hr
jaargang -23 - laatste artikel 25-4 16:00 - 74449 artikelen - nu online 34 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


games & computers - games & computers - games & computers


[1]

Facebook en virale ongein?

16-05-11 18:08:27 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Ik krijg net weer een melding op het prikbord van Sjeesboek met het volgende; OMG!! chris i cant believe youre tagged in this vid.

Het lijkt mij teveel de ongein van msn dat als je erop klikt je bende op je pc krijgt, uit voorzorg, ik klik er niet op maar weet iemand daar meer van?

16-05-11 18:14:01 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Nog een reden om geen Facebook te hebben :+

16-05-11 22:28:02 - Quote! - @alweerdood
alweerdood
winnaar PW 06


WMRindex: 852
OTindex: 5.796
Niet klikken ;) Als extra controle: check waar de link naar verwijst als je alleen de muis erboven houdt. Vage link is meestal problemen.
Check de FB pagina van degene die het stuurde, meestal staan er heel veel berichten die verstuurd zijn met ongeveer dezelfde inhoud naar verschillende personen.
En, je kunt altijd een reply van 'wtf?' sturen om te kijken of die persoon het ook echt heeft gestuurd :)

16-05-11 23:16:26 - Quote! - @SamenFelix
SamenFelix
Erelid


WMRindex: 399
OTindex: 6.802
T
Ik heb "Beter Facebook" geïnstalleerd. Het is puur een userscript/extensie, en daar kan je instellen dat het dat soort berichten automatisch blokkeert. Dat is echt een voordeel geweest voor mij. En er zijn wel andere dingen die BFB kan, maar dat doet er nu even niet toe ;)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven