hr
jaargang -23 - laatste artikel 29-3 08:00 - 74301 artikelen - nu online 31 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 [2]

Politie versus Justitie

24-09-06 11:02:00 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Tuurlijk wel joh, dat ruimt lekker op, met die huidige "groene" kogels die ze willen invoeren valt het voor het millieu ook wel mee.

24-09-06 11:12:14 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Ag jei ook al

een FAL - wat een mooi gefal dat is
7.62mm - 4.5 hele kilos - afstand 800 meters maximaal...jaja.. ik ken mijn wapens allemaal..

Geef mij maar een kalachnikov of anders de StG44 - een mauser is ook erg leuk - geen uzi of mac10, spider of ander soort ratelslang.

de PSG met grote scope of een sniperpijp met boekensteun - een BMG Bullprop met een doosje van 50 - met wat lichtspoor voor nachtelijke uren.
Op grote afstand een muurtje borduren.

Een Henkel en Koch zoeen modern apparaat met autoreload of een handgranaat - Claymore met een draadje erbij, een Sparrow voor de afwisseling, Amraam onder mijn wing - hardpoints en softtargets..

niet te vergeten de RPG van Russisch ontwerp - een klik en je staat op scherp.. vlagen van vuring verlangen schieten achter me aan.. zeker niet vergeten dat je daar niet moet gaan staan. Een coupe Flambé of piromaantje zo zwart als roet.. nee, ik parkeer mijn thor en ga lekker vissen..

ik groet u met een grote knal.

25-09-06 16:13:30 - Quote! - @magna750
magna750
Senior lid

WMRindex: 698
OTindex: 5
Wnplts: thuis
S
volgens mij dwaalt iedereen af...thema van het topic was meer om te kijken of politie en justitie in nederland hun werk wel naar behoren doen.

25-09-06 16:16:23 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
ze zijn nog niet komen kijken..

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven