hr
jaargang -23 - laatste artikel 29-3 12:00 - 74303 artikelen - nu online 45 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 [2] 3 4 5

Rita Verdonk

01-06-06 13:08:36
Maarten
Senior lid

WMRindex: 130
OTindex: 94
Wnplts: houten
hmmm geen olievlek voor mij hoor :P

Ik ga over anderhalf jaar mooi op stage in Zweden:) iets van de 'cultuur' opsteken;)

01-06-06 13:21:40
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Insteken bedoel je ;)

01-06-06 13:28:52
Maarten
Senior lid

WMRindex: 130
OTindex: 94
Wnplts: houten
neuh:).. met insteken sluit je zoveel uit 8)

01-06-06 13:33:59
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S

Moet je nog anderhalf jaar wachten...da`s lang..8)

01-06-06 13:38:43
Maarten
Senior lid

WMRindex: 130
OTindex: 94
Wnplts: houten
Quote Luna:
Moet je nog anderhalf jaar wachten...da`s lang..8)

Wie had het over wachten??;) Ik deelde alleen mee dat ik over een kleine anderhalf jaar de Zweedse cultuur wil gaa 'proeven' 8)

02-06-06 01:48:21
T
Senior lid

WMRindex: 235
OTindex: 36
Wnplts: Moasû
oh je bent meer van de 'orale bevrediging' dus...;)

08-06-06 20:12:53
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
Wat boeit mij het nou dat het daar onveilig is en dat ze daar zo neergeschoten kunnen worden. Ik loop toch ook niet op de rijke of beroemde mensen te zeiken dat hun veel meer beveiliging hebben of iniedergeval het personeel er voor hebben omdat ik maar een normale burger ben. Verschil moet er wezen zo is het nou éénmaal. En vooral die homo's terug sturen, Nederland heeft al een homo imago omdat hier de regels zo soepel zijn. Ik vind het echt geen pretje als ik 2 mannen elkaar zie af te kwijlen:r:r:r Alleen mocht er ergens een ramp zijn zoals een grote aardbeving of een overstroming vind ik dat er mensen hier mogen komen maar dan ook als vluchtelingen worden behandeld en terug gaan zodra er met de wederopbouw begonnen word.

08-06-06 21:12:36
nietmeer
@Loempia. Het gaat hier ten eerste om Mev. Verdonk, ten tweede hebben we die regels aan ons zelf te danken, we hebben hier een democratisch bestel dus dat hebben we aan ons zelf te danken en ten derde moet je mensen die het risico op een kogel lopen een nieuwe kans kunnen gunnen.

Edit mij: je bent nog vergeten dat we ook wel eens een beetje sociaal mogen zijn en andere mensen helpen ;)

08-06-06 21:31:01
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
Ja oké maar niet hier in Australie of weet ik het er zijn meer landen waar veel meer ruimte is. En als het aan mij lag waren die regels heel anders. En waar ik mee zit is dat een groot deel zich niet aanpast en dat merk ik wel op school. Het enigste wat ze kunnen is lopen zeuren om sigaretten en zelf als je iets bij de balie in de aula koopt vragen ze of ze het wisselgeld mogen hebben. Als je ze al aankeek kreeg je al een grote bek tegen je aan. Er is een grote ruzie bij ons op school geweest waarbij zelf met van die grote ijzeren vuilnisbakken werd gegooit. Het is niet zo dat ik iedereen een uitzetting gun maar wel daat soort mensen. Zelf tegen de leraar hebben ze een grote smoel en ze werden zelfs bedreigt. Ook met een grote ruzie het was de buitenlanders tegen ons om niks, de buitenlanders begonnen en wie werden er van school getrapt... ...een paar van ons omdat de school bang was voor wat er zou gebeuren als ze de buitenlanders van school af zouden trappen.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat er ook een heleboel narigheid van komt als je iedereen er maar inlaat. Kijk maar naar opsporing verzocht, en dan moet je eerlijk zijn 7 van de 10 keer gaat het om iemand van buiten af.
Begrijp je me nu een beetje?

10-06-06 10:08:03
el-sjorro
Lid

WMRindex: 52
OTindex: 12
Wnplts: La Chaux-d
Ik ben een VVD-aanhanger. Ik ben teleurgesteld in het feit dat juist Mark Rutte is gekozen als lijsttrekker. In Rita Verdonk had de VVD een veel sterkere lijsttrekster gehad. Een betrouwbare politica die haar standpunt inneemt en verdedigt. Ze heeft naar mijn mening zeer goed gehandeld in de kwesties Pasic en Kalou. Nederland zou blij moeten zijn met een kwaliteitsvrouw als Verdonk, die van mij de volgende premier mag worden.

Weg met die schijnheilige rode rakkers als Bos en Marijnissen. Die roepen alleen maar wat mensen graag willen horen om stemmen en populariteit te winnen. De kritiek op het kabinet Balkenende is ook grotendeels overdreven. Een kabinet moet op zijn tijd impopulaire maatregelen nemen als het nodig is. Zo deed Lubbers dat in de jaren 80 ook, met als gevolg dat het daarna economisch zeer goed ging met Nederland. Iedereen gaat er op achteruit en zeurt maar op het kabinet en de euro. Leef er mee, eerst het zuur dan het zoet. We zijn als Nederlanders gewoon veel te verwend geweest de laatste jaren.

Ja, PvdA- en SP-stemmers: jullie zijn het hier niet mee eens, dat weet ik nu al. Gelukkig leven we in een land van vrijheid en democratie. Lang leve de liberalen van de VVD. Lang leve Verdonk!

11-06-06 00:14:08
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
zijn we er de laatste jaren er nou op vooruit gegaan?? nee toch.
Quote el-sjorro:
Lang leve Verdonk!
:lol: :p :lol: :p :lol:

27-06-06 03:04:27
mla
Oudgediende


WMRindex: 8.856
OTindex: 16
S
Quote Kpuc: Geef mij toch maar de passie van het Zuiden. Goed epileren en de snor blijft best een tijdje weg. Doet u mij maar een kafa turka, zo zoet als een mooie vrouw, zwart als de nacht en dampend van hitte.

Ehh, Je valt dus op een Limburge staalarbeider (zwart en dampend van hitte) met een snor die zich tijdens het Carnaval verkleed als vrouw???
Nou ja, als het je gelukkig maakt.....

27-06-06 04:55:19
nietmeer
@mla. Heb ik ff mazzel dat ik niet van carnaval houd.

27-06-06 11:38:55
Jannick
Oudgediende


WMRindex: 1.125
OTindex: 42.838
T
Wie zij dat van Rita For Vuilnisbak?
Degene heeft groot gelijk,, (6)

29-06-06 12:34:00
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
Rita 4 putjesschepper!

29-06-06 13:45:47
nietmeer
Gehhh, wat een stelletje draaikonten en politieke justitie bedrijvende politici hebben wij hier in Nederland. Vanaf nu is mijn stem echt verdwenen, wat een malloten...lees hier

29-06-06 14:32:46
SlomNoel
Senior lid

WMRindex: 731
OTindex: 338
Wnplts: Landgraaf
S
Ja, D66 lijkt alweer terug te krabbelen, ze hebben het nu over dat Verdonk niet op dehuidige post kan blijven. Als ze een andere functie krijgt, mag ze wel blijven ... Als je 't kunt opbrengen kun je die laatste stuiptrekking (tot nu toe dan)hier lezen.

Volgens mij die die Poesewieks van der Laan gewoon frusto dat ze geen lijsttrekker blijft.

29-06-06 14:43:42
nietmeer
Brrr, had je alleen al die rotkop van Zalm moeten zien na de commotie om Hirsi Ayaan. Terwijl Verdonk alleen het principe van gelijke monniken gelijke kappen toepaste, eerlijk wezen dus. Bahh, draaikonten en kruipers, dat zijn onze bestuurders.

29-06-06 14:52:56
SlomNoel
Senior lid

WMRindex: 731
OTindex: 338
Wnplts: Landgraaf
S
Ik ga lekker BLANCO stemmen, en wanneer dat zal zijn, dat maakt me geen r**t uit.

29-06-06 14:55:37
nietmeer
Bestond de CPN nog maar...

29-06-06 15:15:00
SlomNoel
Senior lid

WMRindex: 731
OTindex: 338
Wnplts: Landgraaf
S
Ja, dan zou ik daar fijn NIET op stemmen :)

29-06-06 15:17:49
Anacho
Erelid


WMRindex: 1.615
OTindex: 406
S
Quote Kpuc:
Brrr, had je alleen al die rotkop van Zalm moeten zien na de commotie om Hirsi Ayaan. Terwijl Verdonk alleen het principe van gelijke monniken gelijke kappen toepaste, eerlijk wezen dus. Bahh, draaikonten en kruipers, dat zijn onze bestuurders.
Hoe denk je dat ze gekomen zijn waar ze nu zijn, dus je weet waar je aan begint als je op die lui stemt.:?
PS Zalm werd dus midden in de nacht opgebeld of 'ie ff langs kon komen in de 2e kamer, hij had nog wat uit te leggen.
Dat zal 'ie wel niet zo leuk hebben gevonden HA! HA! HA! ('t zijn die kleine dingen soms hè)

07-07-06 22:54:42
Bobiebier
Senior lid

WMRindex: 85
OTindex: 95
Wnplts: Sittard
S
het is toch eigenlijk niet te geloven dat al deze commotie komt door de enigste minister die wat wél haar werk doet, en niet alleen maar onzinnige dingen roept? :?

16-07-06 20:54:05
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
Ik vind ons Rietje een mop;),,, ze is grappig, vind haar echt beter dan Femke Halsema of Jan Klarijssen, of Man Peter Balkenende8)

22-07-06 09:38:32
puppy
Erelid


WMRindex: 727
OTindex: 6.557
Ik ben voor Rita.
@Pluppel; De namen die jij opnoemt vind ik net zo erg als Zalm.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2] 3 4 5

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven