hr
jaargang -23 - laatste artikel 16-4 18:00 - 74405 artikelen - nu online 27 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Consumenten Forum, met welk bedrijf moet je wel/niet zaken doen


[1]

Philips afstandsbediening

03-09-08 20:16:08 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Omdat mijn eigenlijke televisie (een Siemens huppeldepup) vorige week onverwachts is komen te overlijden, is de verhuurster zo vriendelijk geweest om mij van een nieuwe tv te voorzien een Philips 21PT166B/00. Hierbij heb ik alleen de verkeerde afstandsbediening gekregen. Ik kan met die afstandsbediening alles, behalve de zenders instellen. En laat dat nou net zijn wat er nog moet gebeuren :P Ik ben aldus op zoek naar de correcte afstandsbediening. Nu ben ik er mede dankzij Google achtergekomen dat dit een Philips RC7507 afstandsbediening moet zijn. Die ziet er zo uit:

afbeelding

Dus als er iemand is die hem op zolder heeft liggen of zo, ik heb er wel interesse in :P Wat ook kan is dat je in de buurt woont, dat ik 'm even vijf minuutjes kan lenen om de tv in te stellen (want de rest kan wel gewoon met de afstandsbediening die ik heb :P).

03-09-08 20:17:37 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Ik heb ook Philips, maar niet die afstandsbediening. :P

03-09-08 20:17:52 - Quote! - @Andreesie
Andreesie
Oudgediende


WMRindex: 1.051
OTindex: 44.629
ik zal effe in de kelder kijken, die hebben we gehad als het goed is, maar ik kan niks garanderen:nee

03-09-08 20:21:38 - Quote! - @Andreesie
Andreesie
Oudgediende


WMRindex: 1.051
OTindex: 44.629
nee, we hebben em niet meer:(

11-09-08 08:18:51 - Quote! - @Bianca-Cairo
Bianca-Cairo
Senior lid


WMRindex: 754
OTindex: 70
Je kan natuurlijk ook een tv met afstandsbediening ( geen breedbeeld ) gratis ophalen bij ons in Drenthe :)
Het is een finlux ca 8 jaar oud maar doet het nog prima

11-09-08 08:35:01 - Quote! - @Bianca-Cairo
Bianca-Cairo
Senior lid


WMRindex: 754
OTindex: 70
Dat is wel 200 km :)
Wanneer je er belang bij hebt mail ons maar en dan is het vast wel te regelen wanneer er familie van ons in de buurt moet zijn ze de tv wel even meenemen.
Ik had je profiel nog niet gelezen.

13-09-08 09:03:25 - Quote! - @de Mexicaan
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Volgens mij verkoopt Philips ook universele afstandbedieningen, wellicht kan dat een oplossing zijn.

13-09-08 09:49:15 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Ppst.. dat was geen afstandbediening.. dat was de Philishave..

07-01-09 15:18:41 - Quote! - @eehbiertje
eehbiertje
Senior lid

WMRindex: 909
OTindex: 51
Wnplts: westerlee
T
haha dat zijn zulke ongelovelijke kutdingen he die afstandbedienings... wij hebben er ieder jaar 1 versleten... minimaal tot we op den duur maar een gewone universele gepakt hebben...

haha ik zou zeggen koop een universele daar kun je ook mee instellen en heb je ook niet zoveel problemen met dit onding..

btw als het goed is zit rechts bovenop de tv een knop (als het dezelfde tv is als wij hebben staan te verstoffen) daar kun je instellen als het goed is

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven