hr
jaargang -23 - laatste artikel 20-4 14:00 - 74427 artikelen - nu online 24 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

Standpunt van de partijen t.o.v. Polen

05-06-07 11:25:57 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Voor een werkstuk op school moet ik antwoord geven op de vraag 'hoe denken de nederlandse politieke partijen over de komst van Polen?'

Help me is :D

05-06-07 11:36:46 - Quote! - @Jivebunny
Jivebunny
oud moderator


WMRindex: 2.033
OTindex: 2.918
T
Denk dat je een aantal verschillende standpunten in verschillende categoriën kan verzamelen en daarop je algemene conclusie baseren?

Sowieso, Google eens naar de partijstandpunten t.o.v. Polen in de EU (Die moeten zeker wel te vinden zijn), en verzamel ze per onderwerp wat ter sprake komt bij het joinen van de EU door een land...

Om maar een recentelijk voorbeeld te noemen: Polen heeft op dit moment een nogal intolerant beleid t.o.v. de homofilie. Is dat in strijd met één van de Europese grondwetten t.o.v. de rechten van de mens?

En ga zo maar door (Ik denk aan: financiële standpunten/juridische standpunten/economische standpunten/politiek klimaat/etc. etc.

05-06-07 11:38:37 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
De NL politiek moet niet mauwen, de Polen maken goede vodka en prima droge worst.

05-06-07 11:40:57 - Quote! - @Jivebunny
Jivebunny
oud moderator


WMRindex: 2.033
OTindex: 2.918
T
Ik heb eerlijk gezegd ook geen moeite met de Polen hehe. Ik hoef me sowieso geen zorgen te maken op beroepsniveau (ik erken dat er menig anderen zijn die dat wel moeten), en echte overlast veroorzaken ze nog niet zo uitgesproken? (Of is het gewoon een kwestie van afwachten totdat de media een nieuwe zondebok nodig heeft? :P)

05-06-07 11:42:59 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Je wilt niet weten hoe er in de bouw over Polen wordt gesproken :(

05-06-07 12:03:16 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Ik had erbij moeten schrijven: De polen die naar Nederland toekomen per politiepartij/politiekerichting

Redelijk moeilijk om te vinden :[

05-06-07 12:28:32 - Quote! - @Jivebunny
Jivebunny
oud moderator


WMRindex: 2.033
OTindex: 2.918
T
Quote Kpuc:
Je wilt niet weten hoe er in de bouw over Polen wordt gesproken :(


Dat weet ik Kpuc hehe... De polen zijn er dan ook vandoor, en daarom is men maar de Nederlandsche vrouw aan het proberen over te halen om in de bouw aan de gang te gaan. What's next als die ook niet voldoende blijken te zijn? De Poolse vrouwen?

Nee, de bouw krijgt wat het verdiend, smerige uitknijpers en oplichters :r

Maar goed, back ontopic: als google het niet weet, dan durf ik het ook al niet te zeggen hehe. Alleen de manier van aanpak kan blijven staan wat mij betreft... De bronnen heb ik helaas niet voor je :S

05-06-07 12:31:48 - Quote! - @Kriebeltje
Kriebeltje
Erelid


WMRindex: 463
OTindex: 4.780
Als de bouw niet goedkoop zou zijn, zouden wij bijna niet meer kunnen wonen... en dat weet ik uit ervaring. Door 'eerlijke' concurrentie uit Europa blijft het betaalbaar, alleen de keerzijde van de medaille wordt het meeste gezien: tekort aan werknemers door zwaar werk en niet bijpassende lonen.

Het is een vicieuze circel.

05-06-07 12:59:09 - Quote! - @Jivebunny
Jivebunny
oud moderator


WMRindex: 2.033
OTindex: 2.918
T
Nou, er wordt behoorlijk veel gegrabbeld in de bouw, en daarbij ook nog eens niet met marges gespeeld, die zijn gewoon vast onderhand. Dat drijft die prijzen zo hoog... Iedereen moet 20% marge... eikels.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven