog en die heeft toen de aarde geschapen en dat gaat zo oneindig door... zo kun je dus zeggen dat god de alfa en de omega(het begin en het einde) is maar toch ook dat God tijdloos is want hij overwint steeeds de ondergang van de aarde....
tis nog een beetje een vaag lulverhaal maar dat is de evolutie theorie ook dus..:xd:

een tip:
gelooof die laatste cirkel maar niet...;-)

13-04-08 21:34:05 - Quote! - @oplk
oplk
Senior lid

WMRindex: 262
OTindex: 320
Wnplts: Baarn
S
ik denk dat je dat alfa en omega, begin en eind, maar een beetje spreekwoordelijk als alles moet opvatten ;)

17-04-08 17:40:53 - Quote! - @Arya
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
die laatste circel vidn ik eerlijk gezet ook een klein ebetje vaag. want het begin is dus hetzelfde als het einde, alleen dan met een geschiendenis?

17-04-08 21:19:26 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
ik vind die circel zo stom
dat ie best leuk is

is dat het idee?

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven