hr
jaargang -23 - laatste artikel 29-3 08:00 - 74301 artikelen - nu online 22 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

The Pinky and the Brain?

07-05-08 11:19:20 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Leeft het gedachtegoed der Nazi's nog steeds of is dit weer een complottheorie 8O

07-05-08 13:06:07 - Quote! - @Madarian
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
Het gedachtegoed der Nazi's leeft helaas nog steeds onder veel mensen. En er zijn inderdaad bewijzen dat de Amerikanen wetenschappers heeft geronseld in de tweede wereldoorlog.

De raketten bijvoorbeeld om de sattelieten te lanceren waren eerst de V2/V3 (streep door wat niet van toepassing is... 8)) raketten van de Nazi's.

En als je kijkt wat Amerika voor regels heeft ingevoerd na 9-11? Amerika lijkt zich inderdaad aan het omvormen tot een dictatuur.

Sommige mensen zeggen soms: "Dat kun je niet zeggen! Zonder hun waren we nog steeds bezet door Duitsland!" Maar als je door iemand gered wordt die later een crimineel wordt, moet je dan je ogen daarvoor sluiten? Ik vind van niet! Je mag Amerika dankbaar zijn voor het bevrijden, maar dat geeft hun geen vrijbrief om te doen en laten wat ze willen.

07-05-08 13:08:04 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Mjah, papa atomic bomb Robert Oppenheimer was van oorsprong een Joods-Amerikaans wetenschapper, zo kun je een mooie troika bedenken 8O

07-05-08 13:17:52 - Quote! - @Madarian
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
Of die mind control werkelijk waar is weet ik niet. Als ze zoiets bij mij proberen dan ga ik emigreren. En als ik dan dwars door personen heen moet, so be it...

07-05-08 13:25:23 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Zoals met alle theoriën is het lastig om waarheid en fictie te scheiden. Vaak is de waarheid niet meer dan de namen die genoemd worden... soms zelfs minder dan dat.

Maar om het 'ronselen van wetenschappers' aan te dragen als bewijs, tja, dan staat het hele verhaal mijns inziens nogal op losse doorgeroestte schroefjes. Geloof wat je wilt, ik geloof er niets van.

07-05-08 13:27:26 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Pietje, in de strekking van dat artikel zeg ik ook van nee, dat kan niet zo zijn maar gevoelsmatig zeg ik dat het grote kwaad uit Amerika en Israël komt.

07-05-08 14:29:27 - Quote! - @Madarian
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
@pietjevlip
Dat de Amerikanen wetenschappers geronseld hebben is op zich een "publiek geheim". En voor de ruimtevaart technologie heeft dat goed uitgepakt.

Hoe dat zit met het "mind control" gedeelte? Daar heb ik op zich ook een hard hoofd in.

07-05-08 16:24:07 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
publiek geheim? ben je daar zeker van? Ze hebben er nooit een geheim van gemaakt, en waarom ook?
Intelligentie als oorlogsbuit, geniaal. 8)

Dat MC gedoe is altijd een beetje vaag. Na WO2 zijn zowel de VS als de 'rooien' daarmee bezig geweest, beiden zonder erg veel succes (zeggen ze zelf;))

Als ik kijk naar wat via de media telkens weer bereikt wordt, tja, dan trek ik dat 'weinig succes' wel in twijfel.

Het enige rare is, dat sinds de 'rooien' niet zo rood meer zijn, de media wel het doel lijkt te hebben de VS te slopen. Waardoor ik me af ga vragen wie hier nou wie voor de gek aan het houden is.

Quote Kpuc:
Pietje, in de strekking van dat artikel zeg ik ook van nee, dat kan niet zo zijn maar gevoelsmatig zeg ik dat het grote kwaad uit Amerika en Israël komt.

Mijn gevoel zegt dat het 'grote kwaad' in mensen zit uit alle landen/culturen/whatever. Om achter iemands karakter te komen, hoef je hem/haar maar macht te geven. Ik ken maar weinig mensen die dan nog 'goed' blijven. En ja, de VS hebben veel macht, dus ook veel mensen wiens karakter we kennen. Ik zie dat niet als een slechte gemiddelde score voor de VS, maar wel als een slechte gemiddelde score voor de mens als geheel.

Een slecht mens is volgens mij dus ook een pleonasme. Dubbelop.

Klinkt hard misschien, maar zo zie ik het. Ik reken mezelf ook tot de mensen, dus dat scheelt.

07-05-08 16:26:31 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Klopt Pietje, ieder mens heeft kwaad in zich, niet ieder mens misbruikt deze kwaliteit, wat je wel steeds vaker ziet bij heren als Bush en Olmert.

07-05-08 16:31:04 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Klopt Kpuc, maar je noemt dan ook wel mensen die macht hebben gekregen. Mensen die geen of weinig macht krijgen, kunnen ook geen of weinig macht misbruiken. Het ontbreekt mensen dan simpelweg aan de juiste ingrediënten om de dodelijke soep te koken.

07-05-08 16:32:33 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Hm, macht zit in iedere laag der bevolking en zal zodoende ook geregeld misbruikt worden op ieder niveau.

07-05-08 16:59:31 - Quote! - @Madarian
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
Kpuc
Klopt, maar ik wil graag zorgeloos kunnen slapen, dus probeer ik het alleen te "misbruiken" in computerspellen... 8)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven