hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-4 16:00 - 74422 artikelen - nu online 33 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1] 2 3 4 5

Rita Verdonk

27-05-06 01:19:45
T
Senior lid

WMRindex: 235
OTindex: 36
Wnplts: Moasû
Voordat ik mijn mening over "IJzeren Rita" uitspreek...
Kom maar op met de reacties!!!

27-05-06 14:57:56
Voogeltje
Administrator


WMRindex: 1.751
OTindex: 3.684
T S
Je kan veel van d'r zeggen maar ze is en blijft iemand die bijzonder goed haar standpunt kan verdedigen.

27-05-06 14:58:57
nietmeer
Rita for President.

27-05-06 15:23:07
Dragnmn
Senior lid

WMRindex: 199
OTindex: 48
Eg nie. Mark Rutte beter dan Rita.

27-05-06 23:25:33
Andries Louw
Senior lid

WMRindex: 167
OTindex: 202
Wnplts: Sneek
S
We hebben een duidelijk beleid, en zij vertegenwoordigt/handhaaft dat. Waardoor zij ook degene is die er op aangekeken wordt, enkelen vinden dit terecht, anderen zijn hier op tegen. Ik laat mijn mening achterwege.

28-05-06 02:43:37
T
Senior lid

WMRindex: 235
OTindex: 36
Wnplts: Moasû
Rita is wat mij betreft de beste van de hele 2e kamer... Tuurlijk heeft ze een positie die niet leuk gevonden wordt en waar ze zich moet buigen over vraagstukken die persoonlijk tegen je gevoel in gaan... maargoed, ze is nou eenmaal aangesteld om de wet te handhaven, en dat doet ze volgensmij erg goed.
Ga zo door Rita! iedereen zit wel te mekkeren, maar het signaal wat door nederland werd gegeven in de Pim fortuiyn periode zegt al genoeg, degenen die nu zeuren dat het allemaal te hard is horen niet bij die grote groep die verandering wilden zien...

28-05-06 18:10:47
Jannick
Oudgediende


WMRindex: 1.125
OTindex: 42.838
T
Rita zou anders moeten hebben gehandeld bij dat van Taïda Pasic,

Ik hoop dat Taïda snel terugkomt naar Nederland.. Ze doen net alsof het een zaak is die nu voor eeuwig is afgesloten.. :S

28-05-06 18:38:14
mij
Erelid


WMRindex: 619
OTindex: 1.024
S
tss kom op zeg zo'n beleid voer je niet. ik vind het echt nergens op slaan dat beleid van haar! je wilt niet weten hoe die mensen behandelt worden! en hoeveel mensen teruggestuurd worden zonder dat er echt goed gekeken wordt of ze wel terug kunnen. neem nou die homos die terug moesten naar hun land en dan maar niet moesten laten zien dat ze homo's waren. wat ene onzin als je als 2 mannen in 1 huis woont valt dat echt wel op hoor! je mag toch ook opelijk hetero zijn nou dan! dan mogen wat mij betereft die homo's best blijven

29-05-06 00:49:04
Andries Louw
Senior lid

WMRindex: 167
OTindex: 202
Wnplts: Sneek
S
Quote mij:
tss kom op zeg zo'n beleid voer je niet. ik vind het echt nergens op slaan dat beleid van haar!

Het is NIET haar beleid, zoals ik al eerder zei, zij vertegenwoordigt/handhaaft dat.

Tevens is het zo, dat als we iedereen binnenlaten, het hier ook niet veel leuker wordt. Natuurlijk mogen echte vluchtelingen hier wel komen. Maar we hebben duidelijke regels opgesteld, daar houden we ons aan, en geen uitzonderingen.


29-05-06 17:37:30
mij
Erelid


WMRindex: 619
OTindex: 1.024
S
@ andries Louw
mooi maar wat mij betreft zijn die regels te streng. verder kun je regels uitvoeren op verschillende manieren. ook worden bepaalde gebieden veilig verklaart terwijl het zo is dta de mensen die dan terug wordne gestuurd naar die 'veilige' gebieden direct kans hebben om vermoord te worden omdat die gebieden gewoon niet veilig zijn, of niet veilig zijn voor die mensen

30-05-06 07:47:55
bartman
Senior lid

WMRindex: 272
OTindex: 422
Wnplts: Boxtel
T S
Quote Kpuc:
Rita for President.

RITA FOR VUILNISBAK!!!

31-05-06 23:36:43
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
@mij
Wat is veilig. Uiteraard is het in Nederland veiliger dan in andere landen, en in veel landen is het gewoon onveilig. Maar Nederland(je) kan nu eenmaal niet iedereen toelaten die erin wil. Er is misschien nu nog wel wat plaats, maar dat willen we ook zo houden. Ik woon nu in Mexico-city, zo groot als de provincie N-Holland maar dan met 22 miljoen mensen: erg druk en veel luchtvervuiling. Dat wens ik Nederland niet toe.

01-06-06 08:38:15
Maarten
Senior lid

WMRindex: 130
OTindex: 94
Wnplts: houten
Quote de Mexicaan:
@mij
Wat is veilig. Uiteraard is het in Nederland veiliger dan in andere landen, en in veel landen is het gewoon onveilig. Maar Nederland(je) kan nu eenmaal niet iedereen toelaten die erin wil. Er is misschien nu nog wel wat plaats, maar dat willen we ook zo houden. Ik woon nu in Mexico-city, zo groot als de provincie N-Holland maar dan met 22 miljoen mensen: erg druk en veel luchtvervuiling. Dat wens ik Nederland niet toe.


Joepie die nietszeggende droplul heeft gewonnen... ik stemde VVD dat is nu over. Als zoveel aanhangers van die party op zo'n gast stemmen dan is dat duidelijk niet mijn party:r

01-06-06 09:29:30
Anacho
Erelid


WMRindex: 1.615
OTindex: 406
S
Quote Andries Louw:

Het is NIET haar beleid, zoals ik al eerder zei, zij vertegenwoordigt/handhaaft dat.
Bullshit, een minister maakt wel degelijk beleid, en de bijpassende wetten, die de rechter dan weer moet uitvoeren.

01-06-06 09:33:18
Maarten
Senior lid

WMRindex: 130
OTindex: 94
Wnplts: houten
Quote Anacho:
Quote Andries Louw:

Het is NIET haar beleid, zoals ik al eerder zei, zij vertegenwoordigt/handhaaft dat.
Bullshit, een minister maakt wel degelijk beleid, en de bijpassende wetten, die de rechter dan weer moet uitvoeren.
Dus zoals jij het nu zegt maakt de minister de wetten alleen hahahahahahaha :lol:

Jij hebt wat schoollessen gespijbelt;) Maar is ook wel al een tijdje geleden he;)

01-06-06 10:03:13
Anacho
Erelid


WMRindex: 1.615
OTindex: 406
S
Het gebeurt anders vaak genoeg dat ook na afwijzing in de kamer de minister een wet er gewoon doordrukt.

01-06-06 10:07:51
Maarten
Senior lid

WMRindex: 130
OTindex: 94
Wnplts: houten
Quote Anacho:
Het gebeurt anders vaak genoeg dat ook na afwijzing in de kamer de minister een wet er gewoon doordrukt.


als er dan echt een grote tegenstand is kan er een motie worden ingedient

01-06-06 10:30:51
Anacho
Erelid


WMRindex: 1.615
OTindex: 406
S
Quote Maarten:
als er dan echt een grote tegenstand is kan er een motie worden ingedient
En dan kruipen de regerings partijen weer knusjes bijeen, want owee, je zou eens niet met de partij mee stemmen, en je eigen mening laten gelden, dat mag niet, dat zou een smet werpen op het blazoen van de MP, en het kabinet zou wel eens kunnen vallen. Dus al met al krijgt de minister toch zijn of haar zin.

01-06-06 10:39:42
Maarten
Senior lid

WMRindex: 130
OTindex: 94
Wnplts: houten
uiteindelijk wel jah8) Maar dat is praktijk visie theoretisch zou t niet mogen kunnen.

Maar buitenlanders zijn toch prima:) alleen rijke buitenlanders kunnen hierheen komen hoor;). Het probleem echter zijn die achtelijke kinderen van buitenlanders (de meeste) die hebben geen manieren. en daar moet je wat tegen doen. Dus maak van je inburgeringscursus een opvoedcursus;)

en anders ... al die blagen naar Ijsland en alle mooie Ijslandse schoonheden hierheen ;)8)

01-06-06 12:41:01
nietmeer
@Maarten. Schoonheden zoals Bjork?? Brrrr...Nehh, liever niet.

01-06-06 12:52:55
Maarten
Senior lid

WMRindex: 130
OTindex: 94
Wnplts: houten
Quote Kpuc:
@Maarten. Schoonheden zoals Bjork?? Brrrr...Nehh, liever niet.


heb liever een kouwe kut dan een vrouw met een snor;) wat jij?!8)

01-06-06 12:55:05
nietmeer
Die snor kun je scheren, de doos blijft koud.

01-06-06 12:57:47
Maarten
Senior lid

WMRindex: 130
OTindex: 94
Wnplts: houten
;)verwarming

en!!... snor komt terug.. kouwe doos blijft weg (mits je het goed doet;))

01-06-06 13:05:52
nietmeer
Geef mij toch maar de passie van het Zuiden. Goed epileren en de snor blijft best een tijdje weg. Doet u mij maar een kafa turka, zo zoet als een mooie vrouw, zwart als de nacht en dampend van hitte.

01-06-06 13:08:29
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Ja..grappig..dat is een drankje..of koffie ofzoiets

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1] 2 3 4 5

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven