hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-4 18:00 - 74423 artikelen - nu online 22 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Consumenten Forum, met welk bedrijf moet je wel/niet zaken doen


[1]

T-Mobile

16-06-08 16:27:26 - Quote! - @Pluppel
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
T-Mobile. In december hebben wij het abonnement tijdig opgezegd per brief. (3 maanden). Wij kregen een brief ; 'Helaas gaat u weg, blablabla, als u abonnee blijft...". Je kent het wel.

Afschrift geopend, er is geld afgeboekt. Zal wel een foutje zijn. Teruggestort op de eigen rekening. Een maand later alweer. Sim-kaart kapotgeknipt, geld terug laten storten en bellen. Niks, we kregen een slecht sprekende man aan de telefoon die zijn excuses aanbood. Geweldig, ben je echt mee geholpen.

Maand later, brief van het incassobureau. Mijn moeder opgebeld, 15 minuten geluisterd naar een dom liedje en uiteindelijk alweer een buitenlander (niet discriminerend bedoeld) aan de telefoon. Mijn moeder had het verhaal verteld, en ze zou worden doorverbonden met iemand die daar over ging. "O, ze is er niet. Ik geef het door en ze belt u morgen terug tussen 2 en 4 uur". Niet dus.

Ondertussen weer een aanmaning met extra kosten. Mijn moeder weer gebeld. "Ja mevrouw, de brief is pas in februari ontvangen". .. Stelletje idioten, waarom sturen jullie dan een brief met 'Jammer dat u het abonnement heeft beëindigd'.. De kosten hoeven we nu niet te betalen, lijkt me logisch, als je in totaal uren aan de telefoon hangt.

Er gaat een brief naar T-Mobile, Radar en Kassa. Ik raad iedereen aan om niet in zee te gaan met deze geweldige firma.

16-06-08 16:27:55 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Tok, volgens mij is het vandaag de afrekening der debielen ;)

19-06-08 09:04:21 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Waarschijnlijk toch T-Mobile, de enigste aanbieder van de iPhone, voor Mmore :( Halverwege Juli wordt 'ie hier gelanceerd, en hij moet rond de 30€ per maand kosten.

Ik wil eigenlijk helemaal geen abbo hebben, maarja, de iPhone komt niet met een prepaid combo.

19-06-08 11:29:57 - Quote! - @ELBeemer
ELBeemer
Senior lid

WMRindex: 341
OTindex: 406
Wnplts: Roermond -
Pluppel hoe wist je dat hij een buitenlander was?
Boeit verder ook niet.

Achja, elke provider doet vervelend. Ze maken je het alleen maar moeilijker omdat je ze 'verlaat'. Een drijgbrief naar ze sturen dat je naar de krant stapt, laat ze wel ophouden:P

19-06-08 12:55:43 - Quote! - @Pluppel
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
De stem, hij sprak gebrekkig Nederlands met een accent..

19-06-08 13:40:58 - Quote! - @ELBeemer
ELBeemer
Senior lid

WMRindex: 341
OTindex: 406
Wnplts: Roermond -
Er zijn genoeg Nederlanders met gebrekkig Nederlands en een accent ;)

19-06-08 14:37:02 - Quote! - @Pluppel
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
Ik bedoel het echt niet onaardig, maar het was een Turks/Marrokaans/Niet-Nederlands accent. Daarbij was zijn naam Achmed, of Mohammed.

19-06-08 15:05:13 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Meestal geven ze telefonisten in een call center een Nederlandse naam (echt waar) :P

19-06-08 15:09:46 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Of je komt bij een helldesk in Ierland terecht met Nederlandse helldeskers 8O Helleuh?? is that ee beumb? No sir, it's an IBM 8O

21-12-12 07:49:55 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Waarom.. gaan SIM verloren na een soort van houdbaarheids datum - WAAROM moet ik dan een nieuwe SIM kopen?

Waarom accepteren wij deze constructie?

21-12-12 07:57:30 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
ik ga op de T-Mobile pagina
en kies "helaas ga ik T-Mobile verlaten"
toch wel een interessant onderwerp..

Blijkt die pagina niet te bestaan..

Welcome to the Hotel California..

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven