hr
jaargang -23 - laatste artikel 20-4 10:00 - 74425 artikelen - nu online 30 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Kunst - Muziek - Film - Tekeningen & andere culturele uitspattingen


1 2 3 [4]

Ik kan niet zonder

05-04-13 23:00:08 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Taz: Natuurlijk kun je wel zonder Roos! Het doet ongelooflijk pijn als je een geliefde 'afgeeft' aan de dood, maar gelukkig zijn mensen sterk, veel sterker dan je zou denken :ja Ooit komt er een tijd dat je met meer plezier dan verdriet zult terugdenken aan Roos, tijd heeft de eigenschap dit te doen, en dat is goed, de levenden moeten leven.. In je hart zal ze altijd blijven leven.. :ja

Ontopic: Euh.. Ik heb inmiddels wel geleerd dat je eigenlijk zonder alles kunt, behalve de basale benodigdheden om in leven te kunnen blijven zoals voedsel en water. Maar goed, ik wil geen spelbreker zijn: Waar kan ik niet zonder? Boeken, lezen is mijn passie..

29-07-13 15:42:21 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
mijn penisO+

29-07-13 23:24:43 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
SamuiAxe: je vergeet lucht om te ademen.

Voor de rest ben ik het et je eens vwb het verlies van een dierbare, maar het duurt lang om dat te ontdekken.

29-07-13 23:38:51 - Quote! - @Mamsie
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 45.600
OTindex: 94.532
Mijn brommertje. Als ik dat niet had zou ik vervoersmatig zeer verdrietig zijn. Oké, ik kan met papsie in de auto maar dat gaat zo hard en ik kan op de fiets en dat schiet weer helemaal niet op. Maar echt leuk is het pas met het brommertje.:D

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 [4]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven