hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 18:00 - 74300 artikelen - nu online 52 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


games & computers - games & computers - games & computers


[1]

PSP

15-05-07 21:12:08 - Quote! - @tomm
tomm
Senior lid

WMRindex: 157
OTindex: 98
Ik ga waarschijnlijk binnekort een psp kopen omdat je er zo ongelofelijk veel mee kan, en voor die prijs is het wel echt goedkoop, + de qualiteit van het beeld us ook super goed.. maar wat vinden jullie van een PSP: ja kan er mee op internet,tv kijk,foto maken,foto's op zetten,filmpjes op zetten, muziek op zetten,spellen op spelen in zeer goede qualiteit voor een portable spelcomputer.. en dat alles voor maar 170 euro (op de camera en het tv kijken na)

15-05-07 21:13:40 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Films kijken en tv kijken op zo'n klein scherm is niet prettig, internet kost hoogstwaarschijnlijk extra geld en de spellen ervoor zijn niet zo geweldig....

Mijn advies: spaar wat langer en steek je geld in 'n goeie laptop, als je per se mobiliteit wil hebben....

15-05-07 21:15:22 - Quote! - @tomm
tomm
Senior lid

WMRindex: 157
OTindex: 98
hmm.. nee je kan via je psp op een draadloos netwerk komen, zonder wachtwoord.. en GTA is even mooi als een psp ..

15-05-07 21:16:57 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Wireless Freeriden is 'n beetje illegaal (wel leuk, maar toch illegaal), als je legaal op 'n draadloos netwerk wil moet 't of je eigen netwerk zijn of je moet betalen....

Ik snap niet wat mensen in (portable) consoles zien... Aan 'n PC/laptop heb je veel meer...

15-05-07 21:20:14 - Quote! - @tomm
tomm
Senior lid

WMRindex: 157
OTindex: 98
ja, maar laat ik is even me laptob in me broekzak doen en muziek gaan luisteren via die laptob op school bijvoorbeeld.. xD

15-05-07 21:27:10 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
daar heb je laptoptassen voor, en ik durf te wedden dat 'n laptop met 'n fatsoenlijke geluidskaart 'n veel beter geluid levert dan 'n PSP (sorry, ben 'n muziekpurist, dus wil altijd de beste kwaliteit geluid)

18-05-07 20:54:01 - Quote! - @tomm
tomm
Senior lid

WMRindex: 157
OTindex: 98
Quote Ikke:
daar heb je laptoptassen voor, en ik durf te wedden dat 'n laptop met 'n fatsoenlijke geluidskaart 'n veel beter geluid levert dan 'n PSP (sorry, ben 'n muziekpurist, dus wil altijd de beste kwaliteit geluid)
ja maar stop jij ook je laptop in je broekzak ? een laptop is ook wel portable maar je moet minimaal een tas bij je hebben

18-05-07 20:55:54 - Quote! - @Erik
Erik
Senior lid


WMRindex: 777
OTindex: 339
Ik heb er een gekocht meteen op de dag na nieuwjaar (2 januari dus daardoor weet ikd at). Dat was in 2006 heb hem dus al langer dan een jaar:D
Ik had er toen 300 euro voor betaald inclusief 1 gigabyte stickie. Dat was toen geen geld. Maar ik heb hem dan ook al heel lang:D

18-05-07 20:59:50 - Quote! - @tomm
tomm
Senior lid

WMRindex: 157
OTindex: 98
wahaha, ja hij is nu maar 170 euro :P
en als je er een spel bij neemt bijvoorbeeld GTA ben je pas 200 euro kwijt, en je kan ook superveel met zo'n ding :) + ze zijn player :P

18-05-07 22:28:10 - Quote! - @VeniVidiVici
VeniVidiVici
Erelid


WMRindex: 1.113
OTindex: 405
Ik ben het met Ikke eens ,een laptop is beter ,maar een psp stop je in je jaszak en neem je overal mee naar toe ,zelf heb ik een psp en een laptop ((a)) wat de beelkwaliteit van films en games betreft: heel goed ,de psp is een ps2 in het klein, voor 170 euro heb je waarschijnelijk geen giga pack ,dan zal je er nog een 1 / 2 gig geheugenkaart bij moeten kopen ,pas op dat je wel de goeie koopt:P ,een sd kaart gaat er misschien met veel geweld in ,maar dan heb je of de sd kaart gemolt ,of de kaartingang:P.
een 1 gig geheugen kaart (die ik heb) gaat je waarschijnelijk 30 euro kosten, maar het is zeker de moeite waard:ja
Ik heb `m nu sinds 5 januari ,en hij bevalt uitstekend:)

Mijn advies: Kopen:ja

21-05-07 09:52:28 - Quote! - @stryper
stryper
Senior lid

WMRindex: 197
OTindex: 578
S
De PSP moet je niet voor films kopen, dat gaat er af. Sony Pictures en andere film maatschapijen hebben al aangegeven dat het niet genoeg verkoopt dus stoppen ze ermee. Games komen er wel nog, sony zal dit jaar nog 60 nieuwe games verschepen naar ons kikkerlandje. Je moet ook een goede kaart hebben:P Met een 32 mb kaartje kun je hoogstens 4 a 5 nummers luisteren:P is die laptop beter. Kaartjes zijn niet zo duur meer als jaartje terug. 1 Gig zal je genoeg hebben. Meer is altijd beter :D

Kope die handel!
Games die goed zijn:
Daxter
MGS
GTA
Syphon Filter
...

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven