hr
jaargang -23 - laatste artikel 29-3 14:00 - 74304 artikelen - nu online 49 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes


[1]

Game of Thrones pooltje?

06-04-19 20:49:19 - Quote! - @Wateengast
Wateengast
Junior lid

WMRindex: 0
OTindex: 6
T S
Beste mensen,

Hier even een oproep voor alle Game of Thrones-kijkers onder ons! Binnenkort begint het laatste seizoen en om deze wat leuker te maken heb ik een compleet pooltje opgericht rond deze finale. Heeft hier iemand zin om mee te doen?

Het idee is vergelijkbaar met de pooltjes tijdens een groot voetbaltoernooi, alleen voorspel je nu voor elk van de 6 afleveringen wie er dood gaat of niet. Want dat doet iedereen namelijk de hele tijd bij Game of Thrones. Daarnaast heb ik nog wat bonusvragen toegevoegd over bijvoorbeeld de winnaar en de afloop van het seizoen. Genoeg om je op het puntje van je stoel te houden!

Je kunt meedoen door dit inschrijfformulier in te vullen. Het lijkt misschien wat imposant maar je klikt er zo doorheen, en als je vergeten bent wie iedereen is zit er een linkje bij om je geheugen op te frissen. Deelname is vervolgens maar 2 euro en daar krijg je dit allemaal voor terug:

- elke week een hilarische update van mij
- volg na elke aflevering (spoilervrij) je positie in het klassement
- gortdroge statistiekjes, voorspellingen en inzichten
- je maakt serieus kans op matige prijzen
- extra spanning en plezier tijdens het laatste seizoen van je lievelingsserie

Genoeg redenen om heel even een momentje te nemen om het formulier in te vullen. Alle verdere info lees je hier op mijn website.

Heel veel plezier!

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven