hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 18:00 - 74300 artikelen - nu online 45 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 [3]

School

11-03-07 10:33:41 - Quote! - @Leeg Hoofd
Leeg Hoofd
Erelid

WMRindex: 602
OTindex: 1.936
Wnplts: Geheim
S
Bij mij is het nu goed..

11-03-07 12:37:07 - Quote! - @Kapiteiniglo
Kapiteiniglo
Senior lid

WMRindex: 297
OTindex: 449
Wnplts: Almere
S
sommige dingen van die oude stijl kloppen ook niet hoor.. je wil niet weten hoeveel volwassen ik ken die van duits alleen maar de rijtjes met naamvallen kennen en niet weten hoe je ze toepast..


11-03-07 13:05:08 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Quote Kapiteiniglo:
sommige dingen van die oude stijl kloppen ook niet hoor.. je wil niet weten hoeveel volwassen ik ken die van duits alleen maar de rijtjes met naamvallen kennen en niet weten hoe je ze toepast..

Zoals ik dus.:ja Duits.:nee Wat een rot taal.:ja

11-03-07 13:17:46 - Quote! - @Kapiteiniglo
Kapiteiniglo
Senior lid

WMRindex: 297
OTindex: 449
Wnplts: Almere
S
@Giovanni daarom ga ik ook voor frans :P ik moet er 1tje kiezen :(

11-03-07 21:53:58 - Quote! - @Lananq
Lananq
Erelid

WMRindex: 465
OTindex: 4.018
S
Der, des, dem, den
Das, des, dem, das
Die, en verder weet ik ze niet meer, maar wij krijgen geen Duits meer geleerd, alléén maar teksten lezen 8O

11-03-07 22:37:26 - Quote! - @Stevie
Stevie
Senior lid

WMRindex: 381
OTindex: 769
Wnplts: Culemborg
S
Bij ons op school is ook dat "nieuwe leren" geimplementeerd. Ik kan je vertellen: Je hoeft geen *reet* te doen in de les. Het komt er op neer dat je op de computer moet gaan werken, maar dat doe je niet. Je gaat waarschijnlijk gewoon naar de aula, pokeren of op de computer spelletjes spelen / dingen doen die je niet hoord te doen. En dan krijg je een maand voor zo'n project, waarin je niks doet. De dag voordat je het in moet leveren werk je even een paar uurtjes (soms nog niet eens) en je krijgt een 7. Je leert van de meeste dingen niet eens iets. Aan de andere kant, als de leraar uitlegt let de helft van de klas ook niet op. Ze moeten gewoon leerlingen ALLES zelfstandig laten doen thuis, of ze dwingen op school op te letten en naar de leraar luisteren etc. Mij persoonlijk lukt het me altijd wel om zonder uitleg van leraren ed. overal uit te komen, ik vind ze volstrekt nutteloos. Wat ze uitleggen staat ook in het boek nl. Spelling van woorden maakt eigenlijk niks meer uit, omdat iedereen toch een spellingschecker heeft op z'n pc. Waarom zou je dan de moeite nemen om alles perfect te leren? Alleen grammatica moet worden aangeleerd. . Verbazingwekkend genoeg schijnt onze school 1 van de beste in Nederland te zijn (ORS Lek&Linge).

Maarja, ik vind het niet erg, ik hoef niks uit te voeren op school :ja ^^

11-03-07 22:40:11 - Quote! - @Lananq
Lananq
Erelid

WMRindex: 465
OTindex: 4.018
S
Ik zit op "het beste gymnažjum van Nederland" :r en ik kan je zeggen dat het niveau véél te laag is en ja, dat zeg ik als scholier zijnde! 8O

11-03-07 22:46:03 - Quote! - @Naaoomii
Naaoomii
Oudgediende


WMRindex: 1.876
OTindex: 26.721
S
Quote Stevie:
Bij ons op school is ook dat "nieuwe leren" geimplementeerd. Ik kan je vertellen: Je hoeft geen *reet* te doen in de les. Het komt er op neer dat je op de computer moet gaan werken, maar dat doe je niet. Je gaat waarschijnlijk gewoon naar de aula, pokeren of op de computer spelletjes spelen / dingen doen die je niet hoord te doen. En dan krijg je een maand voor zo'n project, waarin je niks doet. De dag voordat je het in moet leveren werk je even een paar uurtjes (soms nog niet eens) en je krijgt een 7. Je leert van de meeste dingen niet eens iets. Aan de andere kant, als de leraar uitlegt let de helft van de klas ook niet op. Ze moeten gewoon leerlingen ALLES zelfstandig laten doen thuis, of ze dwingen op school op te letten en naar de leraar luisteren etc. Mij persoonlijk lukt het me altijd wel om zonder uitleg van leraren ed. overal uit te komen, ik vind ze volstrekt nutteloos. Wat ze uitleggen staat ook in het boek nl. Spelling van woorden maakt eigenlijk niks meer uit, omdat iedereen toch een spellingschecker heeft op z'n pc. Waarom zou je dan de moeite nemen om alles perfect te leren? Alleen grammatica moet worden aangeleerd. . Verbazingwekkend genoeg schijnt onze school 1 van de beste in Nederland te zijn (ORS Lek&Linge).

Maarja, ik vind het niet erg, ik hoef niks uit te voeren op school :ja ^^


Bij ons vorig jaar al!! Pfffff en allemaal op tv dat het zo goed is, en toen de tv bij ons op school kwam waren alle stukjes dat het niet goed was er uitgeknipt haha, :P:P zo'n ***systeem.. met die themaboeken enzooo..
ALLES zelfstandig, ik vond het wel erg, ik zit nou in mijn examen jaar, gelukkig hebben we nou examentraining, dus geen themaboeken.. want als je toevallig stil bent in het tutorgroepje krijg je gelijk een 4.. Dat had ik.. pff wat een gestress was dat.. :P:P het is idd niet erg als je niks uit voert op school :P:P
Maar ik heb er irritante ervaringen mee gehad.. :P:P

15-03-07 15:48:06 - Quote! - @Henky
Henky
Senior lid

WMRindex: 203
OTindex: 117
Wnplts: Garderen
S
compentatiev leren ofzo zuigt

Dat wil zeggen dat ik door het nieuwe leren op waamraarraar verzeild bent en dus geen les meer krijgt maar achter de computer zit

en dat ik nu al weekend hebt...

hmmm eigenlijk heeft het ook best zijn voordelen:P

15-03-07 23:06:03 - Quote! - @Enkie
Enkie
Oudgediende


WMRindex: 2.511
OTindex: 18.336
Hmm.. om te beginnen moet ie in een leuke, drukke omgeving staan. Rotterdam volstaat wel 8)

15-03-07 23:08:12 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Quote Stevie:
Spelling van woorden maakt eigenlijk niks meer uit, omdat iedereen toch een spellingschecker heeft op z'n pc


Ik heb een spelling ’s jekker
In die p c fan mei,
Die vraag ik steeds te keiken
Offer ook vouw ten sein.

Ik top een toets en mak een wort
En wacht op wad ie zeg,
Of ik nauw goed zit offer keert
Hei ken in taal sein weg

Ze gouw er een ver gissing is
Zeg hei dat dus die rekt,
Dan maak ik al men fouten gut
Soda tut beter bekt.

Ik dé dit stuk door ‘m heen.
Ben blei dat hei toen zij
Dat ie geen vouwtje fin den kon
In ’t Neder lans fan mei

30-03-07 14:53:06 - Quote! - @protan
protan
Senior lid

WMRindex: 87
OTindex: 390
S
wij hebben nu een nieuw leersysteem dat is dat je gewoon lesinstructies hebt van 45 minuten maar als je geen instructie hebt ( dat is ongeveer de helft van de dag ) wordt je met s'n allen in een groot lokaal gestampt met een paar computers en moet je je huiswerk maken ( huiswerk hebben we dus niet want dat moeten we op school maken ) maar in dat olc ( dat grote lokaal ) is het veel te rumourig om werk te maken dus je doet niks behalve wmr doen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 [3]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven