hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 18:00 - 74300 artikelen - nu online 16 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Consumenten Forum, met welk bedrijf moet je wel/niet zaken doen


[1]

iPhone - p.o.s

15-08-08 15:10:34 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Kijk zelf maar even

Wat vind jij?

15-08-08 23:46:21 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Ik vind niks, want ik zie niks. Als ik op play klik, gebeurt er niks. :|

Edit: hij doet het. Heb Flashblock even uitgeschakeld. 8)

15-08-08 23:48:30 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Waar is een telefoon voor bedoelt? Om te bellen, ik snap niets van mensen die zulke apparaten aanschaffen, daar heb je een pc of floptop voor, voor al die extra bullshit. En het excuus van ach, de camera is leuk, koop dan een echte camera en lul jezelf niet vast met een tig megapixelshitding zonder enige optische zoom 8) Ofwel, doe normaal, dan doe je al gek genoeg, ugh.

15-08-08 23:50:37 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Ik vind het echt iets voor Apple nerds. Overhypete rotzooi. Ik wil bellen. Meer niet. 8)

15-08-08 23:56:35 - Quote! - @Henise
Henise
Oudgediende


WMRindex: 6.287
OTindex: 6.684
Jammer het leek een leuk ding.

16-08-08 00:04:10 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Ik ken er ene met een htc, simpele loodgieter is die jongen, beste kerel maar hij maakt zich bij mij belachelijk met dat ding. Waarom heb je dat ding makker? Ja dat is handig, kan ik snel een foto van het werk maken en mailen naar de baas, even op buienradar kijken hoe het weer is en dat soort dingen. Oh, ach zo ja, en verder heeft niemand zo een ding op je werk? Nee. Ok, dan wil je wat mij betreft alleen maar de joip, jonge oudere idote phonegek, uithangen 8)

16-08-08 00:08:42 - Quote! - @Relpa
Relpa
Oudgediende


WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
Klopt brat, ik moest wel lachen toen we op de bbq Nokia-frontjes moesten vergelijken om te zien welke van wie was...ideaal, zo'n simpel ding :P

Maar vraag me af of dat ding van Jelmer nou beter scoort dan de 'nieuwe' 3G (?)

*Hij had de software op z'n ouwe gekregen ofzo* ? 8O

16-08-08 08:23:47 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Brat, ik kan er eigenlijk alleen nog maar mee lachen, de behoefte om mee te doen met de rest is schijnbaar zo groot dat veel mensen zo een ding aanschaffen. Wat je zegt, een simpel ding om mee te bellen en eventueel een sms versturen, meer heb je niet nodig lijkt mij 8) Mjah, dat komt omdat ik te nuchter ben en meer kijk naar werkelijk aardse zaken ;)

16-08-08 08:43:34 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Je bent niet de enige Kpuc. 8)

16-08-08 16:22:51 - Quote! - @Giovan
Giovan
Senior lid


WMRindex: 50
OTindex: 1.488
S
ARGH ik haat die gast!!! ok dat gaat wel een beetje te ver maar hij weet niet waar hij over praat! ik heb helemaal geen problemen gehad met de 3G en heb overal bereik waar ik ook ben.
als ik de kans krijg om hem eens te spreken reken maar dat hij een lang gesprek te wachten staat. wat een verwende gast is dat toch dat die zomaar een 300+ euro dure iphone weg gooit.

16-08-08 18:33:34 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Ik heb ook een 3G, en heb tevens de mogelijkheid gehad om met de concurentie te spelen (Tenminste, de HTC Touch Diamond) en ik moet zeggen dat Apple's iPhone gewoon veel beter prestenteerd.

Als je in de trein zit, ergens moet wachten, in bed ligt en geen zin hebt om eruit te komen of op school bent heb je toch altijd het internet in je zak zitten. Tot nu toe heb ik nog geen echte verbindingsproblemen gehad (Al weet ik dat die er wel zijn, maar volgens tmobile wordt daar hard aan gewerkt).

Wat betreft de problemen die hij uitwijst heeft hij helemaal gelijk. Adressenboek duurt belachelijk lang om te laden en de batterij is inderdaad erg snel leeg (maar niet in 4 uur ;) Je kan er in elk geval wel de dag mee door).

Gewoon nog even wachten op wat upgrades en deze kinderziektes zullen er ook wel uit zijn.

Vooral voor zakelijke gebruikers is deze telefoon zo makkelijk: Het toevoegen van mensen aan een gesprek, het handsfreebellen dat al mogelijk is met de standaard oordopjes, de mogelijkheid om elke 15 minuten je email automatisch te laten checken.

Ik ben tenminste tot nu toe nog niet teleurgesteld. 8) Touch technologie is ook gewoon erg leuk om mee te spelen. (A) Zal in de toekomst meer en meer gebruikt worden.

16-08-08 22:22:44 - Quote! - @Henise
Henise
Oudgediende


WMRindex: 6.287
OTindex: 6.684
Ah dit klinkt al véél beter. :)
Ik hou wel van gadgets.

16-08-08 22:24:13 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Mjah, ik ben te nuchter voor dit soort speelgoed, al zou ik er ene krijgen van wie dan ook, hou maar of ik verkoop m en geef de opbrengst aan iets wat daadwerkelijk speelgoed voor echte kinders nodig heeft ;) Ugh.

17-08-08 19:32:43 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Ach, ik vind het wel fijn om overal m'n muziek te kunnen beluisteren, de laatste afleveringen van TekZilla die automatisch geupload worden te bekijken en dingetjes als sudoku kan spelen gratis :+

Het is een beetje als computers vroeger Kpuc, toen vond iedereen het ook nutteloos speelgoed, en kijk is hoe handig er nu van gebruik gemaakt kan worden.

De iPhone staat nog in haar kinderschoenen maar in de toekomst zie ik dit soort telefoons meer en meer voorkomen.

31-03-09 21:09:52 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Kijk maar naar de Nokia 5800 XpressMusic, handschriftherkenning enzo, draadloos internet, die scoort bij mij beter dan de iPhone 3G 8)

31-03-09 21:10:44 - Quote! - @Andreesie
Andreesie
Oudgediende


WMRindex: 1.051
OTindex: 44.629
weet je wat bij mij scoort? een die kan bellen!

04-04-09 16:52:31 - Quote! - @Pluppel
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S

Vervallen link

Printversie print artikel

De pagina die u heeft opgevraagd bestaat niet, of bestaat niet meer.

Bent u hier terechtgekomen via een link op een andere website, dan is die verwijzing onjuist. Daar kunnen wij helaas niets aan doen. U zou eventueel de webmaster van die site op de hoogte kunnen stellen van het probleem. Klik hier om naar de homepage te gaan.

U kunt ook proberen het gewenste artikel terug te vinden via het online krantenarchief. Daar zijn in de meeste gevallen wel kosten aan verbonden. Meer info: www.volkskrant.nl/archief

04-04-09 21:22:12 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Quote 404 volkskrant:
Pagina niet gevonden?
DAN MAAR OPZOEK NAAR JE GROTE LIEFDE!

Ontdek wat het leven te bieden heeft >>

11-04-09 15:52:01 - Quote! - @de Mexicaan
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Het lijkt me af en toe wel handig om internet op je telefoon te hebben, maar ik heb nu een eenvoudig ding van mijn werk dat alleen belt. Dat is eigenlijk ook wel prima. :)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven