hr
jaargang -23 - laatste artikel 20-4 14:00 - 74427 artikelen - nu online 41 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Kunst - Muziek - Film - Tekeningen & andere culturele uitspattingen


[1]

Veronicas Traveler: NIET kijken!

03-09-07 18:43:38 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Het zal de oplettende TV kijker niet ontgaan zijn: Veronica heeft weer een nieuwe Amerikaanse hit serie binnen. Althans, dit is wat je denkt na het zien van de spannende reclames die zowat elk reclame blok wel twee keer getoont wordt.

Even in het kort: Twee jonge Amerikanen worden door een huisgenoot 'geframed'. Hij zorgt ervoor dat zij verdacht worden van een terrorische aanslag met politieke motieven. Deze derde huisgenoot, Will Traveler, verdwijnt natuurlijk na deze aanslag en vanzelfsprekend laat hij zo goed als geen spoor achter. Toch weten de de 2 jongens de FBI af te schudden en zij gaan opzoek naar de ware identiteit achter deze Will Traveler.

Ik heb de gehele serie gezien. Echt een topserie. Tot het laatste moment zat ik in het verhaal en was ik benieuwt naar het vervolg. Zo ook toen ik aflevering 8 gezien had. Deze aflevering eindigt met een scene waarin (SPOILER)- het allerlaatste bewijsmateriaal dat de jongens vrijpleit opgeblazen wordt.

Natuurlijk ben je dan benieuwd wat er dan gaat gebeuren. Maar helaas: ABC vond de serie schijnbaar niet zo spannend als dat ik deze serie vond. Want alhoewel seizoen 1 oorspronkelijk 13 afleveringen zou moeten worden besloot ABC deze 13 afleveringen in te trekken naar 8 afleveringen. Dit terwijl de producers van de serie aflevering 6 al gemaakt hadden en ze al bezig waren met het shooten van 7 en het schrijven van 8.

Binnen 10 dagen moest de crew 5 afleveringen in één aflevering zien te proppen. En dit is ze niet gelukt. Hoe kon het ze dan ook lukken? Dat is een mission impossible.

En dus eindigt de serie zonder eind. ABC heeft inmiddels nog steeds niet bekend gemaakt wat het met de serie wilt doen, maar bedenker en schrijver David DiGilio heeft al op zijn blog duidelijk gemaakt dat de contracten van de acteurs aan het verlopen zijn en dat ABC de serie op deze manier een stille dood tegemoet laat gaan.

En dan begin je je toch af te vragen waarom veronica gaat beginnen aan een serie met 8 afleveringen zonder einde? Het antwoord dat veronica mij gaf op deze vraag was het volgende: "Wij zenden inderdaad maar 8 afleveringen uit van deze serie. Wij hebben de complete serie van Amerika gekocht en zenden exact hetzelfde uit. Wij vinden het ook erg jammer dat er geen echt einde zit aan deze serie. "

Dus als u niet teleurgestelt wilt zijn, kijk dan niet naar Traveler op Veronica. Hoe spannend de reclames dan ook zijn.

Ik kan u vertellen dat je redelijk baalt als je iets volgt en het zomaar stopt.

03-09-07 19:06:30 - Quote! - @Chanouk
Chanouk
Erelid


WMRindex: 297
OTindex: 2.105
ah ja ik heb de reclames gezien lijkt me onwijs spannend. Mjah dit nieuws is deprimerend :( Wat een onzin :nee Van die amerikaanse zender

03-09-07 21:31:38 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Nee, Chanouk van Veronica. Je gaat toch geen serie aankopen en uitzenden die nooit afgemaakt is? :O :|

04-09-07 11:58:06 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Quote Veronica:
Hartelijk bedankt voor uw email. U heeft aan ons op 31-08-2007 per mail een vraag gesteld, het antwoord hierop is:
Wij hebben deze serie een tijd geleden aangekocht. Nu bleek dat er maar 8 afleveringen zijn. Omdat het zo'n goede serie is, zenden we het toch uit. De kijker weet dat er maar 8 afleveringen zijn dus als ze niet teleurgesteld willen worden, kijken ze niet.
Verder kan ik je niet helpen.
Lekker vriendelijk :+

04-09-07 12:00:25 - Quote! - @Thommy
Thommy
Erelid


WMRindex: 352
OTindex: 7.127
K*t, al begonnen met kijken :@ :P

04-09-07 12:42:24 - Quote! - @Dionos
Dionos
Oudgediende

WMRindex: 156
OTindex: 23.842
Quote Giovanni:
Nee, Chanouk van Veronica. Je gaat toch geen serie aankopen en uitzenden die nooit afgemaakt is? :O :|


Nou, de eerste 7 afleveringen zijn goed afgemaakt ;) veel mensen weten dit niet en kijken het toch :) dus flink wat inkomsten voor veronica... boeit hun niets dat de serie niet is afgemaakt, zolang ze maar verdienen :)

04-09-07 13:37:35 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Lijkt me dat ze meer verdienen als ze een serie aankopen die én populair wordt én lang door gaat. Maar ach, ze zullen Traveler wel voor een zeer laag prijsje hebben kunnen kopen.

De eerste 7 afleveringen zijn inderdaad zeer goed in elkaar gezet. Het is jammer dat de 8e aflevering een beetje een oppropping is en het einde is echt belachelijk.

04-09-07 17:00:40 - Quote! - @Davh11
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
shit he, het leek me zo leuk :[

04-09-07 17:04:02 - Quote! - @Chanouk
Chanouk
Erelid


WMRindex: 297
OTindex: 2.105
Quote Giovanni:
Nee, Chanouk van Veronica. Je gaat toch geen serie aankopen en uitzenden die nooit afgemaakt is? :O :|


Het ligt toch aan nbc??
die wilde de serie korter maken of heb ik het verkeerd gelezen ??

04-09-07 21:13:31 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
ABC (niet NBC :P) heeft inderdaad de serie afgekapt (wat dan al vervelend is voor al die amerikanen die keken). Vervolgens, wat nog erger is als je het mij vraagt, koopt veronica (Lees: SBS Broadcasting) de serie terwijl zij weten dat deze geen einde heeft. :?

04-09-07 21:18:39 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Ik kijk 'm evengoed, bedenk m'n eigen einde wel... Heb ik bij Invasion ook gedaan :P

09-09-07 12:35:38 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Ik haat het als ze serie's afkappen 8O8O

09-09-07 12:36:27 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Daarom, bedankt voor de tip, ik wou gaan kijken maar dus toch maar niet :{

09-09-07 15:05:18 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
de 1e aflevering vond ik nogal rommelig, de 2e ga ik ook kijken, heb ik dan nog het idee dat het rommelig overkomt dan haak ik al af :P maar als ik um spannend vind dan blijf ik toch alle afleveringen kijken, k moet toch wat op de koude winteravond (A)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven