Bel geen dure 0900 nummers meer |
VraagSander
|
Hallo iedereen, Ik las op deze pagina een topic over de lange wacht tijden als je een bedrijf belt. Hier kan ik natuurlijk niets aan doen als ik dit kon dan had ik dit echt wel gedaan voor iedereen. Maar ik heb wel een website die iedereen kan helpen om de kosten dat je uit moeten geven aan die dure 0900 nummers. Via mijn website 0900Alternatieven.nl kan iedereen een alternatief nummer zoeken. Dus als je bijvoorbeeld UPC moet bellen dan moet je eigenlijk naar een duur 0900 nummer bellen maar op mijn site kunt ook het achter liggend nummer vinden bijvoorbeeld een lokaal nummer. Hiermee kunt u de uitgaven van de bel kosten dus aardig verlagen als je veel bedrijven moet bellen die een 0900 nummer gebruiken. Er staan op dit moment meer dan 700 bedrijven op mijn site. Ik post deze topic niet om de reclame maar om de mensen te helpen. Mocht dit niet mogen dan kunt u het verwijderen maar ik denk dat ik vele met deze tip kan helpen. |
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ze hebben helaas nog geen alternatief gevonden voor Casema. Huidige alternatief werkt niet meer. |
|
|
nietmeer
|
klik zo een lijst zijn er wel meer |
|
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Posje die werken samen. Ook hier nog geen nieuw alternatief voor Casema. |
|
|
nietmeer
|
of ze samen werken geen idee, maar deze had ik al toevallig |
|
|
VraagSander
|
Er is geen samenwerking echter is de webmaster van 0900alternatieven.nl wel schrijver van beide scripts voor de 0900 lijst.
Of de andere site nog het zelfde script gebruik of een gedeelte hier van mij is mij onduidelijk.
Maar wil je zelf zo een lijst op je site dan kan dat gratis via 0900alternatieven.nl en dan klikken op Webmaster voor meer uitleg.
|
|
|
nietmeer
|
Bedankt voor de tip Hoeven we ons in het vervolg alleen nog maar te ergeren aan de lange wachttijd en niet aan de opgevoerde extra dure telefoonkosten. Die bedrijven zouden eigenlijk 0800 nummers moeten hebben! |
|
|
zjopske Senior lid
WMRindex: 445 OTindex: 30 S |
@masumi
eingelijk wel, maar mensen kosten ook geld... |
|
|
botte bijl Oudgediende
WMRindex: 90.799 OTindex: 39.076
|
hmmm wat ik las in de reakties voor mij is dat dus als je in Gelenummerstan woont (ik dus niet) |
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Het spijt me, maar ik kan die lijst wat betreft 1 bedrijf al compleet torpederen:
De gegevens van Tele2 kloppen namelijk van geen kant, de adresgegevens zijn verouderd, de telefoonnummers (zowel 0900 als 0800) zijn gewijzigd en het nummer van de financiële afdeling klopt ook niet. De directe nummers ga ik natuurlijk niet communiceren, maar doe geen moeite om deze nummers te bellen. |
|
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Misschien moeten jullie niet zo gauw de telefoon pakken, als het niet dringend is. Het lukt mij altijd om wel ergens een emailadres op te duikelen en anders gebruik ik een (klachten)formulier van het bedrijf - ook als het geen klacht betreft. |
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Ledi, klachtenformulieren krijgen vaak geen prioriteit en worden vaak laat (of soms helemaal niet) beantwoord. |
|
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Het is gewoonweg bezopen dat als je een klacht hebt, je daarvoor extra moet gaan betalen. Het is eigenlijk pure oplichting. Vooral als je dan ook nog een wachttijd hebt. |
|
|
No_u Senior lid WMRindex: 348 OTindex: 477
|
Kijk, we hebben meer helden nodig die dit doen. Pure oplichting allemaal, je aan de lijn houden om nog wat centen uit je te knijpen. VraagSander: keep up the good work! |
|
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Quote Cee-N-Cee: Ledi, klachtenformulieren krijgen vaak geen prioriteit en worden vaak laat (of soms helemaal niet) beantwoord. Mijn ervaring is anders. Hangt misschien af van de manier waarop je je verhaal doet. Bovendien blijf ik zeuren tot ik mijn zin heb. |
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
No u en WMR Kok, Ik ken bedrijven (Zoals bepaalde incasso bureau's maar ook andere bedrijven) die bijv 25 cent in rekening brengen bovenop de normale kosten. DAT vind ik afzetterij, dat kost je soms tientallen euro's per gesprek. Maar de reguliere nummers hebben vaak een laag of lokaal tarief, en dat vind ik logisch, ook al heb je een klacht, het heffen van een klein tarief schrikt de meest onzinnige bellers af en dan hou je alleen de mensen over die écht iets te melden hebben.. @ledi, zeuren werkt vaak averechts, en het ligt vaak aan het bedrijf dat je contacteert. Ik e-mail idd met een aantal bedrijven en krijg keurig een mailtje teruggestuurd. Maar de beller is vaak sneller, behalve bij KPN en Ziggo. |
|
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@Cee-N-Cee: haha, met zeuren bedoel ik dat ze de wind van voren krijgen. Desnoods meermalen. Ik ben echter met je eens dat emailen vaak niet goed werkt voor spoedgevallen. |
|
|
Paintball--Vink Senior lid WMRindex: 192 OTindex: 255 Wnplts: Veldhoven
|
|
|
|
Alexvdijl
|
Zo... tijd om mij, als eigenaar van VraagAlex.nl, ook even te melden. Wij bieden namelijk als extratje 100% gratis bellen aan. Kijk voor de 0900-nummers op klik hier en om echt gratis te bellen op VraagAlex.nl/telecom |
|
|