hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-4 18:00 - 74444 artikelen - nu online 27 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 [3]

Help Tibet - steun de Dalai Lama

27-03-08 11:39:30 - Quote! - @Madarian
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
@pietjevlip
Het gaat niet om het verleden, het gaat om het heden. Het verleden kunnen we niet meer veranderen, het heden wel...

27-03-08 12:08:26 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Het heden is niet te veranderen, de toekomst misschien. Maar ik heb nog geen antwoord op m'n vraag, het gedoe met Cyprus speelde in '04 ook al (het speelt al decenia), In Italië is het ook nog steeds een zooitje, ook in het heden van 2006.

We zijn niet bang voor de economische macht van Griekenland, en ook niet voor die van Italië. China vinden we een beetje eng, de sterkst groeiende economie ter wereld een economische impuls geven, "HELP?" dat kan natuurlijk niet.

Even kijken hoor, hebben ze nog wat waarover we kunnen zeiken? ohja, gedoe rond Tibet, dat doet het altijd goed bij de mensen/media. He, ik heb een goed idee, we slepen de Dalai Lama erbij, dan scoort het nog beter.

Hypocrisie viert hoogtij, dat blijkt wel weer.

De sportverdwazing zal ik boycotten. Niet omdat het China is, het is namelijk iets wat ik bij ALLE spelen boycot. En bij WK's, en bij andere sportevenementen.

22-04-11 15:58:27 - Quote! - @masamasa
masamasa
Lid

WMRindex: 53
OTindex: 14
Oh gosie, die zielige liefhebbende tibetanen en hun zielige liefhebbende leider.

Jammer alleen dat hun 'vredige demonstraties' niks anders dan geweldpleging en moorden zijn.

Je vergeet tevens dat tibet niks was zonder de volksrepubliek. Een primitief land met een hierargische structuur waarin de 'gewone' werker slaaf speelde voor de hoge piet omdat hij 'goed geincarneerd' was.
http://www.flickr.com/photos/dryang/2416299172/

Naast het feit dat xizang economisch GIGANTISCH voorruit is gegaan en de inwoners een veel beter leven hebben is het ook zo dat de 'tibetanen' de voordelen van een etnische minderheid hebben. (Zoals lagere eisen om aangenomen te worden op betere scholen en geen éénkindpolitiek).

En dan is het nog zo dat een groot deel van de westerse 'free tibet' beweging niet eens weet waar die provincie ligt.:nee

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 [3]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven