hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 18:00 - 74300 artikelen - nu online 46 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 [2] 3

9 11: is het echt gegaan zoals ze zeggen

11-09-06 09:00:28
nietmeer
Als ze Osama willen pakken zullen ze alle bergen in Afghanistan moeten opblazen.

11-09-06 09:03:00
puppy
Erelid


WMRindex: 727
OTindex: 6.557
Valt me mee dat dat nog niet gebeurt is.;)

11-09-06 09:04:28
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Ik denk dat de aanslagen op de torens voorbereid zijn door de Amerikaanse inlichtingendienst. Het is namelijk erg raar dat er 'maar' 3000 mensen zijn omgekomen. Normaal waren er om die tijd circa 25.000 mensen aan het werk alsmede toeristen aanwezig. Dagelijks waren er 50.000 mensen in het gebouw. Het is ook heel raar dat er geen enkel belangrijk persoon is omgekomen terwijl bijna alle grote company's daar een kantoor hadden waar zij werkten. Ook de banden tussen de familie BinLaden en Bush zijn op zijn zachtst gezegd discutabel. Alle vluchten zijn gecancelled maar de hele familie BinLaden mocht het land uit. Daags later zit papa Bush bij de koning van Saudi Arabie. Niet veel later worden gevangenissen geopend waar mensen worden opgesloten zonder recht op een proces, aanklacht etc. De Geneve conventies worden genegeerd. Dit alleen omdat er gesproken wordt over vermeende Terrosristen. Irak binnenvallen ivm Olie. Hetzelfde met Nigeria ook om de Olie. Amerika ziet de energieverslinding in het land en doet er niets aan. In plaats van energiebezuiniging kun je ook gewoon alle landen die olie produceren binnenvallen. Geloof me maar dat Iran binnen korte tijd ook bezoek krijgt van meneer Bush met zijn troepen. De enige reden waarom BinLaden (Osama dan) niet gepakt wordt is omdat als dat gebeurt er geen legitieme redenen meer zijn om de 'War on Terror' vol te houden.
Ik kots van die hele Amerikaanse politiek en iedereen die er achteraan hobbelt en alles als zoete koek slikt wat meneer Bush verteld. Waaronder ook onze eigen regering. Helaas zijn er te weinig mensen kritisch genoeg om de juiste vragen te stellen op de juiste plekken. Helaas, helaas.

11-09-06 09:13:29
puppy
Erelid


WMRindex: 727
OTindex: 6.557
Maar zullen de slachtoffers van de twintowers dan gewoon offers geweest zijn voor het doel van Bush?

11-09-06 09:22:13
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Precies puppy....

11-09-06 09:24:26
puppy
Erelid


WMRindex: 727
OTindex: 6.557
Wat denk jij dat het doel is van Bush?

11-09-06 09:28:02
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Olie, olie olie. Geld, geld geld. Zijn vader heeft aandelen in Hallyberry (degene die de olieexport regelt voor Irak) en heeft ook een heel groot belang in de Carlyle Group (zoek maar eens op internet naar de Carlyle Group). Daar is ook een documentaire van geweest. De Carlyle Group heeft belang bij oorlogen want ze bezitten grote bedrijven die allerlei contracten afsluiten voor levering van oorlogstuig, trainen van mensen etc. etc. Dus het enige belang is geld.

11-09-06 09:31:01
puppy
Erelid


WMRindex: 727
OTindex: 6.557
Ik weet van die groep. Ik geloof ook dat het een complot is. Wat ik al eerder aankaarte bv; was gebouw 7. Zegt al genoeg...8O

11-09-06 09:38:07
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Wat betreft gebouw 7 weet ik niets van. Vertel.

11-09-06 09:45:34
puppy
Erelid


WMRindex: 727
OTindex: 6.557
Dat gebouw stond (geloof ik) naast (of vlakbij) de Twintorens. Er word door experts gezegd dat deze opgeblazen is op 11 sept. Zijn ook beelden van. Als je ziet welke overheidsorganisaties er in gevestigd waren... FBI, Inlichtingendienst en nog meer van die ongein. Weinig over gemeld in de media ntl.
Was gisteren ook bij Zembla te zien.

11-09-06 10:06:14
my-angel
Oudgediende


WMRindex: 564
OTindex: 11.965
S
Ik vindt het persoonlijk ook raar dat er niet zoveel mensen zijn omgekomen, maar dat neemt niet weg dat het een ramp was! kom je uit school, je bent jarig en dan gaat de hele verjaardags stemming weg :| vind het eigenlijk niet zo leuk..

maar nu kunnen we het niet meer terug draaien, was het maar zo.

11-09-06 10:07:31
puppy
Erelid


WMRindex: 727
OTindex: 6.557
@my-angel; Nou, dat betekent dat je vandaag weer jarig bent!
VAN HARTE GEFELICITEERD!!

btw; ik had nog niet bij "jarig vandaag" gekeken...

11-09-06 10:53:50
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Het was een ingecalculeerde 'ramp'. Op deze manier konden een aantal maatregelen doorgevoerd worden:
1. Alle grenzen dicht.
2. Gevangenissen openen waar mensen zonder enige vorm van proces jaren vastgehouden kunnen worden.
3. 'Zogenaamde schurken staten' binnenvallen.
4. Winst maken via de Carlyle Group.
5. Steun uit de achterban proberen e krijgen.
6. Defensiebudgetten omhoog gooien.
7. Belastingen verhogen.
8. Crisis in het eigen land onder het kleed schuiven.
9. Het lijstje gaat nog wel verder.

11-09-06 12:22:23
Twaggy
Oudgediende


WMRindex: 1.552
OTindex: 9.593
ik raad jullie ook aan om te kijken naar 9/11 in plane sight link1
en daarna naar Rise of the police state link2

(als deze torrents het nog doen)

11-09-06 15:59:56
Tukka
finalist MPPV 06

WMRindex: 292
OTindex: 954
Ik ben niet overtuigd dat het volledig het werk was van Amerika, maar ik geloof wel dat het zeker niet is gegaan als hoe Amerika zegt, te zien aan de vreemde manier van doen en opnamen waarin vreemde dingen te zien zijn.
-
Oja, ik ga mee naar bowlen waarschijnlijk ;)

11-09-06 17:25:31
virusz
Als Bush het zelf deed,dan was 1 vliegtuig in de WTC al genoeg geweest om een oorlog te beginnen.
En als 1 van hun motvaties meer geld voor defensie was, dan is het niet erg handig om een vliegtuig in het bolwerk van de amerikaanse defensie, het pentagon te storten.
En over de doden,vergeet niet dat de torens pas instortte na een klein half uur.
Dus een hele hoop mensen konden nog op tijd eruit komen.
Wat deze theorie ook tegenspreekt, is het feit dat Bush nog maar net president was op dat moment.
Een paar vliegtuigen kapen doe je niet 1,2,3 daar heb je een goed uitgedacht plan voor nodig,(iets waar intelligentie voor nodig is, dus dat sluit Bush tch wel buiten het complot:p)

11-09-06 17:33:47
Ikje
Senior lid

WMRindex: 395
OTindex: 727
Heb gister ook de doco's gekeken en als je het mij vraagt, wist Amerika dat er aanslagen zouden zijn en hebben ze daar dankbaar gebruik van gemaakt. Als excuus om een oorlog te beginnen. Die eigenlijk alleen maar om geld draait.
Bovendien hebben ze door gebouw 7 op te blazen, heel wat belastende informatie vernietigd.
Ik vertrouw ze voor geen meter die "hoge piefen".

11-09-06 17:39:48
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
like the professionals, use 2 bullets to make a kill (cynical, but true)

11-09-06 18:19:08
virusz
hmmm, das wel een goede idd, ze hebben van te voren tips gekregen dat er wat zou gaan gebeuren.
En misschien besloten ze dat het ze eigenlijk wel goed uit kwam.
Zou ook verklaren waarom ze die andere gekaapten vliegtuigen niet neerhaalde nadat de andere in de WTC waren gevlogen,En bush is idd niet te vertrouwen dat zag je pas weer met die "geheime gevangenissen"van ze!:r

11-09-06 18:27:11
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Als je aan dat alles voorbij kijkt zie dat er een contradictie is die zo VET blijkt - wat is het eind-effect

Nederlandse soldaten in

Afghanistan
Daifur
Grensbewaking in Libanon

Operaties die een paar jaar geleden ondenkbaar - of niet gewild waren -
Mogelijke verandering van Regime in iraq - een van mijn wensen in mijn poesie-album.
Krijgt Afghanistan een redelijk leefbaar klimaat - Krijgt afrika verkiezingen in de ooit zo bloedrode zanden - Wellicht Cola in de Winkels van Baghdad - mooier kunnen we het niet maken - if you believe..

Maar toch kijk ik naar de side-walking - wat loopt daar als rode draad , expantie en markt ontwikkeling.. hapje voor hapje - blijkbaar was het alleen zo mogelijk want vrijwillig mensen helpen vinden we toch maar egoistisch..

Was dit het zetje - Paard neemt Toren

11-09-06 18:30:06
barrels2301
Senior lid

WMRindex: 56
OTindex: 940
Wnplts: Zwijndrech
Ik zat thuis met een griepje op de bank flauw soapseries te kijken 5 jaar geleden, toen ineens 'speciale nieuwsuitzending'. Terwijl ik nog probeerde te begrijpen hoe zo'n ongeluk kon gebeuren zag ik het 2e vliegtuig er "live" ingaan.

Kan het nog steeds niet geloven.

Maar ben bang dat ik het heel erg met Lucky me eens ben. Ik weet zo onderhand niet meer wat ik moet geloven, maar 1 ding weet ik wel. We worden aan alle kanten voorgelogen en het komt ome Bush wel heeeel goed uit allemaal.

We zullen de waarheid waarschijnlijk nooit weten. Ik word er zo ontzettend verdrietig en boos van. Waar houdt dit op?

11-09-06 19:33:06
Freek
Senior lid

WMRindex: 161
OTindex: 284
Wnplts: nergenshui
S
de waarheid zal wel een keer naar boven komen, maar wanneer??? over 45 jaar.. moet de CSI het rapport openbaar maken... het zal dan wel vol leugens en aangepast naar de beste versie voor hun zijn..
maar dan weten we meer..
over een eeuw.. is de waarheid er. maar hebben wij er geen zak meer aan..

hopen dat iemand zijn mondje voor spreekt..

??waarom verliezen ze in USA geen usb-sticks. met leuke informatie??

11-09-06 20:43:53
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
De CSI? Of de CIA? Of de FBI?

11-09-06 21:19:12
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
No such Agency
______________
Please turn back

forget the green man you saw
that light was a weatherballoon

this is a Theme park for christsake
not Area 51..

yes, sir.. its very odd..bye..

12-09-06 14:52:03
Freek
Senior lid

WMRindex: 161
OTindex: 284
Wnplts: nergenshui
S
oeps foutje... ik bedoelde de FBI..
Kijk te veel na televisie.

Mijn oprechte excuses!!

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2] 3

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven